juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wauw coco, 17 weken al weer, wat gaat het snel!

hier slaapt chiel nog gewoon in zijn ledikantje, maar wel helemaal nog dicht.

@bulldog: was het niet raar voor je dat je zoontje nu zo lang geslapen had??
    en hebben jullie al kijkers gehad voor jullie huisje?

@first: goed joh dat je zoontje al zindelijk wordt! hier wil chiel wel op het potje, maakt een drukkend geluid voor poepen en zegt psssst voor plassen, maar tot dusver telkens een leeg en droog potje!

wat een heerlijk weertje vandaag
    hoefde gelukkig alleen vanmorgen te werken....

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bulldog: heerlijk zeg ff een nachtje slapen.

First: lekker zeg 4 weken, waar gaat de reis heen dit keer? Wij vertrekken zondagochtend om 7 uur vliegen. Ben benieuwd hoe dat gaat, we moeten wel erg vroeg weg....
    Zindelijkheid is wel snel gegaan. Heeft Danny het zelf aangegeven elke keer? Ik twijfel of we op vakantie ermee moeten beginnen, lijkt me niet zo handig.

Hier niet veel nieuws. R. was een paar dagen aan de diarree en vandaag bijna geen plasluiers. Voor de rest merk ik niets aan hem, hopelijk snel over, met die warmte blijft dat toch eng...
    D. slaapt overdag erg weinig, steeds maar een klein uurtje en daarna weer uren wakker. Gelukkig huilt ie dan niet, hij drinkt wel onwijs vaak met dit weer, geen ritme in te vinden. Voel me weer een melkfabriek... Gelukkig slaapt ie s nacht goed.

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Flex, gefeliciteerd met esmay!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Ja, ben ruim 17 weken alweer, bijna op de helft. Gaat echt snel.
    Hier laat ik J. met dit weer ook vaak in zn blote kont lopen en hij gaat wel af en toe op het potje zitten, maar doet ook niks. Als ik vraag; "Moet je plassen?" is het antwoord standaard nee.

@ Ellen: Lijkt me inderdaad niet zo handig om er op vakantie mee te beginnen. Zou ik niet doen iig.

@ Flex: Gefelicteerd met Esmay!

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    gefeliciteerd Flex met je oudste dochter!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He Champy, hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex feli met esmay!!

@sjoon we hebben 1 kijker gehad en die vond dat er te veel onderhoud aan zat tja dat heb je volgens mij bij veel woningen om het naar je eigen smaak te maken maarja we wachten weer geduldig af!

afgelopen nacht weer doorgeslapen hoop dat hij he tnu te pakken heb.

ik ga weer moet boodschappen doen en lekker van het zonnetje geniten...

fijn weekend allemaal........................

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Zou wel lekker zeg als hij eindelijk na 2 jaar door blijft slapen 's nachts!!;)

xxxx : Is de kleine alweer aan het opknappen, plast hij nog goed??

Fl3x: Gefeliciteerd met Esmay!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden!

Thnx voor de felicitaties!:D

@ Bianca was echt heeel gezellig dinsdag!:D

de vakantie was super! jammer dat het was afgelopen

enne de dierentuin tja... laten we het daat maar niet over hebben was niet zo'n groot s6:(

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke: R is opgeknapt en plast en poept weer normaal. Nu is D verkouden, flink aan het hoesten en niezen.

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Coco: Het gaat super, weinig klachten eigenlijk! Ben soms een beetje misselijk, maar eet nu gewoon steeds kleine beetjes verdeeld over de dag en probeer een beetje op te tijd te gaan slapen!
    Merk alleen wel dat mijn buik al gaat opzetten...Had jij dat ook al zo vroeg? Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar ik merk gewoon dat alles al van binnen veranderd.

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex nog op de valreep:p gefeliciteerd met esmay!!! jammer dat de dierentuin niet zo'n succes was! hoezo niet eigenlijk? hier vind noa het altijd geweldig!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Het was geen slimme zet van ons om nog op de laatste dag van de vakantie dat je eigenlijk naar huis wil eerst nog langs een dierentuin te gaan.

Wij waren allemaal doodmoe esmay was niet te genieten (denk ook door de kiezen) niks was goed bij haar natuurlijk hebben we ook leuke momentjes gehad hoor hihi maar we zijn om half 3 maar weggegaan omdat we het echt gehad hadden en we moesten nog 2 uur terug rijden. nou dat werdt dus 3 uur:$ was zo warm.
    volgende keer gaan we denk ik zwemmen want esmay was in de vakantie het zwembad niet uit te krijgen!!! was hele dag door zwemmen? zwemmen? hahaha.

gisterenavond wilde esmay niet slapen en omdat ik me nogal schuldigf voelde dat de dag niet zo leuk was hebben we haar eruit gehaalt en heeft ze heerlijk met de keuken gespeeld daarna is ze samen met ons naar bed gegaan en 6 uur werdt ze weer wakker pfff fles gegeven en weer slapen tot 8 uur mijn man haalde haar uit bed en eerste wat ze zei was Esmay keuken spelen hahaha dus dat is een goed kado geweest :)

dinsdag waren we dus naar Bianca geweest we waren bijna bij haar spuugd esmay hele auto onder:$ daar gingen haar mooie kleren haha gelukkig heb ik altijd reserve oude kleren mee.
    Esmay wilde alleen niet meer met ons mee ze wilde daar blijven hahaha

Woensdag had ik koorts:( maar liet me vakantie er niet door verpesten paracetamol innemen en gaan maar weer gelukkig was de koorts smiddags al gezakt naar 37,5 en savonds voor het slapen was het nog maar 36,8 donderdag was alles eigenlijk heel goed gegaan smorgens naar baluba en smiddags tot aan het avond eten lekker gezwommen!:D zoals elkedag haha esmay heeft het niet van een vreemde dat ze dol is op zwemmen:D

strax aan de bak voor het feest van morge hoorde da het weer super warm wordt :$ dus mijn man is nu ff een parasol aan het halen.

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3x: Leuk dat de vakantie geslaagd was. Jammer van de dierentuin vind ik ook wel een hele moedige onderneming hoor op weg naar huis uit vakantie.;)

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex fijn dat de vakantie geslaagd was...balen dat ze de auto ook onder spuugde...was ze niet lekker of heeft ze last van wagenziekte? vanaf 2 jaar mogen ze een kwart tabletje primatour...dat helpt wel tegen wagenziekte..

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze heeft nog nooit in d eauto gespuugd denk dat de fles pap niet goed was gevallen was nl volle melk (verkeerde gehaalt) ipv half volle denk dat dat het probleem was.

@ hier vandaag een super feest gehad! was echt enorm druk ze is enorm verwent kan het bijna niet opnoemen zal het iig proberen hihi

een houten keuken
    olifantbeeldje
    een 3 wieler
    een poppenstoeltje voor de 3 wieler
    poppenwieg
    poppen kinderwagen
    poppen strandstoel met parasol
    little people stadscentrum
    nijntje puzzle (had ze al even omruilen)
    echofoon
    3 bellenblazers
    dora kleurboek
    dora lees en meetlatboek
    hello kitty wagentje (soort duplo)
    dora glow in the dark sterren

en waarschijnlijk wat vergeten haha teveel om op te noemen!
    ik zal ff foto van de taart plaatsen.
    taart is erg lekker trouwens is keer wat anders als slagroomtaart een echte aanrader!!

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo fl3x lekker verwend zeg.

Nou hier is het ook gedaan met het ledikantje, ze is al twee keer eruit geklommen vanavond dus dat word een ander bed. De eerste keer zat ze net bij haar broer en zus op de slaapkamer, dikke lol uiteraard.:D

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex fijn dat het feestje geslaagd was!!! jullie hadden mooi weer!! ze is lekker verwend zeg!! mooie taart!

@mineke ja dat is idd niks als ze dr elke keer uitklimt...

hier vandaag lekker met noa in het badje gezeten...die warmte is best pittig met zo'n dikke buik...hou ook al wel wat vocht vast:(noa heeft vanmiddag voor het eerst in het grote bed in dr nieuwe kamer geslapen...dat ging goed...ben benieuwd hoe het vannacht gaat..:p

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Linda; Ik wilde je net gaan vragen hoe ht nu gaat, maar best zwaar dus!Dat is ook wel te begrijpen en zeker met dit weer!
    Hopelijk blijft ze in der eigen bedje slapen, ik wacht er nog ff mee, als hij weg kan gaat hij ook hahaha!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    pfff wat was het vandaag warm zeg!!! heb echt olifantenpoten! ik heb het door de warmte ook erg benauwd...nog nooit last van gehad maar nu wel..

@champy hoe gaat het met jou? hoe voel je je?

Deel Deze Pagina