Lin en Clau, wat fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad met en voor de kids! en wat lekker verwend zeg!!
@clau wat een mooie foto's zeg!! ook lekker verwend dus noa vond de taart ook heerlijk ze had een dorataart van marsepein...zal hier vd week ff wat foto's spammen... wat goed van je dat je al bijna 10 kilo kwijt ben zeg!!! ga zo door!!!
Linda: Zo wat een berg kadootjes zeg, voorlopig weer een hoop op te spelen!! Claudia: Wat een mooie foto's zeg, wat een mooi meisje en wat een prachtig haar is ook heel dik zeker!
@ clau en Lin fijn dat de kids een fijne dag hebben gehad en heerlijk zijn verwent!! @ clau jammer dat ik er nie bij kon zijn hoop volgende verjaardag er wel bij te zijn (hoop dat ik dna rijbewijs heb) @ hier hebben esmay haar taart besteld een amerikaanse taart van DORA haha
@flex een amerikaanse taart? wat moet ik me daarbij voorstellen? hier vond ik vanmiddag noa's konijntje levenloos in zijn hok...waarschijnlijk was hij van het begin af aan niet in orde want hij at niks en zat de hele tijd een beetje zielig in een hoekje...ik wist niet dat het me ZO aan zou grijpen maar was helemaal van slag vanmiddag...ik was met dat beest terug naar de dierenwinkel gegaan en barstte daar in tranen uit...ik schaamde me dood...ik mocht een ander uitzoeken...eigenlijk had ik zoiets van lekker lullig gelijk een ander maar aan de andere kant hoe moet ik noa dan uitleggen dat haar konijntje (nu al) dood is...die gedachten maakte me nog emotioneler dus heb ik een andere meegenomen die er een beetje op leek..ik voel me er nog steeds klote onder dat hij na 4 dagen al dood is...alsof het mijn schuld is maar de dame van de dierenwinkel zij dat ik er niks aan kon doen, dat ik niets fout heb gedaan, dat dit gewoon kan gebeuren en dat het waarschijnlijk gewoon een hartstilstand was...ik denk wel nog steeds dat hij al ziek was omdat hij niks at...dit konijntje is veel levendiger, eet lekker en gaat in zijn nachthokje zitten...die ander zat maar in een hoekje en kwam er zowat niet vandaan...
goeiemorgen hier ben ik ook weer , de vakantie was heerlijk prachtig weer gehad ..... @alle jarige kindjes van harte gefeliciteerd!! @linda sooow noa is lekker verwent! balen van het konijntje ik dnek dat je daa rniks aan kan doen ..
@claudia mooie fotos en wat heeft ze mooie krullen! @sjoon soo dat word een pittig weekje werken gelukkig is het maar eenmalig..
@ linda, Blondie en Claudia: gefeliciteerd met jullie kindjes. @ claudia: wat een berg haar heeft Jinthe.. ben jaloers Suzanne heeft ook wel haar, maar die heeft veel krullen en vooral als ze net uit de douche komt. Dan is het geen eer te behalen. ik word op 22 juni weer tante. Dan krijgt m'n schoonzus een keizersnee. Nee Flex... onze afspraak blijft staan. Het heeft toch geen zin om meteen naar d'r toe te gaan in het zkh. We gaan de 24e. Dan is ze toch nog zo suf. dus de 22e ben je van harte welkom.
@ bulldog: je gaat toch verhuizen? is je huis al verkocht en hebben jullie al een ander huis? waar ga je precies heen? Toch in de buurt van Breda?
linda: Wat vervelend zeg van dat konijntje, kan je niks aan doen hoor zeker nu je gelijk verschil ziet dat deze veel levendiger is.
@Linda, ik denk dat je gelijk hebt en het konijntje al ziek was! Je hoort het vaak helaas. @Bulldog welkom terug van je vakantie! leuke verjaardagsfoto's! Nog gefeliciteerd !
@bianca ja wij gaan verhuizen en nee het is nog niet verkocht we krijgen donderdag de eerste kijkers het staat nu 6 weken te koop. we willen terug naar breda verhuizen daar ben ik geboren en opgegroeit..
net met zoonlief naar het cb geweest hij woog 13,8 kilo en is 92 cm lang.. alles was verder goed. volgens de arts daar heeft hij de lengte van een kind van 2,5 jaar..
Hey meiden, @ mineke,ja ze heeft heel dik haar! Ben er ook best trots op!! Hier is onze kleine prinses vandaag 2 geworden!! @lin,jij ook van harte gefeliciteerd met Noa!! Wij zijn net ook naar het Cb geweest,Jinthe is 93 cm en weegt 15,2 kilo,ze zit wel een kilo te hoog zei die vrouw..Dus ga ik wel voortaan de sapjes voor de helft aanlengen met water.. En ik moet de tut overdag nu echt gaan afleren,dus we gaan een doosje knutselen saampjes waar de tut dan overdags in gaat slapen!
Lin,wat zielig van het konijntje,dat ie al niet at is zeker geen goed teken geweest! Ik ben blij dat je toch een ander konijntje hebt meegekregen,en ik hoop dat Noa er niks van merkt! Hele fijne dag vandaag in Blijdorp,en ik probeer je vanavond te bellen! kus