@flex fijn dat het is opgelost!! leuk kunstwerkje heb je gemaakt zeg! @bianca ow nee balen meid!! hoop dat de volgende ronde beter voor je uitpakt!
Bianca: Jammer joh, op naar de volgende ronde meis. Ik kan wel begrijpen als je teleurgesteld bent hoor.. Mineke: Ja, ik heb ook van die luierbroekjes, die heeft hij nu overdag aan omdat hij nu continu op het potje wil zitten. Ik heb gelukkig wat onderbroekjes en boxers van cars gevonden in maat 92 en had echt niet gedacht dat het Danny zou passen, maar gelukkig het past precies. (Hij draagt net maat 86 en soms zelfs 80) Flex: wat een leuk werkje heb je gemaakt met die schelpen. Leuk als herinnering.. Pff... wij moeten nog onze vakantie gaan boeken maar we hebben het ZOOOOO druk! Ben gewoon gesloopt deze week..
Zo, ik heb hier heerlijk uit kunnen slapen. Meneertje sliep al om 18.30, hij was zooo moe, dus dacht dat het vanochtend wel weer een vroegertje zou worden, maar hij meldde zich pas om 7.45 uur. Ik heb zelf dus ook heerlijk geslapen van 22 tot 7.45, heerlijk! Vandaag de hele dag vrij, en lekker weer. Dus lekker rustig aan doen, stukje fietsen, in de tuin zitten, boodschapjes doen. Misschien dat ik vanmiddag het badje in de tuin zet, als het er warm genoeg voor is, heb het tot nog toe nog niet aangedurfd. Wat gaan jullie eten vanavond? Ik vind het echt zo moeilijk om iedere dag weer wat te verzinnen. En zeker met dit warme weer heb ik 's avonds niet echt trek in een warme prak... Moeilijk. Fijne dag iedereen vandaag.
misschien een keer een lekkere maaltijdsalade? met wat stokbrood erbij of zo??? blijft idd moeilijk! wat fijn dat je lekker uitgeslapen hebt! geniet van je dag. ik ga zo meteen werken. @ bulldog: hoe gaan je nachten? ik hoop al wat beter?
leuk gedaan flex. hier zijn we in de nee-fase beland:x als je iets vraagt, dan is het altijd nee. zo irritant. meestal doen we t toch en dan is het eventjes huilen geblazen. hoeven we nu niet meer 's nachts eruit omdat ze last had van eczeem, is ze nu aan t dromen.
@Coco ik vind t ook moeilijk om wat te verzinnen en ook om iedere keer wat anders te eten...idd salade met stokbrood..of lekker klein bbqtje (vlees op de grill/bbq) met lekker salade en stokbrood.... vandaag ben ik 25 jaartjes geworden!! t is een heerlijke dag vandaag dus heb mazzel dit jaar....is ook wel eens anders geweest zaterdag vieren noa en ik onze verjaardagen en wordt het 25 graden!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag Linda! Je hebt het inderdaad getroffen met het weer en hopelijk zondag ook! Jeetje, het is gewoon alweer de maand dat onze kindjes 2 jaar worden, had daar helemaal nog niet zo bij stilgestaan. Wel al dingetjes aan het voorbereiden enzo, maar nog helemaal niet in de gaten dat het al juni is. Heb net boodschappen gedaan. Voor vanavond wordt het kipschnitzel met salade en smilie-ovenfrietjes. Bbq is inderdaad ook een goed idee, maar in die 1,5 jaar dat we hier nu wonen hebben we nog steeds geen barbecue gekocht, misschien een ideetje voor vaderdag, haha. Zo, nog heel even forummen en dan een lekker eindje fietsen.
Linda: Gefeliciteerd zeg met je verjaardag!! Fl3x: Ze is lekker grenzen aan het verkennen, Judith heeft pas hier ook haar grote broer geslagen hoor je kan het allicht een keer proberen. DIe was gewoon in tranen arme kind want hij deed niks, ik zeg ook volgende keer gewoon terug slaan. Maar ze heb het niet meer gedaan ze is toch geschrokken van mijn gemopper denk ik. Hoor bij de leeftijd hoor je doe niks verkeerd. Onthou dat goed het is nooit tegen jou gericht, al lijkt het soms wel zo!! Zijn allemaal periodes. Mijn zoon liep gisteren ook te mopperen van mag nooit wat hier, nou zeg ga je toch bij de buren wonen. Moest hij erg om lachen was gelijk over, dus het blijft zo!! Probleem was wij hebben een hoektuin en daar stond gisteren behoorlijk wat wind dus mochten ze niet in het buitenbadje. Maar zijn vriendje tuin zit aan de achterkant zat er wel in, dus dat zijn altijd lastige dingen!! Ze mochten wel met de waterbaan spelen maar dat was met Judith niet zo succes, die was er gewoon in gaan zitten dus alsnog zeiknat. Vooruit zo blijf ik van de straat. Coco: Lastig soms het eten ga vandaag makkelijk doen. Sperziebonen, met wedges en een hamburger!! Bianca: Dus jij mag ook nee aanhoren, gewoon volhouden ga echt weer over. Firstbaby: ik vind ondergoed vaak klein vallen , mijn kinderen hebben meestal grotere maat ondergoed als kleding aan.
Linda gefeliciteerd, wat voel ik me oud Bianca: hier ook sinds een week (weer) alles 'nee' maar vaak zegt ie het om het zeggen. Gelukkig niet altijd drama. Bianca: loop je nu ook bij een arts, ik ben het ff kwijt. Vervelend elke keer weer de teleurstelling.... Coco: wat kan uitslapen heerlijk zijn he! Wel jammer dat jouw mannetje overdag niet meer slaapt. Hier gelukkig nog wel. Flex: mooi crea-werkje! Daniel slaapt sinds dinsdag 8 uur achter elkaar. Alleen wil ie om 21 de laatste voeding, dus wordt ie tussen 5 en 6 wakker, zo'n rottijd... Vannacht ook *** geslapen... Slapen de kids eindelijk lang, wordt ik om 3 uur wakker van een irritante mug, en nergens te vinden. Om 4 uur wakker van een maauwende kat die naar binnen wilde, om 5 uur Daniel drinken, om 6.30 man naar z'n werk, om 7 uur Raul wakker... pff Heb maar even een bak cafeine naar binnen gegoten Vanmiddag naar het CB, ben echt benieuwd wat lengte en gewicht nou is. Ik had zomerkleding gekocht maat 92 maar het meeste zit net aan.. hopelijk kan ie de hele zomer ermee doen. ik ga ff van het mooie weer genieten
@Linda: Gefeliciteerd!!!! Je hebt al mooi weer gekregen!!;p Ik zag gebroken nachten voorbij komen, sterkte! Ben blij dat het nu aardig gaat, al wordt hij nu standaard om 04.00 uur wakker omdat hij bij ons wil slapen.. Hij mag dan tussen in en slaapt dan tot 7.30 - 8.00 uur! Best lekker , vergeleken met eerst toen was het 6.00 uur , maar hij gaat zo lekker tegen je aanliggen plakken hahaha!Is ook nooit goed he?!;p
Terug slaan is slechte wat je kan doen dat maakt het sla gedrag juist erger! arm jochie hoor maar gaat een x over en idd als je flink moppert wil het ook wel eens helpen esmay was ook behoorlijk geschrokken dat ik zo boos was haha maar kaylee meppen blijft nog door gaan was maar 1 dagje dat het goed ging
Ik denk ook niet dat je van Esmay kan verwachten dat ze er gelijk mee ophoudt. Kijk, leuk is anders, dat begrijp ik volkomen, maar je kleine meid zit ergens mee anders zou ze niet zo reageren op bepaalde momenten. Blijkbaar heeft ze door dat als ze slaat, ze aandacht krijgt of dat nou fijne aandacht is of niet, zij krijgt het en niet der zusje! Ik zou proberen goed bedrag zo leuk mogelijk te belonen en stout gedrag af te keuren maar niet idn discussie gaan met haar! Gewoon NEE zeggen op de gang zetten en in der sopje gaar laten koken. En je mag der best wel eens aanpakken hoor! Toen Frits Jr Mij eens wilde bijten, heb ik hem ( zachtejes maar net hard genoeg) terug gebeten en gezegd dat dat niet lief was en mama dat echt niet nog eens wilde zien! Hij heeft het nooit meer gedaan...
@ xxxx1974: nee, we lopen nog niet bij een arts. De arts heeft gezegd, probeer 't eerst een half jaar zelf. Mocht 't dan nog niet lukken, dan naar de praktijk bellen voor een verwijsbrief voor het zkh. Maar ze zegt, dat 't mogelijk is dat ik zwanger kan worden. Ik heb namelijk iedere maand een eisprong (alleen afgelopen maand denk ik dus niet ), en omdat ik nu 35 ben duurt 't wat langer dan normaal. Dus ja.... ik geef de hoop nog niet op. En deze maand was 't echt een drama.... dus het was niet echt een teleurstelling.
11 juni naar cb en vraag ik het daar wel even ik wordt er een beetje moe van continu weer hetzelfde kan nie eens even naar de wc of even een tandenborstel pakken! moet zelfs kaylee der slaapkamer deur op slot doen blijf bezigmet die gang en lijkt juist daardoor aleen maar erger te worden.. en tijdens koken? nou moet kaylee in de kinderwagen in de keuken zodat ik erop kan letten nou kan je vertellen einde van de dag ben ik gesloopt ze slaat niet alleen kaylee maar ook mij en mijn man als ze mij slaat zeg ik nee dat is niet lief en kijk haar recht in de ogen ze weet wel dat ze fout is ze slaat rent weg gaat in hoekje staan met handen voor haar ogen kan haar echt wel achter het behang plakken de laatste tijd haha maar goed mijn man en ik hebben het er over gehad met mijn schoonouders en die zeiden dat we het moesten negeren dus dat gaan we ook maar es proberen (al is dat echt heeeeeeel moeilijk!!) Ze kan ook heeeeel lief zijn hoor voor der zusje ze is echt wel gek met haar en ze weet gewoon niet dat dit gewoon niet kan ze dnekt dat het spelen is ze slaat kaylee en kaylee moet huilen dus esmay wordt beloont voor haar gedrag omdat ze een reactie krijgt van kaylee. mijn man zegt dat esmay het expres doet om kaylee aan het huilen te maken.. maar ik vraag het me af.. volgens mij ziet ze het gewoon niet dat dit gedrag onacceptabel is. en terug slaan nee dat kan ik echt niet en als ik dat zou doen is het een heeeel slecht voorbeeld en denkt esmay strax ooh mama doet het ook dan mag het gewoon! maar meiden thnx voor het mee denken hoor ik waardeer dat echt!!
Flex: ik zou toch door gaan met waar je mee bezig bent. Haar gewoon straffen en op de gang zetten. Na 5 min. (of langer) zeggen wat er aan de hand is. Knuffel of kus... en als ze 't nog een keer doet; gewoon vol blijven houden. Op een gegeven moment heeft ze 't heus wel door. Maar je moet ook van haar kant bekijken. Ze is al die tijd alleen geweest en nu moet ze haar aandacht delen met Kaylee. En aangezien ze 't nog niet echt onder woorden kan brengen, dan doet ze dit soort dingen. Succes!