@ Flex,een hele dikke knuffel meid,had je al gekrabbeld op hyves! lijkt me vreselijk om mee te maken! Hoelang was je al zwanger? Een heeeeel dikke knuff!
ik was nog maar 4w3d en volgens mij had ik 2 dagen eerder me ei dus zou het 5 weken geweest zijn dus er is nog geen vruchtje maar dat maakt het niet minder moeilijk ze noemen het hier op het forum daarom ook een VMK. We gaan vol goede moed door naar de volgende ronde...
@ Flex: Wat naar zeg. En miskraam of vroege miskraam, volgens mij is dat voor je gevoel hetzelfde. Hopelijk heeft E. het niet al te erg meegekregen en heeft ze fijn van haar verjaardag kunnen genieten. Nog gefeliciteerd voor haar! En voor jou en je man veel sterkte. Dikke knuffel!
@flrx jeetje meid heel veel sterkte , hopelijk is het snel weer raak. nog gefeliciteerd met E. "first hier werkt dat helaas niet als hj een uur langer op zou blijven , slaapt D smddags nog. gaat vandaag lekker weer worden straks het zwembad opzetten voor zoonlief kan hij vandaag en morgen lekker zwemmen en ravotten. drek eerst boodschappen doen nu is het nog niet zo warm...
Ik denk dat ik hier ook het zwembad neer ga zetten. Ga alleen niet dat grote ding opblazen, want woensdag wordt het alweer slecht, en vind het zo'n gedoe om voor 2 daagjes zo'n groot ding neer te zetten. Dus ik vul lekker dat blauwe schelpenbadje, vindt J. ook heel leuk.
@ moonfairy: ja, dat klopt met google. als je je naam intypt en je zoekt op afbeeldingen, dan krijg je foto's van profielen van je hyves account, maar ook van facebook (als je daar lid van bent). dus overal waar je een account voor hebt aangemaakt met een foto profiel, komt deze bij google afbeeldingen te staan. maar da's toch niet met je naam? @ flex: ik had je gesproken op hyves. Ik had zp nog niet gelezen (ja nu dus wel ) maar wil je hier ook sterkte toewensen. @ bulldog, Sjoon & first: houden jullie t nog een beetje vol? vrijdag zijn m'n collega's op kraambezoek geweest. vond t toch wel weer leuk om ze te zien. En nu heb ik een lunchafspraak staan om bij ze te gaan lunchen. En als t goed is, komt vandaag t kadootje voor suzanne. D'r schommel komt er aan.
@ alle meiden hier dankje wel voor de felicitaties en steun! het gaat met stapjes beter af en toe flinke dip net met bianca op hyves gesproken nu is het er weer uit en gaat het weer beter! ik hoop rond 23 juli weer goed nieuws te hebben en dit keer een plakkerd!
Flex... niet om t een of ander, maar je onderschrift klopt niet. The challenges in life are ther not to break you, but to create you ther moet weg. the challenges in life are not to break you, but to create.
@bianca: leuk hoor! wat zal ze opkijken van de schommel! hier gaat alles lekker! de kleine is seeds drukker in mijn buik en ik zag het zaterdagavond schoppen. normaal schopt de kleine onder in, maar nu boven in! of ze was aan het springen op mijn blaas! haha @flex: fijn dat je even je hart hebt kunnen luchten bij Bianca!en dat het stukje bij beetje weer beter gaat! als was het maar een korte zwangerschap. het is iets geweest wat van jullie 2 was! en stiekem denk ik dat je aan bianca een hele goeie hebt om je hart uit te storten! gisteren chiel zijn verjaardag gevierd. het was mooi weer. maar nu weer te warm om buiten te zitten, hadden een partytent op gezet omdat het smorgens nog miezerde en er regenwolken over waaiden. dus uiteindelijk weer allemaal naar binnen. maar man o man.... wat is dat jochie weer verwend, en wat was hij blij! zo leuk om dat te zien. heerlijk genieten zo!
ooh al zo heerlijk verwent dus!!! fijn dat de dag is geslaagd! En aan Bianca heb je zeker een goeie als je ergens mee zit!! maar ook om gewoon lol te hebben
och meiden..... nu ben ik helemaal aan t blozen... maar t klopt wel... je kan bij me je hart luchten (en je geheim is veilig bij me) maar ik houd ook heel veel van een lolletje. ik heb zoiets van: als je iets vertelt als geheim, dan is t veilig. ik praat dan ook niets door, je moet t zelf maar aan geven, wanneer je t ana de buitenwereld vertelt.
werd net gebeld..... de schommel komt er aan.... nu alleen nog in elkaar zetten... maar dat doe ik dus niet met t warme weer.
wij zeggen de hele tijd: ik ben volgende week jarig. Nee zegt Suzanne dan: ik ben jarig. ik krijg een kroontje en een taart met kaarsjes die ik uit kan blazen. ik hoop wel op mooi weer, kan ik de vistie buiten gooien. En op 31 juli dan hebben we onze huwelijksfeestje. Ik ehb bij m'n buurvrouw een trouwjurk liggen (een 2e handse, ooit gebruikt met carnaval). zij gaat m'n haar doen. ben ik toch nog een keer in t wit. hahahaha. Doe 'm alleen maar aan, voor de lol. hij moet hier en daar nog wat op maat gemaakt worden (ben wel wat aangekomen in de loop der jaren). ben wel benieuwd naar de gezichten.
Ik heb hier ook het buitenbadje neer gezet alleen de tuinslang krijg ik niet aan de praat, dus heb net met emmers lopen slepen. Ik ga er zo nog een paar doen maar ging eerst even uitrusten het is zo warm. Zullen ze zo wel prachtig vinden als ze uit school komen. Judith heeft net er naast al een hoop lol gehad ligt nu nog even te slapen. Hier is het de laatse schoolweek, heerlijk hoef ik 6 weken niet naar school!! Bianca: leuk zeg een schommel!! Sjoon: Leuk zeg dat hij zo verwend is, vind het een erg leuke leeftijd ze snappen alles al zo goed!! Fl3x: fijn dat het redelijk met je gaat!!
ik heb net babybadje gevult voor alleen esmay kay slaapt nu de oppas kids zijn naar school dus effe uitblazen nu zweet me dood haha wou dat het dit weer was op vakantie!