juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon leuk hoor naar brabant verhuizen...
    heb je familie wonen waar je nu woont?

ik ben ook altijd overal op tijd maar mijn man is ook niet zo van tijd.

@bianca succes met de prikjes....valt wel mee 2 dagen met die kozijnen.

vanmiddag groei echo ben benieuwd wat het manneke weegt...

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nee, hier woont geen familie van ons beide niet.
    we zitten er precies tussenin.
    bij zijn familie 140 km vandaan, en de mijne ook 140 km....

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Leuk hoor huizen kijken, ook wel lastig maar ik vind het altijd intressant. Vind je het niet jammer dat je geen familie in de buurt heb??

Coco: Succes met de rommel, hier duurde het van ma tot vrijdag met kozijnen plaatsen. En ze zijn nog een paar keer terug geweest omdat er een paar gingen scheuren.;)

Bulldog: En hoe was de echo???

Bianca: ik ben ook vaak te laat hoor, mijn man daarentegen nooit. Maar jah die neemt de kinderen gerust mee zonder haren te kammen ofzo.:cool:

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@mineke: ja, soms wel jammer. maar niet altijd.
    maar chiel is zo gek met zijn opa en oma (mijn ouders) en andersom. dus is dichterbij wonen misschien ook wel leuker voor hun en ons ook!
    en ik heb nu bijn 9 jaar hier gewoond, dus wil nu wel weer terug naar brabant. met het werk van mijn vriend nu kan hij eigenlijk ook daar wonen. dus dat maakt weinig uit!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Weet niet meer wie het vroeg maar hier zijn ze een hele werkweek bezig. Ze hopen vrijdag klaar te zijn en anders komen ze misschien maandag nog even terug.
    Ze doen hier ook boven en benenden en de voorkant en achterkant.
    J. was vanochtend helemaal overstuur, want de kamer van zn broertje was weg!!
    (zijn bed en spullen stonden in een andere kamer en alle kozijnen en ramen waren eruit)
    Vannacht gaan we ook bij schoonouders slapen, want met zn allen in de kamer van J. gaat niet passen.

Morgen is dan hopelijk de achterkant af en kunnen we weer met alle meubels gaan schuiven.

Vanmiddag trouwens 3 jaar controle gehad met J. Alles was goed, ook de ogentest ging in één keer goed, ondanks dat hij moe was en zijn dag niet had.

Nou ik ga weer, even stofzuigen, voor zover dat nut heeft, maarja, heb hier wel een bay over de vloer kruipen/tijgeren.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou doen dan zou ik zeggen.;)

Coco: vervelend hoor zo in de rommel zitten, zielig dat hij overstuur was ze zitten zo aan alles vast die kleintjes.
    Super dat hij het toch goed deed op het cb!!

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco jeetje een hele werk week ppfff , maarja tis voor een goei resultaat he!

@sjoon en je vriend/man vind het niet erg om te verhuizen woont hij dan nog verdr van zn familie?

echo was goed manneke woog zon 2900 gr en zal als hij zo blij groeien zo rond 3500 gr wegen ..
    hij wa s nog niet ingedaald ze kon zn hoofdje nog helemaal zien en hij keek naar de zijkant??hoor hij niet naar voor of achter te kijken ??

straks weer controle zal het weleens vrsgen...

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco fijn dat ales goed was bij het cb , hie nog steeds niks gehoord.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    bulldog: Fijn dat de echo goed was ik weet ook niet hoe de baby eigenlijk moet liggen. Gewicht is ook erg netjes zou je op 7 pond uitkomen!!

10. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bulldog: fijn dat je echo goed was. en ingedaald.. da's nog niet echt een probleem. bij een 2e dalen ze later in. was bij mij ook zo.

@ SjooN: ik ben t eens met Mineke: ik zeg doen (en wel bij mij in de straat he ;))

Gisteren naar t CB geweest. Joep weegt 5655 gram en is 59 cm. hij heeft z'n prikjes goed door staan. Hij heeft wel een kik gegeven, maar heeft verder niet gehuild. Suzanne krijste alles bij elkaar. 's Middags kreeg hij wel koorts. maar dat is nu over.

ga zo even op kraambezoek bij een oud collega van me. Haar dochter scheelt een maand met Joep. ben echt benieuwd. Zij is nu bijna 3 maanden...

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo Bianca hij groeit goed, veel plezier op kraambezoek. Is altijd leuk kinderen vergelijken.;)

12. Blue Bird

ze stond er vna te kijken dat baby's ook rustig konden zijn. :D onze Joep is gewoon heel rustig. Drinkt rustig zijn flesje leeg, laat niks achter (dus niet spugen). huilt weinig. Haar kindje is nu 3 maanden en laat regelmatig van zich horen. en is gewoon een huilbaby. En dat voor de 1e... tja.. dan zou ik ook gek worden. En zeker bij de 1e. ze vond t snel dat ik al op 5 voedingen zat van 180/6. maar ja.. onze joep heeft t gewoon nodig.

13. Blue Bird

ooooooooooohhhh nog 2 berichten en ik heb er 2200 geplaatst. :D

14. Blue Bird

dan maar nog 1... dan heb ik een mooi rond getal :D

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog: nee, hij vind het niet zo erg om ver van zijn familie te wonen.
    zijn vader komt bijna nooit hier, en wij wel vaak daar. allen 1 broertje van hem waar hij heel dik mee is. met andere broertje en zusje gewoon normaal contact.
    maar ik zei al als we 1x in de maand die kant op rijden kan dat best dacht ik zo.

zijn vader is ook niet op chiel zijn verjaardag geweest. ook niet gebeld of iets. 2 weken later pas een kaartje binnen. dat hij een weekendje weg was op de dag dat wij het vierden. maar een belletje op zijn verjaardag zelf zou al genoeg zijn geweest. jammer vinden we dat.

enne bianca: haha, misschien wordt het ook wel bij jullie in het dorp(of is t stad?? nee toch??)
    maar straks eerst dit huis in de verkoop en dan als dit verkocht is gaan we verder zoeken. we willen niet met 2 huizen zitten straks.

16. Blue Bird

@ sjoon: nee tis een dorp. zou wel leuk zijn...

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca sow die joep van jou doe thet goed!!

@sjoon gewoon doen als jullie het willen, wat vervelend zeg dat je schoonvader niet eens gebed heb met chiel zn verjaardag.
    wanneer zjn de plannen om jullie huis te koop te zetten?
    die nieuwe regeling maakt het wel aantrekkelijk sscheelt toch een paar duidezend euro...

@indalen vk zei gister idd dat het niks uitmaak wanneer je gaat bevallen dat ze vaak pas tijdens de bevalling indalen. dus dat houd weer moed haha.

gister van smorgens tot savonds harde buiken gehad en savonds werd het ook erger maar toen ik in bed lag werden ze minder,
    nu zijn ze er weer met een krampachtig gevoel onderin mn buik.
    hoop dat het eens door ga zetten want om z nog 3 weken te lopen ppfff.

18. Blue Bird

@ bulldog: je moet er wat voor over hebben om zwanger te zijn ;). maar dat klopt wel met indalen. Soms doen ze t tijdens de bevalling. Joep lag al gewoon naar beneden en was al ingedaald.
    Hoe is t verder.. buitten de harde buiken? Op een gegeven moment was ik t wel beu. zeker met een peuter die af en toe niet luisterde.

19. Blue Bird

oh, ik heb een vraagje: we willen in november een weekje er tussen uit gaan. En we willen dan gaan zwemmen. ze raden t nu af om niet te gaan zwemmen met Joep, omdat hij nog zo klein is. Hij is dan 6 maanden in november, mag hij dan al wel in een zwembad?

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zwemmen mag in sommige zwembaden al vanaf 6 weken en andere weer vanaf 8 weken maar met 6 maanden moet het echt wel mogen hoor!

Deel Deze Pagina