haha ja mssn wel ik ken dit soort dingen niet vanmezelf had alleen broers om nou hun kleding te lenen leek me ook nie echt wat hahaha
hahha ja, dat had ik ook ik ga prul uit bed halen.... loopt al een half uur te huilen. heeft pas 1 1/2 uur geslapen. weg rust
esmay is ook al na een half uur wakker dankzij kaylee pffff en die ligt nu te maffen en esmay te huilen *lekker dan*
wat een happening... met Raul naar het CB geweest. Hij heeft de hele boel bijelkaar gegilt, het begon al met schoenen uit te doen. Daarna de hele tijd om m'n nek gehangen. Hij is waarschijnlijk 90cm en 13 kilo... Wilde eerst met beide kids gaan maar gelukkig niet gedaan omdat manlief vroeg thuis was. Daniel is doodmoe maar weigert te slapen de hele middag.... Ga hem zo maar weer uit bed plukken. Dan ff lekker op de bank, ben gesloopt.
xxxxx1974: Frits vindt het CB ook zo verschrikkelijk, vooral het wegen... Waarom? Geen idee, waarschijnlijk associeert hij het met de prikken.. Maar net gewicht en lengte, Frits is ook zo ongeveer!
ik weet niet wat esmay nu van cb vind hahaha ben er al zooo lang nie meer geweest met esmay dan hehmoet in sept pas weer. en kijk dit wat vinden jullie hiervan!
Mineke: Goed dat je dat zegt over ondergoed. Deze zitten precies goed. Ik ga de volgende keer een maatje groter halen! Linda: Gefeliciteerd met je verjaardag! 25 jaar.. Wooow!! Geniet ervan. Ik word ook in okt. 25 Flex: Wat knap dat Kaylee alleen kan staan. Wat goed.. ze wordt al echt een grote meid he?
Ik hoop dat het mooie weer zo nog even blijft, vorig jaar hebben we alleen maar regen gehad om Frits 1ste verjaardag, mag nu wel een zonnetje zijn!
er is mij gevraagt of ik voor 3 dagen volgende week in nijmegen wou werken, nou, dat wil ik wel. kom ik bij mijn baas, is het ineens 4 dagen! en dan ook nog de maandag erbij hier in deventer werken.... met reistijd maak ik minstens 52 uur volgende week (ben aangenomen voor 24...) ik ga heel hard hopen dat ze me maandag op tijd naar huis toe sturen...
Blondie: GEFELICITEERD met luuks verjaardag Sjoon: Toe maar dat wordt een weekje veel werken. Maar als het eenmalig is, dan valt het wel te doen denk ik. Succes.. Lijkt me zwaar nu met een kleine 5 dagen te werken! Hier heeft Danny aan de onderkant van zijn oorlel een ontsteking vermoed ik. Het was 2 dagen geleden rood. Gister leek het net of zijn huidje wat meer open is gegaan en vandaag is het nog erger. Morgen maar een afspraak maken bij bij de ha
@sjoon balen zeg dat je deze week zoveel moet werken!! @blondie nog gefeliciteerd met luuk zijn verjaardag! @firstbaby, is idd denk ik een ontsteking...even een antibioticazalfje vragen bij de ha morgen...succes! @clau hoe was vandaag de verjaardag van jinthe? is ze ook zo verwend? balen dat het regende..ik bel je morgen wel even (als ik t niet vergeet) hier gister noa dr verjaardag (en ook mijn verjaardag) gevierd en man man man wat is die meid verwend zeg...niet normaal... ik zal grofweg ff opnoemen wat ze heeft gekregen: -konijntje (+hok) -zwembadje -schoonmaak standaard (met een mop, bezem etc erin) -hello kitty duplo+kleine pakketjes hello kitty duplo -wonderteam megablocks -koets met assepoester van megablocks -prinsessen tent -houtenplank met een broodje, eitje tomaatje etc (met klittenband wat je kan snijden) -boekjes liselotje krijgt een zusje, dora wordt grote zus en lulu's potje -kleding -kleurboek, activiteitenboek en stiften van dora -babyborn+maxicosi -serviesje pff ik weet allemaal niet meer waar ik het kwijt moet hahaha ik weet in ieder geval wel waar ik volgend jaar op koninginnedag ben de babyborn en maxicosi is wel helemaal je-van-het ze is de hele tijd hem in en uit die maxicosi aan het halen, speentje geven, flesje en eten hehehe een echt poppenmoedertje vandaag 3d echo gehad en ons meisje doet het super!! wordt ook geschat op 7 pond bij de geboortje ze lijkt best wel een beetje op noa toen met de 3d echo
Hey meiden, Hier een geslaagd feestje gehad!! Ze heeft een dora fiets gehad! Een babyborn poppenwagen met pop! Een keukentje,ze vind hem geweldig!! 2 dvd's!! En op haar verjaardag zelf komen ook nog mensen! @lin,Noa is ook lekker verwend!!Leuk als we elkaar morgen spreken!! Hier even een foto van de (bijna) jarige jet! Bekijk bijlage 76878