@ firstbaby: hoe krijg je voor mekaar dat Danny overdag al zindelijk is? ben een beetje nieuwsgierig. Ik zit namelijk nog te twijfelen als ze 2,5 jaar is of dat ik nu al moet beginnen
O ja... ik had nog contact gehad met BW'tje. Ze is niet meer zo actief op zwp, maar meer op hyves. Daar kun je haar gaan volgen. Verder is het hier wel stil. De grote kleppers zijn er niet meer. Da's wel jammer. Het was hier altijd zo gezellig.
maar nu heb ik weer een aantal dingen gereageerd. @ mezelf: ben misselijk (zal wel weer in m'n hoofd zitten)
en zere borsten..... maar m'n temperatuur blijft hoog... Durf nog geen test te doen (is eigenlijk ook nog te vroeg). Volgende week dan maar doen. Dan is het ook m'n NOD en dan weet ik meer.
Zal wel een leuk kado zijn voor m'n vriendje. Die is volgende week donderdag 12,5 jaar bij de zaak. Heb al een leuk kado voor hem. Was eigenlijk voor vaderdag bedoeld, maar ik wist niet dat het afgelopen weekend vaderdag was, dus ik moest eventjes snel iets kopen. Maar nu is het er dinsdag... canvasfoto van Suzanne..
@first wow das goed van danny dat hij overdag al zindelijk is! nog maar een weekje voor je op vakantie ga!! @bianca ik hoop voor je dat het deze maand raak is.. hier is er een wonder gebeurt vannacht zoonlief heeft heel de nacht doorgeslapen en heb hem net wakker gemaakt...
oh lekker bulldog... da's zeker een verademing. We zitten hier nu in de fase dat ze veel aan het dromen is. Ze is dan wel aan het slapen, maar ze geeft een schreeuw of huilt dan. EN ja... dan zijn wij dan ook wakker.
@ Blondie: De traktor zelf was geen probleem. Wel die boorgaatjes die op de verkeerde plek zaten idd, maar dat zie je niet meer als je de stickers eroverheen plakt. De stang hebben we uiteindelijk wel onder de aanhanger gekregen, ookal is ie te lang. Het is niet heel erg storend. Maar inderdaad jammer dat het niet gewoon goed is voor dat geld. @ Firstbaby: Hier een vroeg vogeltje ja, jammergenoeg. Maar hij wordt tenminste 's nachts niet meer wakker, dat wa seen tijd geleden wel anders, dus ben op zich al blij. Wat goed dat je zoontje al zindelijk is! Hier zijn we er nog niet echt mee begonnen. @ Bianca: Het eten was erg gezellig. We hebben lekker de hele avond buiten op het terras gezeten, en heb heerlijk gegeten. @ bulldog: Wow, wat goed zeg, dat hij de hele nacht heeft doorgeslapen!
Firstbaby: Knap hoor zindelijk. Inderdaad lastig he wanneer ze zonder luier mee kunnen. Mijn zoontje heeft weleens onderweg in de autostoel geplast, dan vallen ze in slaap en dan krijg je dat. Mijn andere dochter een keer bij de Edah op grond. Heb het zelf aangedweild. Achteraf kan ik er dan wel hard om lachen maar op dat moment! En mijn zoon moest altijd op een rietenstoel zitten met een kussentje als hij een ongelukje had, dus op den duur lagen alle kussens in de container. Kwam mijn moeder op visite van huh waar zijn al jullie kussentjes. Bulldog: Lekker zeg doorgeslapen!! Zo hier is het echt al warm zeg, ga nog even lekker buiten de was ophangen.!
hadden vorige week een grote jongens bed gekocht voor hem maar had gisteravond zn kussen eraf gehaald en hij heeft doorgeslapen dus miss lag het wel; daaraan maarja we zullen het vannacht weten.. hier had hij gister bij oma in het badje zitten poepen haha ik kon er wel om lachen.. hier net zwembad opgezet nu ff boterham eten en dan effe slapen en dan lekker spetteren vanmiddag. tis bloed heet hier in mn tuin... gelukkig blijft het even zo sinds we terug zijn uit spanje nog geen zonnestraal gezien hier en mn bruin is er ver af dus mag wel weer een beetje bijkleuren.
ahhahaha achteraf is het idd om te lachen maar op dat moment grrrr... vind het wel grappig om te lezen iig...
fijn om te lezen dat het slapen nu ook goed gaat. van mij mag hij gerust iedere dag om 7 uur wakker zijn als hij maar heel de nacht slaapt.
hier ook een hele tijd gehad hopelijk gaat het snel over. tis zeker een verademing moest vanmorgen toch even gaan kijken of hij nog wel ademde want dit waren we al maaaaanden niet gewent..
zoonlief slaapt nu net het badje opgezet hangen er van die grote wolken in de lucht en gaat de zon weg grrrrr zo word ik nooit bruin....
Ja, dat vind ik ook hoor. Is bij jullie de zon al terug? Ik heb hier ook net het badje opgezet. Toen mijn zoontje zag dat ik ermee bezig was rende hij naar de schuur, om het bad-/buitenspeelgoed te pakken. En waar komt hij als eerste mee terug? Mijn zeemeerminbarbie van vroeger, whahaha... Nu heeft hij de hele mand met speelgoed leeggegooid in het badje en hij zelf zit ernaast te spelen, gekkie.
Stoer trouwens dat je zoontje al in een groot bed slaapt. Hier nog steeds in het ledikantje, maar wel met één kant open. En hier slaapt hij juist 100keer beter sinds hij op een kussen slaapt, raar he.