juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    We hebben toch besloten vandaag te gaan testen, als het dan tegen zit is het niet op frits zijn verjaardag tenminste!

Maar ik kan nog niet plassen....Bizar eigenlijk!

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, spannend! Ik duim voor je.
    Loopt je banner wel goed? En heb je een regelmatig cyclus?
    't Zou inderdaad niet leuk zijn als je op je zoontjes verjaardag chagrijnig bent door een negatieve test. Maar ik hoop natuurlijk op een positieve test voor je.
    Plasze!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh champy wat spannend zeg!!:D

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

en? en? en? moet je al plassen???

ben niet nieuwsgierig hoor;)

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ohhhh wat ondeugend zeg niet betalen.:)

Maar het is inderdaad duur hoor zeker als je al een aardig gezinnetje krijg! Hier gaan we eigenlijk alleen als ik ergens korting heb gescoord.;)
    Mijn man vond het Dolfinarium nog wel een keer leuk maar schrok van de prijzen, dat gaan we niet doen.:$

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, schandalig he, want het is eigenlijk gewoon pikken.
    Maarja, een dagje uit is ook gewoon schrikbarend duur. Want met de entree ben je er nog niet. Parkeerkaart voor de auto.. en neem maar eens wat te eten en te drinken tussen de middag, dan schrik je je ook rot van de prijzen.

@ Champy: En? En!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow champy! je maakt het wel spannend! je kan eigenlijk wel het beste met ochtendurine testen maar ik zou toen ook een vrijdagochtend gaan testen maar kon me niet beheersen en had op donderdagavond toch een positieve test!

@coco nou niks schandaligs aan hoor! mijn ouders deden dat ook en ze verdienen genoeg hoor! vind de entreeprijzen tegenwoordig toch al belachelijk hoog en als je dan nog ergens wat gaat eten en drinken ben je helemaal duur uit..nee heb echt geen medelijden met die parken hoor...

ow lekker een loempia!!! krijg er gelijk trek in!!! waar haal je die? of maak je die zelf??

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Gewoon uit de diepvries bij de supermarkt en dan 20 minuutjes in de oven, hij was erg lekker hoor!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hmmm ga binnekort ook eens proberen!!

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Champy,Spannend!!:D ik hoop het voor je!!

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pfff.... heb je nog niet geplast Champy?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier vandaag weer een chaggie esmay! das lang geleden maar komt vast doordat ik ook chaggie ben!;)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn 2 meissies:D

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Champy: Spannend.. laat iets weten zodra je het weet.

Flex: Leuke foto, heel lief.

Bulldog: Gelukkig had hij niet last van de warmt.e 28 graden is nog lekker aangenaam en niet te benauwd..

Mineke, Bulldog, Coco en Linda: Danny had vrijdag onder zijn oorlel een rood vlekje. Zaterdag toen hij opstond was het iets groter, maar niets bijzonders. Ik dacht gaat wel weg. Zaterdagavond voor het slapen gaan keek ik er nog naar, viel mee. Zondagochtend zei Danny, mama auuww..Toen ik ernaar keek zag ik dat het vlees onder zijn oortje open was gegaan. Wij hebben die dag meerdere malen het wondje met betadine schoongemaakt en een pleister op gedaan. Danny heeft tijdens zijn middagdutje die pleister afgehaald.. en zo hard aan zijn oor getrokken dat het korstje op zijn oorlel eraf is gegaan. Zijn oorlel werd veel roder.
    Maandagochtend huisarts gebeld en ben met Danny langs geweest. Ik kreeg een zalfje en het zou binnen 2 dagen over zijn. Maandag is hij een halve dag naar het kdv gegaan. Daar zei de leidster, dat hij niet wilde luisteren en steeds de pleister eraf probeerde te halen. In de auto.. heeft hij de pleister eraf gekregen, eraan getrokken, tot zijn oorlel begon te bloeden, het korstje weer weg. Heb het zalfje gesmeerd en hij had nergens last van. Dinsdagochtend was Danny erg aan het kreunen vroeg in de ochtend(06:00). Ik ben naar hem toe gelopen en toen ik hem op wilde oppakken schrok ik me dood, hij voelde zo warm aan. Getempt en zag dat hij 39.9 had met de oorthermometer en met de normale koortsmeter 40.1 Ik heb hem direct een zetpil gegeven. Toen ik naar zijn oor keek, schrok ik enorm. Het was 2 keer zo groot, opgezwollen en zag er geinfecteerd uit. heb met de spoedpost gebeld en kon direct komen. Hij is onderzocht. Bloed afgenomen. En nu aan de antibiotica helaas, maar hij is nu gelukkig weer de oude..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje firstbaby dat is schrikken!!!! gelukkig is hij nu weer de oude

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Sorry voor het late antwoord; Maar helaas, CB Test gaf niet zwanger aan!

Maar nog geen ongi, dus we houden moed!

Ik heb gewoon mijn normale cyclus aangehouden, maar het is de 1ste ronde na het stoppen met de pil dus kan daardoor komen?

@Firstbaby wat een verhaal, gelukkig gaat het beter!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat jammer zeg had het zoooo gehoopt! geen bloed geeft moed idd en stoppen met d epil kan voor een onregelmatige cyclus zorgen

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Champy: Ah, jammer zeg. Maar zal inderdaad wel door het stoppen met de pil komen. Bij mij duurde het toen volgens mij 59 dagen voordat ik voor de eerste keer ongesteld werd.
    Maar je ebnt nog niet ongesteld he,.. dus het kan nog.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first jeetje zeg wat heftig gelukkig is het nu weer wat beter.

@champ balen van je nega test ...

zijn er nog jarige kindjes vandaag?????

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

niet bij mij (nog niet) :D
    ik geloof dat 't kindje van Champy jarig is...

@ Champy: geen bloed geeft moed.... maar jammer van nega test.

Deel Deze Pagina