@bulldog: dat is ook wat met je laptop! haha waar die homoontjes toch nog eigenlijk goed voor kunnen zijn he?? wat is dat bij jou ook zo super snel gegaan met je zwangerschap! lukt het je nog een beetje rustig te houden? ik heb er ook over nagedacht om een baantje in de avond te zoeken of juist een onder schooltijden straks. maar onder schooltijd zijn bijna niet te vinden. maar goed we komen er wel uit..... @CHAMPY: GEFELICITEERD!!
@sjoon ja idd echt erg met die laptop, hij moest er zo ie zo komen want de comp staat nu in de woonkamer en die gaat naar boven zodat de visbak op de plek van de comp kan en de box op de plek van de visbak strak alleen nog ff een externe hardeschijf halen voor de fotos en muziek. zwangerschap gaat idd heel snel vind het zelf ook super hard gaan moet af en toe nog steeds denken owwjaa ben zwanger nu het kamertje steeds meer af is begin het pas echt te dagen. ik rust eerlijk gezegd niet echt lig wel vanaf 7u savonds op de bank en ga rond half 10 naar bed waar ik meestal gelijk in slaap val om vervogens na 2 uurtjes slaap weer wakker te worden ...
Dank jullie wel alvast! Het is nu nog prachtig weer, maar ben bang dat we het toch vanmiddag binnen moeten vieren als ik op buienradar kijk... Maakt voor Frits niet uit, die is helemaal in de wolken met zijn jarig zijn haha!
Champy: Gefeliciteerd met Frist! Veel plezier vandaag Bulldog: Ik denk dat ik 5.5 week ben ofzo. Ik heb 23 juni eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ga 1 juli drie weken op vakantie en eind juli eerste echo als het goed is. Bianca: Ik vind die bezuinigingen ook absurd. Wil mijn geliefde baan niet opgeven ondanks het feit dat de kosten hoger worden. Ik denk dat we vanaf januari een dag minder gaan afnemen, dan kan hij een dag naar schoonma. Dat wil ze al zo graag, maar mijn man moet dan langs zijn werk rijden in amsterdam en dan naar de andere kant van amsterdam D. afzetten en terugrijden naar zijn werk. Zal voor hem 20 min. omrijden zijn, maar scheelt financieel zeker Hier hebben we besloten in juli toch drie weken op vakantie te gaan. Kijk ernaar uit.. heerlijk ff er weer tussen uit
nog bedankt voor de felicitaties! noa was ECHT jarig! echt leuk dat ze het nu echt meemaken. iedereen die in de tussentijd zijn jariggeweest. GEFELICITEERD hier erg druk geweest dus vandaar niet hier wezen kijken...alles goed met iedereen??
@ Mineke: Bedankt voor de felicitatie. JIj ook nog gefeliciteerd met Judith! J. heeft een superverjaardag gehad. De avond van tevoren was hij heel zenuwachtig en kon niet slapen, zo lief. Zaterdag is hij heel erg verwend: een keukentje, keukenspulletjes, een fiets, kippies in de tuin met hoken ren, verschillende duplo, boek, auto's en autobaan, houten alfabet speelgoed, Cars tekenset, kleding en centjes. We hadden zelf cake en taarten gebakken, die waren ook echt lekker! We zitten alleen wel een beetje met onze handen in het haar wat R. betreft. Die komt al vanaf tijdens de vakntie, en nu dagen daarna nog, iedere nacht om de 2 uur. Ik heb dus een heleboel gebroken nachten en daar word ik een beetje moe van. Ik trek het nog wel hoor, maar ik zou het zo graag anders zien. Nu gaan we dus maar proberen dat man eruit gaat om te proberen hem weer stil te krijgen. Misschien als hij doorheeft dat papa 's nachts komt ipv mama, en hij geen melk krijgt, dat hij zich daar bij neerlegt en gewoon gaat slapen, ik hoop het zo... Hoe is het verder met jullie? Rustig geweest hier de afgelopen dagen. Nog verjaardagen gevierd? Morgen is R. jarig toch Ellen? Ik zal het lijstje eens gaan opzoeken.
Linda: Noa is 8 juni jarig!! Claudia: Jinthe is 8 juni jarig!! Champy: Frits is 10 Juni jarig!! Coco: J. is 11 juni jarig!! Mineke : J. is 11 juni jarig!! Ellen: R. is 14 juni jarig!! Bulldog: G. is 18 juni jarig!! Firstbaby: D. is 18 juni jarig!! Sjoon: Chiel is 21 juni jarig!! Joyce: Melania is 23 juni jarig!! Bianca: Suzanne 4 juli jarig !! Het lijstje nog een keer. Haal hem even naar boven dan kan ik sneller terugkijken en weet ik wie er jarig is. @ Claudia, Linda en Champy: Hoe zijn de verjaardagen van jullie kidnjes geweest?
@coco balen dat je met r zo in de nachten zit hopelijk gaat het werken dat je man eruit ga. nee helaas is mn auto afgekeurd maar heb zaterdag alweer een niewe gehald heb nu een daewoo matiz een 5 deurs das echt een stuk makkelijker voor me vooral straks met 2 kinders.. verder een hartstikke druk weekend gehad hebben veel in huis geklust enzo , deze week ook een drukke week dingen regelen voor zoon zn verjaardag zaterdag.. en dan wil ik volgende week aan de baby was beginnen ... weet iemadn waarom ik continue de pagina moet vernieuwen bij het inloggen enzo???
Nou, ik dacht: jippie ik word ongesteld. dan weet ik iig dat alles nog fatsoenlijk werkt. Maar nee. naar een paar keer afvegen was er niks te vinden. Ach... we wachten wel af.
@ Ellen: gefeliciteerd met de verjaardag van R. @ bulldog: jammer van je auto. Maar gelukkig heb je wel een nieuwe auto. Hoe is t nu met je? @ sjoon: hoe gaat t met je? nog een beetje vol te houden? @ hier: gaat alles goed. Ik meot zo met Joep naar t CB. ben benieuwd hoe lang hij is en hoeveel hij weegt. t gaat wel allemaal wel snel hoor. Maar dat vond (en vind) ik bij Suzanne ook gaan. Suzanne heeft wat gemaakt voor vaderdag. heeft ze t verteld aan papa, had ze er achter gezegd: je mag t nog niet open maken, maar je krijgt een hanger van me. ik heb nog nooit zo gelachen. tranen biggelde over m'n wangen heen. Zoveel eerlijkheid van zo'n meiske. Zondag zijn we naar de Beekse Bergen geweest. Ook weer zoveel indruk gemaakt. We gingen met de bus weer naar t beginpunt en je moest dus langs de giraffen. De giraffen likken de auto's schoon en ook dus de bus. Nou, dat was helemaal geweldig. Nu zegt ze de hele tijd: mama, gana we met de bus weg?
Ellen gefeliciteerd met R.,fijne dag gewenst!! Coco: Bedankt, leuk dat hij zijn verjaardag zo geweldig vond. Hier was ze helemaal sprakeloos van het keukentje, speelt er heel de dag mee!! En hier vanacht ook gespookt van kwart voor 2 tot kwart over 4 ze kwam er steeds uit niet echt huilen, ik weet niet wat er nou was. Mijn man heeft zich verslapen vanmorgen moet er om kwart over 5 uit, komt van dat nachtbraken!! Bianca: Leuk zeg Beekse Bergen hier vinden de kinderen het ook super leuk, ik zelf ook. Bulldog: Leuk zeg een nieuwe auto, nou hopelijk ga je er een hoop plezier mee beleven!!
nou een nieuwe auto is het niet maar een 2de hands hihi... hij is voor mij een stuk nieuwer ik ga er 6 jaar op vooruit met leeftijd. @bianca hier gaat het goed hoor lief da tje het vraagt! leuk hoor de beekse bergen , grappig dat suzanne het tegen papa verteld wat hij krijgt voor vader dag. succes drek op het cb, ben benieuwd wanner ik mag heb nog geen bericht gehad. @mineke hier ook een kind dat vannacht een uur wakker is geweest en waarom geen idee
zo net boodschappen gedaan , nu ff een bakkie koffie doen hopelijk geen zuur maar dat zal wel weer. en dan ga ik ff de bovenverdieping stofzuigen..
@ Ellen: Gefeliciteerd met R.! Wanneer vieren jullie het? @ bulldog: Geen idee van dat vernieuwen, hier heb ik dat niet. @ Bianca: BB is hier ook favoriet. We zijn er 2 keer geweest en J. is ook helemaal weg van dat laatste stuk in de auto met de giraffen.