juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: We zaten inderdaad in of vlakbij Lommel ja. Maar we waren op de heenweg helemaal verkeerd gereden en toen we daar eindelijk in het dorpje waren, waren er wegomleidingen. De heenreis duurde dus behoorlijk lang.

@ Flex: Gefeliciteerd met de zwemdiploma's van de meiden.

@ Blondie: He, die traktor heeft J. hier ook gekregen van opa. Leuk ding he. Hadden jullie ook moeite met de aanhanger in elkaar zetten? Hier leek de stang van de wielen veel te lang, of ligt dit aan ons?
    Mooie taart! Knap dat je die zelf hebt gemaakt.

@ Champy: Fijn hoor dat je vroeg een echo krijgt. Ik kreeg hem pas met ruim 11 weken en dat was voor mijn idee eeuwen wachten.
    Krijg jij er dan daarna met 12 weken nog één extra of alleen met 8 weken?

@ Claudia: Echt supergoed hoe jij aan het afvallen bent. Maar nog 40 kilo!! Niet doordraven en niet te snel gaan hoor. En ook af en toe genieten van iets lekkers hoor!

@ Firstbaby: Hier krijgt J. voor het slapengaan nog een flesje pap van 120 cc ongeveer. En over de dag door krijgt hij ook af en toe een bekertje melk, maar zou niet weten hoeveel dat bij elkaar is.
    Middagslaapje nog maar af en toe. Meestal is hij gewoon aan één stuk wakker van 7 tot 20 uur.

@ Linda: Ach, wat rot zeg van Ollie2. Groot gelijk heb je dat jullie nu ergens anders een konijntje hebben gehaald.

@ Ellen: O, wat schrikken zeg!! Gelukkig heeft hij er heel weinig aan overgehouden, maar je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren...

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, het is me toch gelukt. Heb alles bijgelezen.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Oja: Bianca: Gefeliciteerd met je neefje.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first hier was de verjaardag leuk hij is goed vewent!
    jammer dat het wee rniet mee zat.
    fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad.

@sjoon nog gefeliciteerd met chiel!

@ellen jeetje wat moet je geschrokken zijn gelukkig is het goed afgelopen...

@bianca gefeliciteerd met je neefje.

@linda gewoon aangeven als het je te zwaar word op je werk.

@coco fijn dat jullie het leuk hebben gehad is altijd lekker effe er tussen uit.

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hahahaha... Flex is vanochtend bij me op bezoek geweest. Wat heeft ze toch een scheet van een kinderen....

He Flex... was ruzie gezellig :D

6. Blue Bird

@ mezelf: waarom schrijf ik nu weer "ruzie" ipv "reuze"....

7. Blue Bird

@ coco: hebben jullie 't leuk gehad?

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Fijn dat je het naar je zin heb gehad op vakantie

Bianca: leuk dat je met Flex afgesproken had! Moest er wel om lachen om dat ruzie.:D

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca leuk dat jullie meeting geslaagd was!!
    @ellen ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken was zeg!!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wat leuk bianca, dat het gezellig was met flex!

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen dames! Ik heb weer een veel te kort nachtje achter de rug, dus zit nu al een uur op de bank bij te komen met een bakkie koffie.
    Vandaag lekker vrij de hele dag. We gaan er heerlijk van genieten. Straks lekker even wandelen met de driewieler, misschien als het echt warm wordt het badje buiten zetten. En vanavond ga ik lekker uit eten eten met de damesclub.

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wat een lekker vooruit zeg!!! Hier heeft Judith ook gespookt vanacht ze moest telkens huilen en wees naar haar been ter hoogte van haar knie. Ze zei telken auw been, misschien groeipijn denk ik?? Hebben de andere hier nooit gehad maar ze groeit ook veel harder.:(

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier kwam het korte nachtje niet door J., die slaapt eindelijk sinds een tijd redelijk goed door. Maar ik lag pas om 1.30u in bed omdat ik had gewerkt.

Groeipijn weet ik niks van. Meneertje laat iig niet blijken dat hij er last van heeft. Maar zo snel groeit hij geloof ik ook niet, klein onderkruipseltje, whahaha.

Als jullie je kindje buiten in het badje laten spelen, doen jullie hem dan een zwemluier om?

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco ik zou het niet doen...misschien kun je hierdoor al een beetje zinnelijkheid trainen...en het is zonde van je zwemluier...als hij plast is niet zo erg toch, en poepen tsja dan moet je het badje verschonen...

groeipijn herken ik ook niet zo, alleen soms zegt noa wel auw hier of auw daar terwijl ik geen blauwe plek of wondje zie...misschien toch groeipijn..

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier ook een spooknachtje gehad. R. werd om 2 uur gillend wakker, papa kreeg hem niet stil. Heb me er even mee bemoeid en hij sliep binnen 5 min. Toch wel fijn als je ze zo kunt troosten, voel me dan een echte mama :)
    Z'n broertje werd natuurlijk wakker van het gegil, dus die kon ik gelijk ook voeden. Toen heerlijk geslapen tot 7.30. Dan wordt ik elke dag netjes wakker gemaakt door een heerlijk hoog stemmetje dat me roept ;)

Heb net nog wat inkopen voor de vakantie gedaan. Niet te vaak gaan, kost alleen maar geld.... Elke keer koop ik toch weer kleding (dat ik niet nodig heb maar toch) of iets anders. Ik wil toch proberen om zo min mogelijk mee te nemen.

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    coco: hier lekker in z'n blote kont in het badje, ik doe hem ook geen zwembroek aan.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Meestal deed ik hem eigenlijk een zwemluier om, en nóóit heeft hij erin gepoept. Maar precies toevallig de laatste keer dat ik hem geen luier om had gedaan had ie in het badje zitten poepen.
    Maar de luiers zijn nu op en ik vind het wel best. Als ie in bad plast vind ik het niet erg, en als hij poept, is het zo verschoond.
    Heb trouwens toch maar niet het badje buiten gezet vandaag. Er stond hier nog een klein windje en hij loopt nog een beetje met een verkouden snotneus, dus durfde het nog net niet aan.

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    leuk bianca flex jullie meeting.

coco ben blij dat je het zegt.. de aanhanger moeten we nog in elkaar zetten.. we snappen er niks van. wat een waardeloze tekening erbij.

de trekker is gelukt, maar ook daar waren de voorgeboorde gedeeltes niet zoals het hoorde.
    Ook het stuur erop krijgen was een crime.
    wel jammer want ik verwacht voor 50 euro toch net iets meer!

Ontzettende nacht gehad vannacht..emma heeft de hele nacht mij wakker gehouden.
    Als ik 2 uur heb geslapen is het veel.

Hopen dat deze nacht beter gaat.

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Blondie: Wat vreselijk die slapeloze nachten. Succes met deze nacht.

Coco: Pffff, wordt J. zo vroeg wakker? Toen Danny om half 8 wakker werd vond ik het al vroeg, ben weer blij dat hij tot half 9 slaapt. En hier laat ik hem ook zonder zwemluier in het badje. Hij is hier overdag zindelijk qua plassen.

Ellen: Ja, ik begrijp jou helemaal. Ik ben ook volop aan het inkopen geslagen. Heb vandaag geweldige d&g sandaaltjes gekocht voor Danny. Vond ze zo schattig en ze waren in de aanbieding. Verder nog heel wat kleertjes en morgen ga ik weer:D Eigenlijk moet ik niet gaan, maar heb nu al afgesproken met een vriendin. Wanneer vertrek jij? Wij vertrekken 30 juni voor 4 weken... heerlijk even bijtanken.

Mineke: Dochter van mijn zus klaagde ook regelmatig over pijn in haar benen en achteraf bleek ze bij het CB een enorme groeispurt te hebben gemaakt binnen twee maanden. Mijn zus dacht ook aan groeipijn. Apart dat een kind dat kan voelen..

Hier gaat alles goed. Mijn moppie is overdag zindelijk. Alleen als ik de deur uitga en langer dan 3 kwartier wegblijf krijgt hij een luierbroekje om. Maar ik weet niet wanneer ik eigenlijk de gok moet wagen en hem zonder luier mee moet nemen. Ik wil niet dat hij zijn autostoel onderpiest en ik wil ook niet dat hij buiten opeens een ongelukje krijgt, als ik in een winkel sta ofzo. Als ik nou naar de speeltuin ga en hij plast in zijn broek, dan kunnen we snel naar huis lopen. Blijft lastig, omdat het toch een gedoe is hoor.. Thuis plast hij nu bijna elk half uur of om de 3 kwartier. Als ik aan het winkelen ben kan ik niet steeds teruglopen naar de v&d zodat hij kan plassen, dan heb ik spontaan geen zin meer in winkelen.. Ik zit me nu al af te vragen hoe ik het ga doen in de vakantie;)

20. Blue Bird

bedankt voor jullie felicitaties m.b.t m'n neefje. We gaan 'm vanmiddag bekijken. Eventjes op en neer rijden naar Woerden. SUzanne gaat eventjes naar opa en oma. Om dan zo lang in de auto te zitten voor een uurtje kraambezoek; dus ja... dan is het makkelijk om d'r eventjes te brengen.

Verder was 't keigezellig met flex.

Nu gaan we lekker genieten van het warme weer wat er aan komt. Zijn er nog kindjes die jarig zijn? Dan gefeliciteerd dan met jullie 2e verjaardag.

@ Flex: veel plezier in Antwerpen Zoo morgen. Het is een keileuke dierentuin. En o ja... gefeliciteerd met Esmay d'r verjaardag.

Wij moeten nog even wachten tot dat Suzanne 2 is (4 juli). Ik heb de lange rij gesloten van de juni mama's.

Deel Deze Pagina