Flex: fijn dat het beter gaat met slapen. Coco: wat gaat het snel joh, voel je je nog goed? Hier ook een mannetje dat graag gaat slapen: 'R. moe, R. slapen' zegt ie dan
moest vanmiddag bij d elunch wel even lachen hoor mijn man was een ei aan het bakken en hij kwam even wat doen bij de tafel esmay zo ineens Papa naar de keuken! ik moest lachen zei ze mama niet lachen LOL toen kon je me echt even opvegen
hier dus niet enthousiast met naar bed gaan haha hij zegt dan nee niet bedje slapen en gaat dan tijd trekken..
hier zegt chiel ook als we zeggen bedje slapen, zegt hij: nee, chiel (zjiel. zo spreekt hij het zelf uit) wakker. maar als we boven zijn doen we eigenlijk gewoon gek met elkaar, en dan ligt hij er ook zo zonder moeite in!
@ bulldog hoe is het gisteren avond gegaan met het slapen?? @ hier kids tot half 9 uitgeslapen!!! heerlijk zo is esmay haar humeur zoveel beter hihi
@ Ellen: Ja, voel me nog supergoed, echt niet normaal. 't Lijkt wel of ik zo door de zwangerschap heenwandel alsof het niks is... Iedere dag nog wandelen met de honden, en vaak fietsen. Ook werken geen probleem, al ben ik blij dat ik er bijna vanaf ben. Maar mag echt niet klagen... @ bulldog: Fijn, een posi ovutest, en dat je dan weer op 29 dagen zit. Klus ze!
nou bulldog.... dan wil ik je hier niet zien.... veel plezier met klussen en ik hoop voor je dat t snel raak is. (en natuurlijk voor sjoon ook ) Hier wilt ze meestal zelf naar boven toe om te slapen. Dan gaan we boven nog wat rommelen. Zoals tanden poetsen, pyjama aan. Ondertussen doet m'n vriendje net alsof hij slaapt en dan moeten we 'm wakker maken. of we doen verstoppertje. maar soms wilt ze echt meteen naar bed toe. We hebben d'r maar weer in d'r'slaapzak gedaan. Want een deken ging van de zomer goed, maar nu niet meer. Denk dat ik er toch nog eventjs mee wacht, totdat ze op d'r nieuwe kamer kan slapen. Dan heeft ze toch een groter bed. Heeft iemand een meegroeibed? ik ben al op marktplaats aan het kijken, maar het kan ook zijn dat we 'm bij ikea kopen.
hoii meiden, heerlijk hoor klok achteruit not! maar goed 1 voordeel dat esmay nu denkt dat ut 20 uur is en zonder ook maar 1 kik te geven gewoon in bed ligt!!! ze zei zelf mama bij deur staan!!! lol na 2 min naar beneden gegaan ze was aan praten maar nu 15 min verder hoor nog steeds niks * op wat praatjes na dan en heel af en toe wat jengelen* @ bianca hier geen meegroei bed maar een normale peuterbed we hebben bewust deze keuze gemaakt omdat dit bedje strax naar kaylee gaat en op haar kaer past nauwelijks een 1 pers. bed en peuterbed past precies tussen de muur en de koof in en als kaylee 4 is zien we dan wel weer hoe we dat gaan doen waarschijnlijk bij esmay op de kamer.
coco: Wat fijn zeg dat je nog zo goed voel!! Bianca: Hier zijn ze allemaal van een ledikantje gelijk naar een groot bed gegaan dus geen ervaring met meegroeibed!! Hier weer duidelijk voorkeur voor mama, echt een beetje irritant hebben nog meer kindjes daar last van??
@bianca alle bazen zijn hetzelfde ze staan er geen van alle om te springen om een zwangere werknemer...die van mij is echt een *** ik moet volgende week beginnen en hij is nog geeneens op kraamvisite geweest... @bulldog klusze!!!
Linda: volgende week al beginnen, dat gaat snel! Niet leuk dat je baas niet langs is geweest. Al merk ik bij de tweede dat ik veel minder mensen langs kreeg van het werk dan bij de eerste. Mineke: hier is de mama-fase juist weer voorbij. Nu mag papa ook boekje voorlezen voor het slapen. Daarvoor wat het moord en brand, moest mama het doen. Vandaag was iedereen lekker dreinerig, fijn die klok terug... Mannetje heeft opeens 4 kiezen die doorkomen, zit de hele dag met z'n hand in z'n mond. Ik kreeg ook complimenten van oma omdat hij met 2 woorden spreekt: 'dank je wel oma' zegt ie dan. Weet ook niet van wie hij dat heeft maar wel schattig
Bianca, lief dat je naar me vraagt (alweer effe geleden)... Fijn om te lezen dat de echo goed was en dat je het aan iedereen hebt verteld. Bazen reageren inderdaad volgens mij nooit heel enthousiast... Lees nog steeds mee hier hoor, maar reageren lukt me gewoon even niet. Het gaat hier niet echt lekker. Met Maz gaat het super, dat wel gelukkig. We hebben net ook een heerlijke week vakantie gehad in Lanzarote, met veel zon. Senna fleurde er helemaal op; leerde nieuwe woordjes (palmboom en d'r eigen naam onder andere), was erg trots als iets goed lukte en straalde als ze iets goeds/nieuws deed. Zo fijn om te zien! Helaas nu weer terug in de harde werkelijkheid; kou, grijs en een Senna (en ik) die weer vanalles "moet". Was het maar altijd vakantie.... Heb me vanaf vandaag voor 2 weken ziekgemeld. KDV gaf 2 weken geleden ook aan zich zorgen te maken om Senna en of ze wel op de goeie plek zit daar. Goed en positief bedoeld maar ook weer een klap in ons gezicht gevoelsmatig. We hebben d'r nu aangemeld bij mijn werk; behandelgroep voor kinderen met spraak/taal/communicatie-stoornis. Dus werken is nu ook geen afleiding en ik denk dat ik onbetaald verlof ga nemen voor een langere tijd.... Nou dit was weer even een update van ons. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Wie weet de komende tijd af en toe, ik neem het me wel steeds voor.
@zonneschijn: je moet je lekker op de je gezin en zeker op jezelf richten, en dat een forum dan even in het niet vaklt is zeker in jou geval helemaal niet erg. Hoop dat jullie eruit komen met Senna, en wat fijn dat maz het goed doet. **dikke digiknuf**
@ Zonneschijn: Ik geef Sjoon gelijk hoor. Jij hebt wel andere dingen aan je hoofd dan hier gezellig mee te kletsen. Dat komt ooit wel weer. En tot die tijd kan je hier af en toe lekker je hart uitstorten. Hier gaat het de laatste dagen opeens veel beter met het potje. Hij zegt nu steeds zelf "plassen". Ook als hij een luier aanheeft. Soms heeft hij dan net een plasje gedaan en zijn we te laat, maar vaak zegt hij het ook van tevoren. Van het weekend heb ik het zelfs aangedurfd om met hem zonder luier naar het park en pannenkoekenhuis te gaan, en zonder ongelukjes! Ben zo trots. Verder kan ik melden dat ik nu eindelijk verlof heb. Gisteren voor het laatste gewerkt. Vrijdag gaan we nog even lekker een weekendje weg met zn drietjes, en dan afwachten totdat de beeb komt.