@first jij ook nog gefeliciteerd met D, hij is goed verwent haha.. wat gaaf dat jullie gaan rondreizen. "moonfairy sorry geen ervaring mee met zindelijk , hier plas en poept hij wel op de wc maar kan als we weg zijn of als hij speelt niet zonder luier hij verget dan naar de wc te gaan. "iedereen bednakt voor de felicitaties. was een geslaagde dag maar goed dat ik nie tmeer zwanger zal zijn met een verjaardag ppffffffffffffff.. hij is goed verwent, heeft een fiets,een step, een paar graaf-kiep autos, een cars lamp , een cars kleed, cars puzzel, super gave kleertjes, een waterplay . hij hoeft zn eigen voorlopig nie te vervelen haha. ondanks dat ze hadden gezegd over het slechte weer hebben we toch een aantal keer zon gehad.
bij G heb ik nooit geen harde buiken gehad , afgelopen vrijdag heb ik van smiddags 3 tot savonds half 11 harde buiken gehad en had ik er ook bloederig slijm bij dit was gelukkig gister morgen weer over maar de harde buiken had ik gister avond weer . morgen ochtend controle in het zkh gelijk maar eens vragen of het kwaad kan.
@bulldog: jij ook nog gefeliciteerd met je zoontje! en bloederig slijm is toch het begin van verliezen van de slijmprop? succes morgen met je afspraak in het zh.
Jinthe was al vanaf januari zindelijk,het gaat nu gelukkig weer steeds een stukje beter! Ik kan begrijpen dat het best lastig is,ik zou het ook moeilijk vinden.
Jullie nog wat aan vaderdag gedaan? Hier had J. toch iets leuks gemaakt op de psz. Een dvd met foto's en filmpjes, allemaal gemaakt op de psz, van het paasontbijt, een verjaardag en zomaar wat spontane momenten. J. had het hoesje heel mooi versierd en het was superleuk ingepakt, echt een leuke verrassing. Vanochtend op bed hebben we een half uur naar dat dvdtje liggen kijken. En een lekker ontbijtje op bed gemaakt natuurlijk: verse sinaasappelsap, thee, tosti in hartjesvorm, hihi, wentelteefjes, aardbeien en chocolade. Wij zaten/lagen heerlijk te smikkelen en te kruimelen in bed vanochtend met zn allen.
@ moonfairy: dat snap ik. nou iig welkom LOL @ first: t wordt wel anders, als je op t eind loopt. ik had t ook in t begin. Maar gelukkig is D. dan wel wat ouder en snapt hij t ook meer. @ jarige deze week: gefeliciteerd. Wij moeten nog 2 weken wachten. Suzanne is pas 4 juli jarig. We hebben afgelopen vrijdag een schommel bestelt en deze komt pas a.s. vrijdag. @ vaderdag: Suzanne heeft een hanger geschilderd. Maar ja... een paar dagen voor vaderdag heeft ze t verraden. hahaha heerlijk de eerlijkheid van een 2-jarige. Verder hebben we er niet zoveel aangedaan. Want een rotweer was t afgelopen weekend. Konden helemaal niet naar buiten. hopelijk is t met Suzanne d'r verjaardag wel goed. want ik weet niet waar ik al die visite moet laten. en ach... anders zetten we wel de partytent op; kunnen zen aar buiten toe. @ sjoon: hoe is t met je? lukt t nog. @ bulldog: dat slijm had ik ook. is t begin van t verliezen van de slijmprop. Ik begon t ook rond deze week te verliezen, maar meneer heeft t nog 5 weken volgehouden in m'n buik.
@ moonfairy: over t zindelijk zijn van Suzanne. Overdag is ze zindelijk, maar 's nachts krijgt ze nog een luier aan. Ik heb t 1x vergeten en toen was ze wel (bijna) helemaal droog. Dus in principe kan ze t wel. Over de middagslaapje: de ene keer slaapt ze wel 's middags en aan de andere kant niet meer. Op het kdv slaapt ze niet. maar bij mij wel (ook niet altijd), maar dat wordt ook steeds minder, want volgend jaar gaan ze naar school toe en dan gaan ze ook hele dagen. Ze gaan geloof ik nog wel een paar ochtenden wennen. dat doen ze vanuit t kdv.
@coco hier niet veel gedaan aan vaderdag , G heeft wel op de psz wat gemaakt maar verder niks bijzonders gedaan. vanmorgen naar de gyn geweest had ff verteld over mn slijmverlies en harde buiken hij heeft inwendig gekeken met echo maar de harde buiken doen niks mn baarmoederhals zit nog heel ver weg. krijg als ik 37+4 ben een groei echo is dat niet wat laat?
@bianca: ja hoor, ik kan het nog goed volhouden. alleen als ik te lang sta dan krijg ik last van mijn rug op 1 plek. dan maar wat meer zitten en lopen! chiel heeft op de psz voor vaderdag een spiegel gemaakt. erg leuk. met versiersels op de rand (is gemaakt van spiegelend karton. het was hem door de juf zo goed verteld dat hij het kadootje moest verstoppen voor papa. maar toen Chiel het gisteren gaf zei hij: moet je goed verstoppen he papa.
hier trouwens ook neit veel gedaan aan vaderdag. vindt t leuker als Suzanne (en straks Joep ) iets in elkaar knutselt, dan dat ik wat koop. We weten al niks voor onze verjaardagen, laat staan wat voor vaderdag. Zit op een pakketje te wachten uit China. volgens de track & trace zou t onderweg zijn en kan t ieder ogenblik afgeleverd worden, maar ik moet straks om 16:00 - 16:15 uur weg. (suzanne ophalen, want manlief zit in t buitenland). Dus ik kan nog even wachten. Boodschappen hoef ik toch niet te doen. kan ik morgen ook doen.
yep. maar ik bedoel eigenlijk als je op een feestje bent oid. nu wil het nog wel op mijn werk. want we zijn ook wel veel in beweging! haha...
doen ze bij jullie niet als je voor uur 's avonds belt (bij tnt hier) dan komen ze het pakketje als nog diezelfde dag bellen kan natuurlijk ook een service zijn van het tnt punt hier... is wel makkelijk. toen we beide nog 40 uur werkten, wist die kerel op een gegeven moment dat hij gewoon 's avonds terug kon komen! haha wij hoefden niet eens meer te bellen met hem!
@ sjoon: nee ze hebben t niet verstuurd met TNT. Met vage vervoerder uit china (Yanwen Logistics). deze is naar de UK gevlogen en vervolgens naar een depot in den Bosch. volgens track & trace is on delivery on vehicle. dus ik ga er van uit dat ze onderweg zijn. Maar ja... als je de vrachtwagen helemaal vol laadt en mijn pakket (is nogal groot), denk dat ik wel als laatste aan de beurt ben.