juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

waar wil je dan precies gaan wonen. In de buurt van je ouders? of de andere kant van Eindhoven?

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, die kant zou idd goed kunnen.misschien net over de grens in belgie of net noord limburg (is net wat goedkoper he...) maar waar jij woont is ook niet zo ver bij asten vandaan.
    mijn broertje gaat er soms ook wel eens stappen dacht ik. en anders worden de taxiritten erg duur!

3. Blue Bird

ja, dat kan. wij gingen ook regelmatig daar op stap (lekker dichtbij t centrum), we zitten op ca. 5 (loop) minuten van t centrum en toch wonen wij erg rustig. En t is erg gezellig (vind ik).
    anders pb ik je wel t adres (als je interesse hebt) waar t huis te koop staat.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als het een niet al te dure prijsklasse is dan kunnen we altijd ff kijken op funda! (als die daar op staat) haha

5. Blue Bird

oh dat weet ik niet.
    zal wel even kijken voor je ;)

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wil je geen makelaar worden? haha

7. Blue Bird

hahha heb ik wel naar gekeken, maar da's te hoog gegrepen voor me. en je werkt met provisie.. heb liever een vast inkomen

8. Blue Bird

nee hij staat niet op funda. zal wel even de site naar je pb'en

9. Blue Bird

oh wel.. hij staat wel op funda. niet goed gekeken. :)

10. Blue Bird

pb gestuurd.

11. Blue Bird

ga even de was ophangen... ben zo toeruch

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik ga ff met chiel een auto bouwen. wat hij vorige week van opa en oma gekregen heeft voor zijn verjaardag. had het nog even hoog laten staan, en nu wou hij die bouwen....

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Ohh dat is schrikken zeg op je buik gevallen, gelukkig dat het nog goed ga met de baby!

coco: Beterschap met j. wat sneu zeg zo beroerd.

Sjoon: vervelend zeg banden pijn!!

Bianca: Gefeliciteerd met Suzanne, lest best!! Het is heerlijk weer kan ze lekker schommelen!!
    Vervelend dat je zoveel zorgen heb, sterkte!!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Ja, het gaat weer goed met J gelukkig. Vanochtend is hij fit opgestaan en heel de dag is het goed gegaan.

@ Bianca: Hoe is het nu met je?

IK ben hier drukdrukdruk, maar dat merken jullie denk ik wel.
    Morgen beginnen ze hier met de kozijnen. Heb net alle vensterbanken leeggehaald, alle planten en prullen staan nu in de schuur, en alle prullen van de slaapkamers op zolder. Zal de komende week ook niet vaak hier te vinden zijn, denk dat ik zo vaak mogelijk het huis ontvlucht, met al die puinhoop.

Groetjes!

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca vervelend voor je over de zorgen van je moeder, sterkte!

@coco hoelang zijn ze daar mee bezig ?
    word boven en benenden gedaan ??

kan wel merken dat het vakantie tijd is tis zomaar stilletjes hier....

16. Blue Bird

@ bulldog: bij ons waren ze 2 hele dagen mee bezig geweest. we hebben ook t hele huis laten doen.

Hoe t nu met me gaat: tja, ups en downs. ik probeer er niet zoveel aan te denken, maar ik doe t toch wel onderbewust. maar ik moet er ook zijn voor onze kinderen. dus ik probeer er niet zoveel aan te denken. (ze is niet ernstig ziek hoor, ik heb t alleen een beetje gehad met d'r).

17. Blue Bird

@ sjoon: en hoe vond je vriend van t huis? gisteren waren er weer kijkers geweest. Weer in lange tijd.

18. Blue Bird

ben er zo van tussen. Joep krijgt z'n 1e prikjes vandaag. en ik moet 2 kindjes meenemen. dus ik moet nog nog haasten. en daar heb ik een hekel aan (helaas, ligt t meestal aan mij dat we overal te laat zijn :D, heb nogal last van een brabants kwartiertje ;))

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hij heeft het nog niet gezien, want was laat thuis..
    wel zei ik van: misschien een idee om die richting op te gaan? hem maakte dat niet zo veel uit.
    ik zag al dat er verder op funda voor zulke prijzen ook wel leuke huizen te koop staan daar!

het ziet er verder leuk uit!
    alleen jammer dat ze voor de foto's niet even de hogedruk spuit over de tegels hebben gedaan! haha
    maar goed. daar hoef je als koper niet over te vallen!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oja, en dat brabants kwartiertje:
    ik heb er nooit last van gehad. mijn broertje bijna.... haha die gaat op het allerlaatste moment altijd weg!

Deel Deze Pagina