@Coco, nou het zit zo, als ik hier weleens wat leuks plaatst,van wat Jinthe alweer kan of dergelijke,dan zie ik nooit eens een reactie op mijn verhaal. Dus daarom schreef ik niet meer mee. Geen aanval hoor,maar ik dacht gister hier moet ik ff op reageren. Hoop dat ik in de toekomst weer mee kan kletsen!
Linda: Noa is 8 juni jarig!! Claudia: Jinthe is 8 juni jarig!! Champy: Frits is 10 Juni jarig!! Coco: J. is 11 juni jarig!! Mineke : J. is 11 juni jarig!! Ellen: R. is 14 juni jarig Bulldog: G. is 18 juni jarig!! Firstbaby: D. is 18 juni jarig!! Sjoon: Chiel is 21 juni jarig!! Bianca: Suzanne 4 juli jarig !! De mannen hebben aardig de overhand te pakken inderdaad haha!
Ik dacht dat ik je al gefeliciteerd had meid, maar ik zie geen berichtje staan ( ben er soms niet helemaal meer bij geloof ik..) maar bij deze gefeliciteerd!!!!!!!
Linda: Ik ben de mama van Frits en Dean haha! Hier alles goed, we hadden al snel een goed ritme te pakken, dus Frits heeft ook weinig aan hoeven te passen. Is ook helemaal niet jaloers, eerder heel beschermend! Is helemaal trots op zijn broertje. En als mensen vragen wil je nog een zusje? Zegt hij gewoon nee, ik heb toch Dean? hahaha heerlijk! Ik moet alleen wel zeggen dat het voor mijn gevoel nu allemaal veel sneller gaat dan als met Frits in het begin! Ben alleen een beetje druk, dus lees meer mee dan schrijven.
Volgens mij noemen ze t koningskoppel, rijkeluisgezin en ook wel koningsgezin. Tenminste die woorden heb ik gehoord. @claudia, volgens mij is het al een tijd geleden dat je in dit topic gepost hebt? Misschien is er in het algemeen op gereageerd, in de trand van: mijn zoontje of dochter kan dit of dat. Maar sorry ervoor als ik niet daarop heb gereageerd.
Ja,dat is daardoor een tijd geleden idd. No hard feelings! Ik ga gewoon weer gezellig meekleppen En leuk voor jullie een meisje erbij! gefeliciteerd!
dankje wel! had al bij mijn oude buurvrouw een cursus staartjes maken aangevraagd. haha haar dochtertje is 3 weken jonger dan chiel en ik had haar een keer uit bed gehaald, (was aan t oppassen) en moest dus staartjes in doen... haha dikke ramp natuurlijk!
Haha, arm kind... en jij maar trekken aan dat haar... Ik ken alleen de term koningskoppel, van de rest heb ik nog nooit gehoord.
Goedemorgen! Straks komt mijn moeder J. even ophalen. Dan gaan ze naar Intertoys om een cadeau uit te zoeken voor zijn verjaardag. Ik vind het ook moeilijk hoor, iedereen vraagt maar wat hij wil hebben....
Sjoon: Wat gaaf een meissie. Ja een koningskoppel wordt dat genoemd, ergggg leuk. Volgens mij ben jij de eerste die een koningskoppel krijgt. Super, is even anders dan een jonge maar net zo leuk. En dat staartjes maken gaat je vast lukken, anders doe je haar een haarband om haha Hier vraagt iedereen ook wat D. wil hebben. Zou het niet weten!! Hij heeft al zoveel. Wij gaan zo uit eten met wat vrienden. Fijne dag allemaal
@Sjoon: Gefeliciteerd met je meisje! Ben je een beetje van het roze schattige of meer van stoer? @bianca75: Wow, je zoon is alweer bijna vier weken oud. Wat gaat dat snel! Het is trouwens een schatje om te zien! @bulldog: Jeetje, dat lijkt me heftig om te horen. Denken ze/jullie dat hij een bepaalde stoornis heeft? In onze gemeente mogen kinderen vanaf 3 jaar tegenwoordig twee extra dagdelen gratis komen spelen. Mijn dochter mocht al vorige maand beginnen (nu gaat ze vier dagdelen), ook omdat ze dat goed voor haar vonden. Ik merk dat het een positieve invloed heeft op haar ontwikkeling, thuis dan... op de psz is er wel een hele lichte verbetering, maar ze praat daar nog steeds nauwelijks en is nog steeds passief. @Firstbaby: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Was dit de eerste ronde voor jullie? En zoals Sjoon ook al schreef, vind ik deze keer de tijd ook voorbij vliegen met een peuter erbij. Hier zijn we de 12 weken gepasseerd! Morgen is het eerste trimester zelfs al voorbij. Bij de laatste echo ben ik drie dagen vooruit gezet. Ik stond er verbaasd van te kijken, want bij mijn dochter werd ik gelijk vier dagen achteruit gezet (op het laatst had ze een groeiachterstand van twee/drie weken), en ik dacht dat dat bij deze weer het geval zou zijn. Nu is de uitgerekende datum 11-12-11. Ik voel de laatste dagen bij vlagen gekriebel in mijn buik. Ik vind het niet altijd een even fijn gevoel en ook omdat ik niet weet of dat al de baby is (vrij vroeg, maar het schijnt te kunnen) of iets anders. Hebben jullie dit ook gehad?
@first: Bianca is volgens mij de eerste toch die heeft een meid en een kereltje gekregen!?? maar ik ben idd de eerste die dat nu krijgt... (flauw..... ) @schaapje: volgens mij kan het wel hoor dat je de kleine voelt. dat wordt met een paar weken wel duidelijker! fijn dat je meisje al wat vooruitgang boekt met extra dagen op de speelzaal. al zijn het kleine sprongen, het is een begin toch??
@ sjoon: en staartjes maken is geen probleem hoor. alleen bij Suzanne is t een probleem. blijft even zitten en daarna komt ze met een elastiekje in haar hand: mama, staartje zit niet goed tja.. wat moet je daar nou mee. hahahhaha.
Hey meiden. Ik kom me even afmelden voor de komende week. Wij gaan morgen een paar daagjes naar Texel toe. Vrijdag zullen we weer terug zijn en zaterdag vieren we J.'s verjaardag. Dus dan weten jullie waarom ik er even niet ben.
coco, dan wens ik jullie alvast een fijne week (met mooi weer uiteraard) en een leuke dag met J zijn verjaardag!