Sjoon: Klinkt lekker stroofwafelcake, istie gelukt?? Leuk die Ah dierenkaartjes, hier hebben ze er ook paar van oma gehad. Daar spelen ze hier zelf mee dus kan jullie ook niet helpen helaas, doe er zelf geen boodschappen.
ja zeker, die is erg lekker! ik wil denk ik van wat er nog over is cake pops maken, kijken of dat ook kan.... enne.... BULLDOG????? waar ben je? of heeft er iets doorgezet? aangezien je de laatste weken zo'n beetje iedere keer de eerste was op dit forum! ik ben benieuwd meid!
@sjoon nee hoor zoonlief heeft eindelijk eens een beetje uitgeslapen heeeeeerlijk..... hij wrd om kwart voor 8 pas wakker hihi... elke keer als ik savonds naar bed gaat zakt alles weer af. @coco lief dat je speciaal naa rmij kwam kijken haha @dierenplaatjes de vriend van mn moeder spaart ze haha.
@mineke ik dacht al was toch niet zo heel vroeg haha, hier moet ik de pagina steeds vernieuwen lekker iiri.... @ellen fijn dat alles goed was bij het cb ook een groot mannetje ... we hadden bedacht dat het het beste zou zijn als de beeb vandaag of vannacht komt dan heeft manlief donderdag en vrijdag zn 2 dagen die hij krijgt en dan ging zijn vakantie in,als de beeb niet komt werkt hij volgende week nog door en dan heeft hij 2 weken en neemt hij in sep nog een week ...
bulldog, maar t is toch wel spannend hoor! zou wel mooi zijn als je kerel zo je vakantie kan regelen. mijn vriend wil dat ook doen. in sept 1.5 week vakantie, en dan met de geboorte van de kleine de rest van zijn vakantie erachter aan plakken. gisteren naar de basisschool geweest voor de aanmelding van chiel. en even rond gekeken. lijkt ons helemaal oke! maar toen ik gisteravond op de bank zat had ik wel zoiets van: maar nou gaat hij al naar de grote school toe... nu is die niet meer zo klein! ik vind het helemaal leuk dat hij dadelijk dingen gaat leren enzo. maar ergens vind ik het nog wel een raar gevoel !! dan wordt het echt al een grote jongen! maar volgens mij is dat wel wat voor chiel aangezien hij graag met andere kinderen speelt, en eigenlijk met iedereen wel overweg kan.
Ik heb ook zo'n dubbel gevoel bij de basisschool hoor. Aan de ene kant heel graag, en leuk en spannend. Maar aan de andere kant wil ik mijn kleine mannetje houden, lekker bij mij thuis... Maar het duurt nog een jaartje, kan ik nog even wennen aan het idee. En ik denk ook dat hij het heel erg leuk zal vinden daar.
@ coco: ja, dat woord bedoelde ik eigenlijk, een dubbel gevoel! en idd, nog een jaartje om er aan te wennen. wat ik ook leuk vind is dat ze hier veel activiteiten hebben na school voor eigenlijk alle groepen wel. daaronder zit kaboutergym, of iets van dansen, muziek maken enzo. dus ben erg benieuwd wat er allemaal is, dat lijkt me ook wel wat voor chiel!
Telkens als we langs de school rijden waar Suzanne straks naar toe gaat, zegt ze: mama hier ga ik naar school toe. binnenkort he? en wij: nee, dat duurt nog lang niet. En stiekem in ons hoofd: t gaat snel. volgend jaar zitten we allemaal, dat onze kinderen naar de basisschool toe gaat. Maar ik heb er nog 1 thuis zitten...
sjoon: waar heb je die stroopwafelcake gehaald? Ben helemaal verslaaf aan stroopwafel (tot grote ergernis van m'n man ). stroofwafelijs, stroopwafeltoetje (van de Mona), stroopwafeltaart... hahahahhaha... ben gewoon verslaafd aan stroopwafels. Heb een keer 5 kilo stroopwafels gekregen voor m'n verjaardag. hahahahaha... en nog vind ik ze lekker.
@ linda: je had toch een paar weken geleden een solliciatiegesprek? hoe is dit afgelopen? Heb je inmiddels al een andere baan?
haha bianca!! mijn vriend is ook gek op stroopwafels! dat is een mix, die kun je voornamelijk in een webshop kopen, of in een winkeltje waar ze bakspulletjes verkopen, en dus ook marsepein en fondant ed voor taarten te maken. ik dacht: ga ik eens proberen! ik heb van het merk funcakes - stroopwafel cake
Bulldog: Heerlijk zeg dat hij zo lang heeft geslapen!!! Sjoon: Leuk zeg dat ze activiteiten doen na schooltijd, zou er alleen in het eerste jaar nog niet aan mee doen. Moet je natuurlijk zelf weten maar voor mijn kinderen was het altijd behoorlijk spannend en zijn ze er in het begin super moe van door alle indrukken. Maar wie weet is die van jou zo gewend en doet hij dat op zijn sloffen erbij, is toch echt verschillend per kind. Bianca: Leuk zeg stroofwafel verslaafd, moet eerlijk zeggen dat ik die mona stroopwafelpudding ook erg lekker vind. En gewone stroofwafels ook, helemaal sl ze warm zijn erg!!
goeiemorge heelaas was het uitslapen maar eenmalig grrr. had nog wel ff gekunnen heb veel wakker gelegen. @sjoon dan worden ze echt groot he, en een jaar is zo vorbij voor on scheelt het dan nog da tje er nog 1 thuis heb. vanmiddag naar het zkh hopelijk willen ze kijken of er al verweking og ontsluiting is. voel de kleine sinds gister ook erg weinig. vandaag vertrekt mn broer naar turkeye ze baalde wel dat de beeb er nog niet was en ze komen de 24e pas terug dus grote kans dat hij geboren gaat worden als hun wegzijn, maar ja je kan beter in turkeye zitten dan in de herfst hier.
Ja, inderdaad, lijkt wel herfst hier. IK ga er een heerlijk binnendagje van maken, en eens lekker de boel uitmesten hier. Nog steeds niks bulldog? Je begint zeker flink te balen ervan?
nee coco nog steeds niks jammer genoeg.. heb het wel gehad gister begon mn si gewricht weer zeer te doen na weken kan steeds minder en heb hier een terror peuter die donders goed weet dat mama wat minder kan.... zei gister tegen mn man als ik voor een ks had gekozen dan was hij er al geweest waarschijnlijk. maarja binnen nu en 2 weken is hj er altijd. succes vandaag met het uitmesten..
@ sjoon: dank je wel. ben gisteravond uit eten geweest met m'n collega's. mijn vriendinnetje vertrekt volgende week terug naar Taiwan . Hebben wat foto's gemaakt. Die zet ik straks ff op FB. Verder gaat t goed hier. Ben nog wel een beetje gaar, omdat Joep om half 5 kwam. Eerst z'n flesje gegeven, maar tijdens t flesje kwam er een dikke scheet en toen had hij geen zin meer om te drinken. Dus ik dacht hij komt eerder maar hij heeft netjes tot half 8 geslapen. @ bulldog: ik weet t. Ik had zelf ook een terrorpeuter rond lopen en die wist ook donders goed, dat ik niet snel was. Dus ja... ik ik herken t maar al te goed.
bulldog: Jammer zeg nog steeds niks, ja ze voelen feiloos aan hoe je zelf in je vel zit. Bianca: vervelend zeg dat je vriendin weer weg gaat, Taiwan is ook zo ver weg. coco: inderdaad echt herfst weer, zijn net bij de winkels was echt rennen!! Wij gaan zaterdag op vakantie hoop echt dat het weer wat beter word. Gelukkig wel een huisje en geen tent, heb medelijden met de mensen die nou in een tent zitten!!
@ bulldog: Hihih, sorry, maar moest even lachen om die uitspraak terror peuter. Hier ook een gezellig binnendagje. Of nou ja, gezellig. Ben de hele dag druk bezig geweest met huishoudelijk werk. Ramen gezeemd en boven alle kamers schoongeboend, meubels teruggezet en schoongemaakt, bedden opgemaakt. De akmer van J. een beetje anders ingericht, ziet er zo gezelliger uit. Vannacht slaapt iedereen gelukkig weer in zn eigen kamer.