Ik zou het er ook over hebben hoor lin!! Ik hoop dat je snel wat meer rust hebt! Ik bel je van de week ff kus!
@ sjoon alvast gefeliciteerd met je zoontje ik ben morge weg met vakantie dus dan kan je niet feliciteren
@flex ja gaat zeker hard!! 30 weken alweer!! maar kan me niet hard genoeg gaan! ik begin het wel aardig beu te worden sommige van de augustus mama's die zijn vandaag al 34 weken...daar kan ik dan echt jaloers op worden ga idd van de week ff de verloskundige bellen of ze niet kan adviseren dat ik minder moet gaan werken ofzo.. @clau dank je! hoe is het met afvallen??
Ik wil degene die mij gefeliciteerd hebben met danny's verjaardag bedanken! Bulldog: Hoe was jullie dagje? Linda: Ik zou zelf aan de verloskundige aangeven dat het je teveel wordt en dat je hierdoor veel harde buiken hebt. Misschien komt ze er zelf mee. En als ze dat dan niet doet, dan zou ik het zelf aangeven. Succes.. en wat gaat het snel he? Danny heeft een leuke verjaardag achter de rug. Was enorm gezellig en hij heeft weer zoveel cadeaus gehad. Zijn kamertje zit te vol!!
Linda: Zo 30 weken alweer, zou gewoon aangeven op je werk hoor dat het allemaal te zwaar word. Je moet nog 4 weken werken zeker. Fl3x: Fijne vakantie gewenst Firstbaby: Wat fijn dat Danny het naar zijn zin heeft gehad.
dankje fleX! Fijne vakantie! hier is chiel goed verwend, we hebben vandaag zijn verjaardag gevierd. hij heeft 2 thomas de trein boekjes gekregen, een thomas treintje, 2 elmo knuffels, een glijbaan, een strandsetje, een sesamstraat puzzel, centjes, een glijbaan, een bal en een piratenboot watertafel. en met opa en oma mag hij een dagje weg, ergens naar toe.. het is droog gebleven en erg gezellig geweest. met bbq had ik precies genoeg, het vlees was op! en iedereen zat vol, dus helemaal top. nu lekker niksen op de bank, en morgen iets leuks gaan doen
@firstbaby en sjoon fijn dat jullie kids een leuk feest hebben gehad!! ik moet idd nog 4 weken werken...de laatste 3 weken maar 2 dagen in de week omdat ik de vrijdagen vrij heb genomen omdat mijn ouders en schoonouders beiden met vakantie gaan...dus das wel lekker...ja ga t zeker even overleggen alleen hoef ik pas 30 juni... kijk wel hoe het deze week gaat..
linda, je kunt toch gewoon met je arboarts overleggen, je vk kan adviseren, maar denk dat dat niet nodig is. de arbo zal echt niet moeilijk doen hoor.
@blondie ja ik weet niet hoe zoiets werkt...heb nog nooit (gedeeltelijk) in de ziektewet gezeten..ik dacht dat het alleen kom d.m.v advies van de vk...misschien een beetje dom gedacht
@Sjoon, Van harte gefeliciteerd met Chiel! en wat is hij lekker verwend! @ Lin,ja gaat goed hoor met afvallen!
Sjoon: Gefeliciteerd met je zoon hij is vandaag toch echt jarig?? Zo hij is lekker verwend hoor, leuk idee van je ouders een dagje weg met hem. Bianca: Hoop voor je dat je gauw zwanger word, je moet echt geduld hebben.
@ mineke: ja... dat zei de dokter ook al. En omdat ik al wat ouder bent, duurt 't zowiezo al een stuk langer. Geduld is een schone zaak. O ja... ons pap belde me net: ik ben weer tante geworden. Ik kon de naam niet goed horen, maar volgens mij is het Finn geworden. Maar ja... broertje heeft 't waarschijnlijk te druk....
ben me vanochtend rot geschrokken... Ik was ff snel boven iets pakken en R. gezegd in de huiskamer te wachten. Stond ie opeens halverwege de trap (op zich geen ramp) maar omdat ik snel weer naar beneden ging draaide hij zich om en stapte mis Ik zag hem gewoon 5 treden omlaag rollen. Gelukkig is hij op de poezenmandjes geland die zijn lekker zacht. Van de schrik moest ie heel erg huilen, gelukkig verder niets opgelopen (behalve wat blauwe plekken). Ik moet er niet aan denken als ie met z'n hoofd op de tegels was gevallen.. pff. Ook met D. bij het CB geweest en de groeicurve vlakt af. Kwa lengte is hij goed gegroeid maar het gewicht was 600 gr (R. was altijd 1 kilo zwaarder de eerste maanden). Ik moet niet vergelijken maar toch...
Mineke en Linda: Dank je. Flex: Fijne vakantie, je zal nu wel weg zijn. Sjoon: Gefeliciteerd met de verjaardag van Chiel. Ellen: Dat is schrikken zeg!! Gelukkig dat de val meeviel voor R. Ik kan me voorstellen dat R. moest huilen van de schrik.
Joehoe!! Ik ben er weer. We zijn een klein weekje op vakantie geweest, het was heerlijk. Nu even bijlezen, maar ik loop best achter dus zal er niet helemaal aan toekomen.