juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bulldog hoop dat je kleine gauw komt!

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bullldog: Je ben duidelijk aan de laatste loodjes begonnen, vervelend hoor hoop maar dat je gauw mag bevallen.

Bianca: Met 6 maanden kan je makkelijk al met ze gaan zwemmen hoor, ze houden het alleen vaak nog niet zo lang vol maar dat lijkt me geen probleem. Toen mijn oudste 4 maanden was gingen we op vakantie al met hem zwemmen!!

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    da thoop ik ook !

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier had zoonlief vannacht om 12 uur een diaarree luiers en gisteravond ook al hoop niet dat hij ziek ga worden...

gister heeft hij zn laatste dag op de psz ze hadden gepicknickt...vond hij erg leuk...

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat is leuk voor die kleintjes, een picknick!

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

heb ik ook een keer gedana met Suzanne. toen t zo'n warm weer was. zijn we naar de bossen gegaan en hebben daar onder de bomen gepicknickt.

@ all: thanks voor de antwoorden. dus in principe kunnen we nu al gaan zwemmen... oh.. dat zal Suzanne leuk vinden zeg ;)

7. Blue Bird

@ flex: hoe is t nu met je?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gaat goed zitten midden in klusperiode hoop zo dat het raak zal zijn :) anders moeten we ff een maandje w88 voor we weer verder kunnen gaan ivm huwelijk van me broer in mei en met jou en de kids?

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

En is hij nog ziek geworden?? Ik hoop het niet!

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hee meiden, ben weer terug... Heb nog niet alles kunnen bijlezen, wat is er veel geschreven!
    Flex: is las al wel van je VMK, wat erg voor je, gaat het al wat beter?

Vakantie was super, we waren naar Portugal. Helaas wilde de kleinste niet voor 22 uur slapen en nu thuis zijn we maar met maar met slaaptraining begonnen. Niet makkelijk... vandaag heeft ie het 1 uur volgehouden om te gillen (ben wel om de 5 min wezen kijken) hij was zooooo boos. Hopelijk heeft ie het snel door dat ie op een gewonen tijd gaat slapen.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke nee hij heeft nog wel paar keer dunne luiers gehad maar verder niks gelukkig...

@ellen fijn da tde vakantie zo goed is geweest altijd lekker er tussen uit.
    alleen balen dat R weer terug in zn ritme moet komen hopelijk doe thij dat snel.

iedereen fijn weekend!!

12. Blue Bird

@ flex: ja t gaat goed. Moet over 3 weken weer werken. Maar dat vind ik niet zo erg. Heb er eigenlijk wel weer zin in. Ben ook gisteren wezen lunchen met m'n collega's en woensdag ga ik met ze uiteten. Heb er zin in...

@ bulldog: het schiet ook al op voor je. Nog eventjes volhouden en dan heb je je zoon in je handen...

@ sjoon: hoe gaat t met je? Ik vraag t gewoon iedere keer.. ben gewoon geïntereseerd ;)

@ Ellen: waar ben je precies geweest in Portugal? wij zijn er 4 jaar geleden geweest en vond t zo'n mooi land. We gingne voorheen altijd naar griekenland. En toen hadden we zoiets van... we gaan potugal...

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bianca: lief hoor dat je het vraagt!!
    ja, gaat zeker goed. alleen woensdag ochtend en gisterenmiddag gewerkt. en nadat ik de toonbank 2 uur had gedaan had ik zo'n pijnlijke buik toen ik weer in de auto zat, dus dat ga ik maandag even aankaarten bij mijn chef.
    het staand werken wil wel, maar niet de hele tijd bukken en recht, en dan weer laag in de toonbank "hangen". we zullen zien wat hij zegt!

@ellen: welkom terug meid!

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bianca: we zijn bij Albufeira geweest. Errug veel Engelsen, was weinig van het echte Portugese leven te zien zeg maar.... Ben eerder in het Noorden geweest en dat was leuker vond ik. Voor de kinderen was een zwembad genoeg, dat was super

15. Blue Bird

@ ellen: wij zijn in Alvor geweest. ook veel engelsen. maar ja heel de algarve zit vol met engelsen (helaas ;)). Ik vond t gedeelte rondom Porto ook t mooiste. Ben ooit op businesstrip geweest in Viseu. dat is op zo'n 100 km van Porto af. Man, wat is t daar mooi zeg. En Porto heeft allemaal van die mooie porthuizen. Ik heb me wel verdiept in de port.. ;). Helaas is Portugal een vrij arm land. Ik bedoel ze betalen best wel hoge belastingen. en veel mensen leven rond de armoedegrens. Daarom zoeken veel Portugezen het in de toeristencentra. Trouwens... ben ook enorm gecharmeerd van Lissabon

16. Blue Bird

oooh ik heb trouwens een vraagje:
    we willen Suzanne zindelijk hebben 's nachts. Hoe kan ik t haar t beste leren om zindelijk te zijn. Overdag gaat t hartstikke goed, maar alleen 's nachts draagt ze nog een luierbroekje. Hoe hebben jullie je kindjes 's nachts zindelijk gemaakt?
    alvast bedankt.

17. Blue Bird

#2377 Blue Bird, 10 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2011
    o ja... ben afgelopen vrijdag nog op m'n werk geweest. daar was m'n Taiwanese vriendinnetje. Ze hebben eeen leuke foto van ons 2-en

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    xxxx1974: Wat fijn dat de vakantie leuk was, jammer dat R. uit zijn ritme is hopelijk gaat het gauw weer lekker.

bulldog: Super dat hij niet ziek geworden is, hoe gaat het met je harde buiken???

Sjoon: Gewoon aankaarten bij je baas hoor dat je last van het werken krijg bij de toonbank!!

Bianca: Hier is ze nog niet zindelijk maar mijn andere kinderen waren heel laat. Op den duur als de luier droog blijft 's nachts kan je hem uit gaan laten.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

chiel was vannacht aan het overgeven...
    het was nu eigenlijk voor het eerst dat hij niet eten terug gaf, maar waarschijnlijk gewoon echt moest spugen. dus rook het goed zuur.

vanmorgen nergens meer last van. hij was ook niet warm, dus waarschijnlijk gewoon iets verkeerd gevallen bij hem...

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon herkenbaar van het in de toonbanken hangen , wat vervelend dat C ziek was is hij nu weer beter?

@biacna sorry geen ervaring mee met zindelijk zzijn , hier alleen maar wanneer het hem uitkomt straks als de baby er is wil ik hem echt zindelijk maken.

@mineke heb nog steeds iedere dag harde buiken de ene dag erger dan de andere maar heb me er maar bij neer gelgd dat het voorwerk is , hoop wel elke avond dat het eens doorzet maar helaas denk dat ik gewoon weer tot 41 weken loop.

Deel Deze Pagina