juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dankjewel. Ik ga nu afsluiten en naar bed toe. Morgenochtend tassen pakken en wegwezen.

Doei!!

2. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Linda: Noa is 8 juni jarig!!
    Claudia: Jinthe is 8 juni jarig!!
    Champy: Frits is 10 Juni jarig!!
    Coco: J. is 11 juni jarig!!
    Mineke : J. is 11 juni jarig!!
    Ellen: R. is 14 juni jarig!!
    Bulldog: G. is 18 juni jarig!!
    Firstbaby: D. is 18 juni jarig!!
    Sjoon: Chiel is 21 juni jarig!!
    Joyce: Melania is 23 juni jarig!!
    Bianca: Suzanne 4 juli jarig !!

3. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hey iedereen,

Alles ok met iedereen?

@ Firstbaby: Proficiat!!

@ verjaardagen: hier wordt het een soort bumba/prinsessen verjaardag :p ik heb bumba versieringen... Ze is helemaal zot van bumba, mega mindy en princessen... een taart moet ik nog zoeken, en verder wil ik zelf cakes,chocomousse,... maken. En traktaties op school ben ik ook nog aan het bekijken, het gaan gevulda zakjes met een snoepje en een cadeau'tje zijn maar wat precies weet ik nog niet... Het tuinfeesje gaat door 26 juni (23juni jarig) laten we hopen op mooi weer!!

groetjes

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje nee ze denken niet aan een stoornis ze denken dat hij dat nog moet ontwikkelen en door dat extra dagdeel zou hij dat sneller kunnen !

@sjoon straartjes maken heb je zo onder de knie hoor haha..

@bianca hoe gaat het bij jullie??
    hoe is het bevallen dat je man weer werken is en jij alleen ben met de kids?

@coco veel plezier op texel ! en veel plezier met J zn verjaardag te vieren!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik hoop ook op mooi weer zaterdag de 18e wij hebben de afgelopen 2 jaar niet buiten kunnen zitten met zn verjaardag dus hopelijk deze keer wel!

gister zn verjaardag kado besteld een fiets als het goe dis komt hij deze week binnen.

vanmiddag mn laatste middagje werken heb woensdag en vrijdag vakantie opgenomen en dan begint mn verlof!
    wat een lekker vooruitzicht....

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    3 jaar geleden was vandaag mn uitgerekende datum maar mneer besloot om 12 dagen later te komen haha...

7. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ coco: fijne vakantie!!! geniet er maar van.

@ bulldog: t was vandaag wel even aanpoten. Suzanne moest naar t kdv toe. Gelukkig had ik Joep z'n flesje al om half 7 gegeven. maar tis wel stil en heel erg wennen. maar ach... dat went ook wel weer.
    fijn zeg, dat je bijna met verlof kan. Je bent er zeker wel aan toe. hoe is t met je bekken? nog problemen?

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sjoon: staartjes maken ga vast lukken, meestal begin je toch eerst met een speldje!!;) Al moet ik eerlijk zeggen dat het mijn hobby ook niet is, pffff wil bijna nooit zo lukken als ik wil.:D

Coco: Nogmaals veel plezier op Texel

Schaapje: Fijn zeg 12 weken is toch een mooie mijlpaal!!
    Fijn dat ze vooruit ga op de psz!!

Joyce: Leuk zeg een tuinfeest nou maar hopen op mooi weer!!

Bulldog: Leuk zeg een fiets!!

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Ging ze vandaag voor het eerst weer naar kdv nadat Joep geboren is??

10. Blue Bird

@ mineke: nee. m'n man bracht haar altijd 's ochtends weg. Maar hij is nu voor t eerst weer werken. en dan is hij altijd vroeg weg. zo rond 6 uur (als hij later gaat, dan is t een drama op de weg en moet hij lang zoeken voordat hij een plekje kan vinden bij z'n werk.) er werken daar zoveel mensen en is geen normale parkeerplek te vinden. (zeker nu dat ze aan t bouwen zijn)

11. Blue Bird

ben zo weg. straks even een eindcontrole bij de vk. en dan eventjes boodschappen doen. spreek jullie.

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Okee nu snap ik het!!;)

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Hele fijne dagen toegewenst. Geniet met je gezinnetje! Heerlijk om er even tussen uit te gaan.

Joyce: Dank je wel. Leuk dat je weer meekletst..

Bianca: Het was gewoon laat en heb niet echt teruggedacht haha. Als ik nu al last heb van zwangerschapsdementie, dan belooft dat wat voor de komende maanden haha

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first hoe gaat het ziek , zwak en misselijk???

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo heb lekker verlof nu ,

kan ik de laatste babyspullen halen en de babykamer verder afmaken .
    heb eigenlijk nog genoeg te doen maar wil wel met 37 weken helemaal klaar zijn.
    je weet het nooit natuurlijk al geloof ik er niet in dat is optijd zal bevallen/....

16. Blue Bird

@ bulldog: wat zal jij tot rust komen zeg... dat had ik namelijk ook toen ik eindelijk met verlof ging. De vk zei dat ik een bikkel was. Ik had nog ene peuter rond lopen, had een drukke baan (toch dagen in de week en had 4 maanden t werk van een collega overgenomen omdat die ook met verlof was) en dan nog zwanger zijn.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca ja of niet ik heb nog best wel wat dingen te doen eerlijk gezegd.
    ik kan niet zo goed tegen thuis zitten verveel me dan dood...

18. Blue Bird

@ bulldog: snap ik. had ik ook. Maar je moet ook aan je eigen denken. Straks heb je t al zwaar zat. Alhoewel... Suzanne is echt een meisje die graag helpt met mij. Dus flesje dragen, luiers weggooien (alleen de poepluiers dan niet, want da's getsiederrie :D).
    maar als ik Joep een fles aan t geven ben, dan wilt ze op allerlei manieren aandacht hebben en tja.. negatieve aandacht is ook aandacht.

19. Blue Bird

Zo.. ga 'ns naar Luxemburg bellen. Kijken wanneer oom en tante tijd hebben voor een bezoekje. zal ergens in september worden.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo, kom even snel gedag zeggen vanaf Texel. We hebben het super naar ons zin en hebben gelukkig heerlijk weer hier, dat is in andere delen van NL volgens mij wel anders. We hebben al een hoop leuke dingen gedaan, ben er gewoon moe van. NU even met de honden wandelen en dan naar bed, morgen weer een druk programma.
    Hoe is het hier met iedereen?

@ bulldog: Geniet van je verlof, er zal een last van schouder vallen zeker.

Deel Deze Pagina