juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

was trouwens wel leuk dinsdag. Mijn vriendje heeft een motor, dus suzanne vindt heel erg spannend. Maar ze vindt paarden ook leuk. Dus we stonden voor een weitje naar paarden te kijken, komt er een man langs (van de paarden) om even te buurten. Ik had suzanne op een kinderstoeltje achterop de fiets. Komt er een motor langs en die stopte en begon met de eigenaar van de paarden te praten. suzanne had meer oog voor de motor dan voor de paarden. :D ze vond de motor met meer pk's leuker dan 1 pk :D:D:D

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

we gaan trouwens 24 juni kijken bij een basisschool bij ons in de buurt. En tevens inschrijven. Het is wel op tijd, maar ze gaan bij ons verbouwen en dan wordt de school tijdens de verbouwing een stuk kleiner. En er zijn veel kleine kindjes van Suzanne d'r leeftijd bij ons in de buurt. Dus ja... we willen wel op tijd dat ze ingeschreven staat.

Ik heb gehoord van een collega van me (die woont in Eindhoven) dat ze 1,5 jaar was toen ze haar dochter inschreef voor een basisschool. Da's echt heel vroeg, maar anders heb je geen plek.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Champy Gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Frits!!!:D

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Thx! Ja Frits is vandaag jarig!! Hij werd helemaal gek toen die zijn kado open maakte, hij heeft van ons een piratenwaterboot gehad van Little Tikes! Helemaal geweldig hihi!

Fijne dag , wij gaan taart eten!!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gefeliciteerd met frits zn 2e verjaardag

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    #1746 Firstbaby, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
    Champy, Flex en Bulldog: Dank je, ja het gaat nu heel goed met Danny

Champy: Gefeliciteerd met grits zijn 2de verjaardag! Maak er een leuke dag van. Jammer dat je test negatief was.

Wij komen net van het CB vandaan, Danny is 88cm en weegt 11,3 kg! Hij had volgens hen een groeispurt gemaakt, want hij zat voorheen 2 lijnen onder het gemiddelde en nu bijna op het gemiddelde!

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd met Frits!!:)

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Champy: Gefeliciteerd met Frits!!

Firstbaby: Wat vervelend zeg met dat oor, wat een getob hopelijk is het gauw over. Zou me ook naar schrikken!!

Bianca: Lache zeg weg van motors!!;)

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Champy: Gefeliciteerd met Frits!

Morgen J. jarig. Yeah!!
    Vanavond nog werken, en dan 9 dagen vrij, heerlijk. Morgen gaan we naar de Efteling. Zaterdag verjaardag vieren, en maandag een midweekje naar Belgie.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

leuk zeg midweekje Belgie!! en grappig ook want wij zouden a.s maandag ook midweek belgie gaan maar ivm werkzaam heden aan de wildwaterbaan van cp hebben we het een week verschoven!
    waar gaan jullie heen?

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    coco: Lekker vooruitzicht zeg heerlijk!!

12. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Champy: feli met de kleine. Ziet er leuk zeg die piratenwaterboot, had er nooit van gehoord (ff gegoogled)

Coco: veel plezier!

Wij krijgen een druk weekendje.... Zaterdag familie uit het buitenland over, zondagochtend + middag en maandag verjaardagsvisite. Zie wel een beetje op tegen de drukte. Morgen eerst maar boodschappen inslaan.

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @champy gefeliciteerd met frits! balen van je negatieve test..je cyclus kan idd wat onregelmatig zijn door het stoppe met de pil..
    slik je wel al foliumzuur?

@firstbaby jeetje wat schrikken zeg!! gelukkig gaat t nu beter met hem! wat goed dat hij zou gegroeid is! en wat issie ook lang geworden zeg!!! je merkt het zeker wel aan zijn kleding?? welke maat heeft hij nu??

@coco veel plezier!! hopelijk mooi weer!

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja ik slik wel Foliumzuur, just in case... Maar nog steeds niks, wacht wel af en anders volgende week gewoon weer een testje!

Leuke boot he! HIHI Vond hem perfect voor Frits jr en we kregen gelijk gelukkig!

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Heerlijk even een paar daagjes ertussen uit. Doet je meestal erg goed.

Mineke: Ja, ik vind het ook vervelend van het oortje. Dit keer was het geen oorontsteking. Maar een wondje onder de oorlel dat is uitgegroeid tot een ontsteking. Vind het maar vreemd en vraag me soms af waarom Danny zo vaak ziek wordt

Linda: Ja, het was mij ook opgevallen dat Danny flink is gegroeid de afgelopen 3 maanden. Hij droeg bijna een jaar maat 74 en heeft maat 80 amper een maand aangehad, ging direct door naar maat 86
    Zijn lentejasje in maat 80, de armen zijn te kort. Ga deze week een nieuwe kopen in maat 86..

Ellen: Ik kan wel begrijpen dat je tegen de drukte opkijkt. Kinderen kunnen daar ook heel hyper en onrustig van worden. Althans dat merk ik vaak bij Danny..

Hier heb ik vanavond een vrijgezellenfeest. Voelde me zo rot dat ik Danny maar een uurtje na mijn werk zou zien. Ik heb een geweldige collega, die wat dingen van me over heeft genomen waardoor ik nu om 12:00 klaar ben met werken en wat leuks met Danny kan doen. Pfff voel me helemaal opgelucht.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn GEFELICITEERD met Senna haar 2e verjaardag!!

@ coco GEFELICITEERD met J zijn 2de verjaardag!!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ coco heb maar J neergezet omdat jij um altijd zo noemt op het forum ;) (zal vast met een reden zijn nl)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier vertrek ik zo naar cb met kaylee ben benieuwd

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zonneschijn en coco gefeliciteerd met jullie kids!!

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn en coco
    gefeliciteerd met jullie kindjes..
    fijne dag vandaag....

@first fijn da tje nog even van danny kan genieten dan, wel fijn lieve collegas ik heb ze gelukkig ook.

@coco lekker een weekje weg geniet er van.

@champ spannend hoor ...

Deel Deze Pagina