Zo ik ben terug van cb! Kaylee doet het heel goed! ze is 69½ cm en weegt alweer 8345 gram! en vandaag is ze alweer 7 maanden!
@ Flex: Bedankt voor de felicitatie! En ik noem hem inderdaad meestal alleen bij zn eerste letter, wil niet te snel gevonden worden door evntuele bekenden, maar de meeste van jullie weten toch wel hoe hij heet. Enne, wij gaan naar dfe Vossemeren. Is daar toevallig het onderhoud aan de wildwaterbaan? Zou dan wel balen zijn. Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest, was echt super! Vanavond het huis aan kant maken voor de visite morgen. Zie wel een beetje op tegen al die drukte, maar heb er ook wel zin in. Van ons heeft hij de stadsdierentuin van Duplo gekregen, hij heeft nog niet veel kans gekregen om ermee te spelen maar hij vond het erg leuk. Opa en oma hebben hem net even meegenomen naar de speelgoedwinkel, hij mocht zelf wat uitzoeken en kwam met allemaal autootjes terug, daar is hij echt helemaal gek van. Ben benieuwd naar de rest van de cadeautjes morgen.
Wij hebben brief gehad van cp dus als je niks hebt gehoort zal er wel niks zijn maar kan wel ff checke voor je leuk zeg dierentuin van duplo!!
Nog even en dan zijn ze even groot! Mijn zus heeft twee jongens die schelen 13 maanden en zijn nu 8 en 9 jaar. Zijne even groot en dragen dezelfde kledingmaat. Coco gefeliciteerd met je zoon!! Zonneschijn gefeliciteerd met Senna!! coco: leuk zeg lekker weg geweest!! Hier vieren we het morgen hoop op mooi weer.
OOOH mineke schaam me dood!!!! jij ook GEFELICITEERD met je meisje!!! zag je niet op de bevallingslijst staan van juni 2008 srry
mineke, coco en zonneschijn nog gefeliciteerd met jullie kids!!!! hopelijk hebben jullie n leuke dag gehad en hebben degene die het vandaag vieren mooi weer!!! @firstbaby ik zou eerder in maat 92 gaan kijken...als hij al 88 cm is dan is maat 86 toch ook al (zowat) te klein? is zo zonde als je het eind van de zomer er niet mee haalt...desnoods sla je de mouwtjes een keertje om.. @flex wat groeit jouw meissie goed zeg!!! @leuk de efteling! daar wil ik voor de bevalling ook nog een keer naar toe met noa! vond J het leuk??
Ja, hij vond het fantastisch. En er zijn toch wel een hoop attracties waar ze in kunnen en die ze leuk vinden. Favorieten waren de Droomvlucht en Carnaval Festival. Maar je kunt je er met een 2-jarige prima een hele dag vermaken hoor. We konden natuurlijk alleen niet in de achtbanen maar dat vind ik toch sowieso al een beetje eng. Heb toch nog even tijd vandaag om op het forum te spieken. We vieren de verjaardag eigenlijk vanaf 2 uur, maar er komen straks al een paar mensen die vanmiddag en vanavond niet konden. Hele huisje is nu aan kant en mooi versierd en de taart en hapjes staan klaar dus laat ze maar komen.
Maak toch niks uit, ik weet het ook niet van iedereen hoor, zeker als ze geen banner meer hebben!. Hier vanmorgen al heerlijk buiten feest gevierd. Iedereen met kinderen kwam toch smorgens dus vanmiddag lekker rustig en dan vanavond nog een boel. Judith vond al die kadootjes en aandacht maar niks. Ze had van ons een schommel uitgepakt en van oma een pop die ze helemaal geweldig vond. Ging ze de rest van de kadootjes onuitgepakt weer teurg geven aan iedereen. Daarna samen uitgepakt maar alleen de pop was interessant!! Morgen zal ze vast naar de rest gaan kijken.
Mineke, hier ging het net zo vandaag! Frits wilde op een gegeven moment gewoon niet meer open maken, maar gewoon spelen met wat hij al had hihi! Gelukkig heeft die verder een hele leuke dag gehad, want hij glom van oor tot oor hihi! Nou dames, jullie zien me banner, nog steeds niks... Zit nu op dag 34, 6 dagen overtijd, mag nou wel eens duidelijk worden, vinden jullie ook niet?! Nou fijn weekeinde nog voor iedereen!!!*bye bye*
@ Champy: GEFELICITEERD!!! Wat snel zeg, in één keer na de pil! Hoe voel je je? Ik had namelijk in het begin van deze zwangerschap (en nu nog steeds niet) nergens last van, geen kwaaltjes, niet moe, geen zere borsten, niks.... Hier lekker aan het bijkomen van een geweldige verjaardag. Vanaf 2 uur gisterenmiddag is het de hele tijd gezellig druk geweest. De taart aansnijden en kaarsjes blazen vond hij geweldig. De cadeautjes uitpakken ook. En alle mensen ook. Hij heeft echt een superdag gehad, het was echt leuk en ik heb er ook van genoten. Hij heeft echt superveel gekregen: verschillende dingen van duplo Little People auto's een miniatuur Conexxionbus boeken zwembad zwembroeken kleding centjes
Dank jullie wel!! Nee, ik heb nog geen klachten oid, soms met vlagen een soort misselijkheidsgevoel, maar dat duurt nog geen minuut hahaha! Kan ook van de opwinding zijn nu he! Ik voel wel me buik , beetje opgezet, maar dat heb ik vaker... Leuke verjaardag gehad dus? Mooi, ik kan er ook zo van genieten als ik die kleintjes helemaal zie stralen omdat ze zo verwend worden hihi.
Champy: Gefeliciteerd zeg, super snel zeg!! Coco: lekker verwend zeg hier de trein van duplo gehad. Ze vind hem erg leuk maar ook een beetje griezelig. Ze drukt hem aan loopt gauw twee stappen weg en gaat dan staan kijken. Wat heb jij nu van de duplo??
@ Mineke: Gisteren heeft hij de grote stadsdierentrein, het vrachtvliegtuig, een klein boerderijsetje en een circustreintje gekregen. Hij had al een heleboel lossen duplo dus hij kan nu aardig uit de voeten. En stiekem vind ik het zelf ook nog steeds leuk om ermee te bouwen, haha. De trein die jij hebt ken ik niet.
Champy: gefeliciteerd!! echt snel! Coco: fijn dat J een leuke dag gehad heeft! en veel cadeautjes zeg! wij hebben ook de trein van duplo, die met de rails die een 8 maken zeg maar, niet die ronde rails.