Het scheelt zeker, bij ons 40 euro gemiddeld in de maand dat we nu goedkoper uit zijn. Bij ons lekte het ook zo als de wind op de ramen stond! Nu hebben we weer lekkage alleen dan in de kniek(geen idee hoe je dat schrijft ) van het huis dus zo blijven we bezig. Het is al heel lang mijn man krijgt het niet gemaakt dus loodgieter gebeld!! Zou nog terug bellen om langs te komen ben wel benieuwd wat het gaat kosten.
bulldog: Wij vertrekken zometeen! Mijn man is echt een nachtrijder en ik ga heerlijk pitten, want heb een half dagje gewerkt en hij niet.. D. is gaan slapen en ik hoorde hem zeggen als het donker is gaat mama mij optillen op vakantie en gaan we in de auto slapen haha - Denk dat het bij jou niet meer lang gaat duren Bulldog. Mineke: Zozo met drie kids heb je inderdaad een dakkoffer nodig. Wij hebben met ze drieen twee koffers en een buggy achterin. En nog 1 tas met wat eten voor D. waaronder zijn Favo tussendoortjes en pyamapap vindt hij erg lekker en wat speeltjes. Verder is de hele achterbank leeg. Zit erover na te denken dat D. lekker daar mag liggen als hij zijn autostoel zat is. Leg gewoon een kussentje en dekentje op de bank Heb helaas geen tijd om op iedereen te reageren. Maar ik wens iedereen fijne weken. Tot over 3 weken!
Fijne vakantie firstbaby! Wat heb jij toch een lekker ventje zeg, klinkt echt zo lief hoe hij allemaal praat. Dekentje op de bank, zo lagen mijn broer en ik ook altijd op de achterbank. Mag wel niet, maar toch. Geniet ervan jullie!
@coco zal ook wel schlen met geluid als je dubbel glas neemt, wij hebben alleen beneden dubbelglas en boven niet daar hoor je dus alles heel goed. @first fijne vakanie als jij terug bent hoop ik bevallen te zijn haha. harde buiken zijn er af en toe nog maar word wel minder gelukkig. vandaag 37 weken vanaf vandaag mag tie komen jeaahhhh... hopelijk duurt he tnie tlang meer. sinds gister een nieuw huisdier bij een baardagaam...
Grappig, een baardagaanm! Vandaag 37 weken. Kom maar op baby! Of heb je zoiets van blijf nog maar even lekker zitten?
@ coco: wij hebben t een paar jaar geleden gedaan. Kunststofkozijnen. Ik moet zeggen: een hele verbetering. we hebben t hele huis gedaan. echt lekker. Alleen de deuren hebben we niet gedaan, want dat was een beetje behoorlijk buiten t budget. Gisteren hebben we een nieuwe voordeur gekregen. Die andere was ook behoorlijk aan t tochten. Maar deze is wel van hout. Zijn we net getrouwd, heb ik nu al andere sloten op t huis gezet hhahaha... nou, ik blijf wel wakker totdat ik de taxi zie voor rijden. @ First; weet niet of je t nog leest, maar fijne vakantie. @ bulldog: zal ik maar een weeen dans doen? mssn helpt t. @ mineke: tjee, dat was echt een drukke bedoeling. dat je t zo hebt gered. Ik zal blij zijn als m'n man straks thuis is.... maar ik heb t ook gered met 2 kleintje zondag vieren we Suzanne d'r 3e verjaardag... (ja, we zijn de laatste van de juni mama's... )
ja is wel grappig beest ja , hij is 3 jaar dus al best groot... ik heb dinsdag een groeiecho ben wel benieiwd hoe groot de baby is heb het idee dat hij helemaal niet groot is.... als hij een goed gewicht heb mag hij komen anders nog maar ff blijven zitten.
tis druk geweest hier haha, @bianca k zou ook wel overal kunstofkozijnen willen maarja kost een kapitaal en wij willen hier niet blijven wonen. @hier gister weer naar het ziekenhuis geweest was met de hond uitlaten op mn buik gevallen dus ff check gehad in het zkh ctg,echo alles was goed gelukkig heb wel veel harde buiken gehad gister . alles doet zeer nu ben net een stijve plank. tot maandag fijn weekend.
@bulldog: jeetje meid. dat is niet fijn op je buik vallen. gelukkig dat verder alles goed is met je beebje!
Zo, wat is het rustig hier zeg! @ Bulldog: Das vervelend, op je buik gevallen. Maar met beebje gelukkig alles goed. Hoe voel jij je verder? Nog veel last van harde buiken? Hier is J. vandaag behoorlijk ziek geweest. Steeds spugen. En toen viel hij onder de douche in slaap. Daarna ging het wel weer wat beter. Maar vanavond om 19.30 zei hij: "Papa, ik ben moe, ik heb buikpijn, mag ik naar bed?" Dat is echt nog nooit gebeurd, dat hij zelf naar bed wilde, zo zielig. Nu ligt hij heerlijk te slapen. Ik moest werken, voel me gewoon rot dat ik er niet voor hem was.
@bianca gefeliciteerd met suzanne !! @coco heb nog steeds iedere dag harde buiken vooral savonds maar ook als ik iets doe... verder gaat hier alles goed , ben wel stijf van het vallen en heb een paar blawe plekken op mn buik en hij is nog wel een beetej pijnlijk, maar de beeb beweegd weer goed ....
dank jullie wel voor de felicitiaties. Tis al een hele grote meid zeg. en ze is enorm verwend. zaterdag hebben we de schommel in elkaar gezet. nou die is meteen in gebruik genomen. Ook gisteren. gisteren hebben we d'r verjaardg gevierd. en is enorm verwend. veel knutselspulletjes, want daar is ze helemaal gek van. verder dan nog wat spullen voor in de tuin. een skippybal. een babymaxicosi, k3 slaapshirt. er moeten nog wat mensen komen, want die waren op vakantie. @ bulldog: gelukkig gaat t nu goed met je buik en beweegt de baby ook nog goed. @ sjoon: met jou ook alles nog goed? Ik ben vanochtend op gestaan met een nek en schouder wat vast zit. kan geen kant op. gelukkig was man-lief thuis en kon me even helpen. dus daar even dankbaar gebruik van gemaakt. heb een beetje stress (niet vanwege de kinderen, maar vanwege m'n mama). ik ga t hier niet vertellen, maar degene die t willen weten, stuur maar een pb'tje).
@bianca: wat fijn dat suzanne lekker verwend is! leuk he, om ze dan zo te zien genieten. enne: probeer niet te veel te stressen meid! is niet goed voor een mens. hier gaat alles lekker, alleen vanmorgen even niet helemaal fit. gisteravond ook beetje last van mijn buik. denk dat die weer groter word, voelde het aan 2 kanten, dus denk dat het mijn banden zijn!
weet ik wel. en ik heb gisteren een heel goed gesprek gehad met m'n schoonzus en met mijn mannetje, maar t knaagt wel aan je. zit hier gewoon met tranen in m'n ogen. (ben nu ook alleen thuis)
ai ai, dat is niet zo mooi, als ik nog in brabant woonde (wat uiteindelijk wel een keer gaat gebeuren) dan sprong ik gelijk ff in de auto om naar je toe te komen!
dank je sjoon... dat vind ik errug lief van je. (hier tegenover ons staat al ruim 3 jaar een huis te koop; mssn een idee ) *andersom geldt t natuurlijk ook*
eerst zorgen dat we dit huis kwijt raken! maar ben wel regelmatig funda aan het bekijken wat er allemaal tussen staat!