juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Ja, D. slaapt inderdaad nog dagelijks thuis en op het kinderdagverblijf 1,5 a 2 uur. Hij heeft het echt nog nodig.

Sjoon: Fijn om te horen dat Chiels dagje zo goed is verlopen. Leuk he dat ze het nu echt beleven?

Bianca: Ik ben morgen pas 8 weken en heb gelukkig nergens last van. Hoe is het ritme me nu met twee kids? Is het te doen?

Mineke: Lekker hoor buitenbadje..

Hier gaat alles zijn gangetje! D. daagt me veel uit de laatste 2 dagen heb hem ook weer een paar keer gestraft, dat was weer een tijdje terug voor hem haha. Hij schrok er zelf ook wel van, maar gelukkig hij heeft weer door wat de consequenties zijn van niet luisteren..
    O ja.. vind het mega irritant als hij me na doet en maar niet ophoudt. Soms heeft hij van die buien;)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    haha first , tja weer een nieuwe fase die aan breekt denk ik hier ook een boef op het moment..

hier staat het zwembad ook al vandaag de laatste dag vanmiddag gaat hij weer leeg.

@flex fijn da tje je hart kon luchten bij bianca!

@sjoon leuk he dat ze zo verwend worden !

heb sinds gister harde buiken vannacht ookkrampen en steken en heb hoofdpijn vanaf gister en bn er net weer mee uit bed gekomen grrrrr.
    drek zoonlief naar de psz en dan komkt er een collega koffie drinken .

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou bulldog: spannend hoor!!

hier gisteren de ogentest gehad op het cb. meneertje deed het super goed! dus helemaal tevreden weer naar huis gegaan!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    "sjoon fijn dat de ogentest goed was, ik heb nog steeds niks gehoord hier.

"first wel lekker dat D nog slaapt smiddags had ik gister ook wel gewild maarja zoonlief niet haha.

ga zo eens de vluchttas een klaar zetten heb ik nog steeds niet gedaan kan maar klaar staan.

hier al regen en onweer gehad en de zon is ver te zoeken hier dus dat word vandaag geen zwembadje meer denk ik.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    denk ook niet dt de bevalling hier uit zn eigen gaat beginnen, heb vanaf het begin al het gevoel dat het weer een ks gaat worden ik hoop he tniet maarja ... hopelijk heeft mn gevoel het fout ..

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ first: dat wordt alleen nog meer. Suzanne heeft vaak de neiging als ik joep aan t voeden ben, dat ze moet plassen of andere dingen gaat doen wat niet mag. maar ja, negatieve aandacht is ook aandacht. en t nadoen en napraten, daar hebben we heir ook 1 van. soms irritant, soms wel lahcen.

@ sjoon: gisteren belde de CB voor de ogentest. t was op een maandag. normaal ben ik niet thuis omdat ik moet werken. Dus ik zei dat Suzanne op het kdv zit. zegt ze: maar je bent toch met verlof dus suzanne is toch wel thuis. ja duuhhh.. ik moet toch zelf wel weten wanneer ik m'n kinderen naar t kdv toe moet. en toevallig was ik thuis (vanwege m'n verlof), maar anders was niemand thuis. zegt ze: oh dan stuur ik wel een oproep. Zo belachelijke situatie daar... maar ik ben benieuwd voor de ogentest. Wat moeten ze doen?

@ bulldog: nog even volhouden meid. t waren maar 2 hele warme dagen. daarna wordt t wat wisselvalliger. ik hoop voor je dat je dit weer houdt, ook met de bevalling. Wil je in t zkh bevallen of thuis?

Ze was bijzonder blij met de schommel. We gaan 'm vrijdag in elkaar zetten. (althans ik) manlief zit in hoofddorp.

7. Blue Bird

@ bulldog: waar woon je dan in NB, omdat je al regen en onweer hebt gehad. Hier schijnt nog wel de zon en er is bewolking.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca heb eigenlijk niet zo heel erg last van de warmte gehad gister heb eigenlijk alleen maar gezeten en naar mn manneke gekeken in het zwembad haha.
    ik woon vlakbij breda.
    wat fijn dat suzanne blij is met der schommel hier is schommelen ook nog erg in trek.
    al vind hij zn loopfiets nu het leukste!
    ik moet in het zkh bevallen omdat ik een ks heb gehad bij zoonlief, heb donderdag ochtend voorlichting in het zkh.

hier plenst het alweer en donderd ook goed.
    zoals guusje zingt het donderd en t bliksemt en het regent meters water haha

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

bij de ogentest krijgen ze plaatjes te zien. van verschillende grootte. net als bij de oogarts. ze staan op een afstand van 5 meter en wat cm....

en krijgen een bril op met 1kant dicht en 1kant open.

die plaatjes staan in dat groene boekje van het cb, vrij achterin.
    en waar we het laats over hadden, het is een sleutel, en geen kerk! haha. ik heb het gisteren nog met die vrouw erover gehad, en ze zei idd dat er wel wat verwarring over was... maar goed. net als de koffiekan en de sleutel (van de kerk haha) vragen ze eigenlijk niet

10. Blue Bird

@ bulldog: aha... nou tis hier behoorlijk benauwd. het is wel bewolkt maar nog geen drup regen gezien. we zitten in t oosten van Brabant. (op een paar km van de Belgische grens) Suzanne is wel al in bad geweest. heb wel al wat water eruit gegooid, maar ze wilde nu binnen spelen.

@ sjoon: ah.. dan moet ik nodig eens gaan oefenen. want dat mens van t CB belde, dus ik denk dat t niet zo lang meer duurt voordat wij aan de beurt zijn.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wij hoeven pas in sept moesten 22 juni maar heb afgebeld omdat ze aan verbouwen zijn is het op een andere locatie nou mooi niet daar ik zover ga fietsen met 2 kids voor die 18 min dat ik daar binnen zit moet ik half uur heen en half uur trug fietsen als het niet langer is! hopelijk is mannetje in sept wel vrij anders wordt het weer afbellen ze zijn pas in 2012 klaar GRRR konden ze niet wat meer in de buurt gaan zitten....

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay gaat strax trakteren op school!! ben beneiuwd hoe ze dat vind! en morgen mag ze voor het eerst het 3e dagdeel doen dat is op een andere locatie ik moet helaas noodopvang doen dus kan er niet bij zijn gelukkig is mannetje er :)

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Fijn dat de ogentest goed was.
    Ik heb hier vandaag de uitnodiging binnen gehad moet hier 14 juli, 2 dagen voordat we op vakantie gaan!!

Ik heb mijn man omgepraat, kopen toch een dakkoffer, heerlijk kan ik nog meer meenemen!!:D

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3x: Nou hoe was het trakteren??

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik moet zo heen 5 voor 3 moet ik er zijn ;) laat het jullie strax anders vanaaf wel weten :)

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex en dochtertje: Veel plezier met trakteren.

J. is vanochtend voor de laatste keer voor de vakantie naar de psz geweest. Dacht eigenlijk dat het vrijdag ook nog was maar was dus vandaag voor het laatst.
    En er hebben 4 kindjes getrakteerd omdat ze in de vakantie jarig zullen zijn. 2 daarvan komen ook na de vakantie niet meer terug omdat ze 4 jaar worden.
    Nu dus 6 weken vakantie, 16 augustus mag hij weer.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Trakteren was echt fantastisch!!! :D ze doen het erg leuk met die kinderen haha doen alsof ze met de traktatie naar hui willen gaan en alle kindjes heel hard nee schreeuwen haha echt helemaal super gewoon :D

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

nu al vakantie daar? bij ons pas 23 juli

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat is leuk om mee te maken he flex!
    hoe vond Esmee het? zij stond natuurlijk helemaal in het middelpunt!

@mineke: een dakkoffer is idd heel handig! er kan meer in dan je denkt. vindt ik tenminste!

hier om 4 uur de 20 weken echo gehad.
    het is nog steeds een meisje!!
    en alles was helemaal goed. dus helemaal blij!
    ik moest ook nog even goed op mijn zij gaan liggen omdat de kleine niet echt mee draaide voor een mooie foto! haha
    maar het hielp wel!

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Super joh dat de ogentest goed is gegaan.

Bianca: Houd op.. als hij zo een napraatbui heeft is hij niet te stoppen. Ik negeer hem volledig en dan houdt hij vanzelf op. Soms is het inderdaad grappig, als hij zijn papa nadoet ja.. hahaha:D

Bulldog: Dus bij jou heeft hij het soms ook? Ja, ze hebben nu echt de leeftijd van uitdagen. - Voor jou is het bijna zover! Ik hoop voor je dat het een natuurlijke bevalling wordt..

Flex: Wat leuk dat het trakteren goed is gegaan. Ze vinden het helemaal geweldig he..

Mineke: Heerlijk een dakkoffer nog meer spullen mee! Maar ik wil zo min mogelijk meenemen, dus ik wil geen dakkoffer en mijn man wel.. Dus hij komt er niet, want we vertrekken al over twee dagen haha

Coco: Zo he, zijn laatste dagje alweer. Jij woont zeker in midden Nederland, want die hebben eind deze week vakantie. Wij in Noord Holland pas 23 juli.

Ik heb net D. zijn toilettasje en zijn koffertje gepakt. Morgen pak ik onze koffer!

Deel Deze Pagina