Oh... breda is een leuke stad. We hadden daar ook bijna gewoond. Kom er nog regelmatig. Een vriend van mij woont daar.
Enne Claudia... ik heb iets over 't haar van Jinthe gezegd. maar geeft niks hoor.... ik neem 't je niet kwalijk
@ linda wat erg zeg van het konijntje heb vorige week een goudvis gehaalt (vooral voor esmay) en die lag gisteren dus ook dood in de kom als mijn man vrij is maar were nieuwe halen
dit is een voorbeeld van de amerikaanse taart die van esmay ziet er iets anders uit maar is het zelfde idee
@bianca ja is zeker een leuke stad .... waarom ben je er niet gaan wonen dan? jeetje heb je al die topic s gezien in de lougne over de daad waar je kinderen,huisdieren bijzijn, of douchen voor de daad... ppfff gaat echt nergesn over...
@iedereen bedankt voor de felicitaties! blijdorp vandaag was super!! het was gelukkig heerlijk weer...het was zelfs warm! heerlijk zonnetje! en toen we weer naar de auto liepen ging het regenen @flex gave taart! noa had een taart van dora van marsepein ik zal vd week ff foto's plaatsen! @champy spannend!!! ik duim voor je dat het gelijk raak is! hoe lang duurde het bij champ jr?(leuke naam trouwens hiihih) @clau jij ook nogmaals gefeliciteerd met je meissie, en wat is ze groot zeg!!! ik moet 6 juli naar het cb...noa weegt nu 12,5 kilo maar weet niet hoe lang ze is..ben benieuwd ik schat zo'n 86 cm ik zou gewoon water geven of een klein beetje diksap met water...noa krijgt vaak water en soms en beetje diksap...soms een pakje appelsap maar dat kan je dan beter ff niet geven zit veel suiker in...
Yinthe en Noa gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Wat een flinke kinderen alweer zeg, hier vandaag ook een envelop op de mat met een uitnodiging van cb!!
@Linda; Van Champ jr (leuk he!) was ik in de 2de ronde zwanger... Snel dus! En mocht ik niet ongi worden is het dit keer gelijk raak in de 1ste ronde! Beetje bizar om eerlijk te zijn als je al die verhalen leest en hoort....Durf het soms niet eens te zeggen dat ik zo snel zwanger was! Maar morgen gaan we een test halen , na het stemmen hihi en dan donderdagochtend testen en dan laat ik het jullie snel weten!
Champy: Ik hoop dat het raak is. Linda: Leuk te horen dat Bijdorp gezellig was en lekker hoor dat het zonnetje scheen. Bulldog: Welkom terug! Lekkere tijd gehad he? Hoe was het met de kleine? Kon hij goed tegen de warmte? Wat was de temperatuur daar? Hier helaas een ziek kindje, maar verder alles goed..
@champy hoop voor je dat het raak is !! @linda fijn dat je goed weer heb gehad, ik moest gister even naar de winkel en mn auto stond bij de garage dus ik ging te voet wa denk je op de terug weg een plens bui bah. @first ja hij kon er wel goed tegen hij had alleen rode vlekjes op zn huis van de zon. de temp was rond de 28 gr... beterschap met danny!!
@ bulldog: Ja, ik heb het een beetje gelezen in de lounge, echt erg he.... @ Champy: Spannend hoor, ik duim voor jullie de.at het snel raak is! @ Firstbaby: Beterschap voor Danny. @ Linda: Ja, Blijdorp is leuk he. Wij gaan er ook ongeveer één keer per jaar heen.
@firstbaby beterschap voor danny! wat heeft hij? @coco ja zeker leuk! vind het alleen echt BELACHELIJK dat je als ze volgend jaar 3 zijn, 15,50 voor ze moet betalen...vind het nogal veel voor een 3-jarige...als het nou 1/3 of de helft van wat een volwassene moet betalen zou zijn...maar 15,50 scheelt niet veel met de 18,50 die wij moeten betalen.. @bulldog hoe was de vakantie?? hebben jullie t leuk gehad?? hoe ging het vliegen met je zoon?
@ Linda: O, dat wist ik niet, echt veel inderdaad voor zo'n kleintje. Ik weet nog dat wij vroeger heel lang jonger dan 3 waren. Mijn ouders zeiden dan dat we nog jonger waren als het een hoop geld scheelde.... Vooral met mn broertje want die was toen ie 5 was nog steeds net zo klein als een 3-jarige, hihi... Best wel erg wat mijn ouders deden als ik daar nu over nadenk. Zo, net even stukje wezen wandelen met mn zoontje. Heb gestemd, en boodschapjes gedaan. Onderweg begon het steeds harder te miezeren maar gelukkig waren we net op tijd thuis, nu regent het. Ga vandaag lekker de deur niet meer uit. Was van plan nog wat te gaan soppen en opruimen in huis maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in, ben echt lui vandaag. Straks eerst even lekker eten. Er zit een grote loempia in de oven... jummie!