coco: Zo dat is de moeite zeg! De dierentuin vind ik zelf ook super. Sjoon: Hier de ronde rails gekregen dus de kleinere doos jij heb de grote. We hadden hier al een duplo trein en heel veel rails nog van mijn zoon. Maar die trein was al 7 jaar oud en zoveel mee gespeeld en haperde telkens en dan deed hij het weer een paar dagen wel en dan weer niet dus vandaar een nieuwe. En ze zijn alledrie er al de hele middag zoet mee.
@champy gefeliciteerd!!! snel zeg!!! wanneer gingen jullie nou trouwen? als ik het goed heb zijn er dan straks 2 kindjes op de bruiloft??? leuk dat de jarige kindjes een leuke verjaardag hebben gehad! tsja al die cadeautjes...op een gegeven moment is het gewoon te veel voor ze...en kunnen ze het allemaal niet zo goed meerverwerken..volgend jaar wil ik het anders aanpakken...of bartsmit/hema/h&m bonnen en dat ze iets kleins geven ofzo (en dan 1 cadeautje, sommige mensen geven nl 3 cadeautjes) of gezamelijk 1 groot cadeau ofzo...nu heb je en heel veel "troep" (ook wel leuke dingen hoor) en zo'n kind is door al het uitpakken enzo best wel in de war, want ze willen het gelijk openmaken maar het wordt gelijk weggehaald en het volgende cadeau wordt in de handen gedrukt.....wij hadden met noa wel wat dingetjes opengemaakt, zodat ze er gelijk mee kon spelen, alleen natuurlijk niet alles.. maar ja het blijft lastig..
hee champy: ik zag net je banner, gefeliciteerd!! Alle jarige kindjes ook gefeliciteerd! Hier een leuke dag gehad. De twee rondes visite heeft goed gewerkt. De kindjes zijn 's ochtends gekomen en een aantal familieleden 's middags. Mannetje had tussedoor goed geslapen en had het helemaal naar z'n zin. Kwa cadeau's weinig 'troepjes' gekregen, iedereen had iets van z'n lijstje gegeven. Alleen gisteren familie uit het buitenland geweest en die hebben idd veel prullaria e.d gegeven. Kan ik weer doorgeven aan een volgende jarige Hij was superblij met z'n nieuwe fiets, en kan al goed rijden erop! We hadden trouwens een superleuke taart van Elmo, zal van de week nog wel een foto'tje posten..
Champy: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is snel zeg, echt leuk.. Geniet ervan meis. Alle jarigen (dat zijn ze allemaal deze maand ) GEFELICITEERD!! Hier is Danny pgeknapt. We waren vandaag in movieworld in Duitsland. Was erg gezellig, Danny viel op de terugweg als een blok in slaap. Nadeel is toen we thuiskwamen dat hij helemaal verward was en graag door wilde slapen, maar hij moest in bad dus hij kon echt niet gelijk zijn bed in. Na zijn badje klom hij zelf zijn bedje in en toen ik zijn kamer in kwam lopen voor een kusje.. was hij allang in dromenland.
Ooooh, fijn dat danny weer lekker sliep! leuk hoor movieland! wou een elmo taart! hier is chiel gek van elmo en thomas de stoomlocomotief.
de vossemeren liggen in Lommel (als ik 't goed heb)... da's bij mij om de hoek... wanneer ga je? kun je gezellig bij me op de koffie komen Flex komt de 22e....
Dank je wel! Ik ben 13 februari uitgerekend, denk dat die datum nog gaat veranderen, maar dat weten we na 5 juli , dan heb ik de 1ste echo (termijnecho)! Linda: Klopt! Ik wilde graag in Mei trouwen, dus dat komt mooi uit nu! Ik ben van F. nooit echt misselijk geweest, maar heb nu echt vlagen dat ik ineens heel misselijk ben en na een minuut is het weer weg...Vaaag hahaha!
@ellen gefeliciteerd met raul !! @flex gefliciteerd met de diploma`s ... is vandaag ook niet de dochter van bwtje jarig? @champy GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP wat snel zeg.. krijg je zomaar een vroegere echo?
@Bulldog, Bij F. was dat ook zo, ik denk dat ook komt omdat ik normaal een onregelmatige cyclus heb en dat ze daardoor gelijk zien hoever ik ben. Ze zei gelijk dat ik met 8 weken een echo kon maken.
ik heb dit cadeau besteld voor Chiel zijn verjaardag: bartsmit.com - Little Tikes watertafel piratenboot
Die hebben wij ook gegeven voor F. zijn verjaardag! Is echt een superleuk ding!F. werd helemaal wild toen hij het zag hihi!