juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca ik praat niet mee met de juli mama`s.
    ik zal zelf online komen als ik bevallen ben ik hoop dat het geen ks gaat worden anders duurt het wat langer.
    ik kan thuis de laptop mee naar boven nemen..

mn schoonzusje is gister opgenome met zwangerschapsvergiteging ze is nu 36+3 de baby was ook veelste klein dus hoop dat het allemaal goed gaat . ga vanmiddag ff bij der lang in het zkh.

sorry dat ik jullie lastig val met mn geklaag over mn harde buiken enzo......

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Wat rot zeg, dat het steeds weer stopt. Hopelijk levert het voorwerk al wel wat ontsluiting op.
    Hoe is het met je schoonzusje?

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Bedankt dat je mee steunt in m'n zwangerschap van 11 maanden ;) :D:D:D:D:D maarruh... moet je Bulldog niet hebben?

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Ja, whahahah, olifantendracht... Sorry, moest inderdaad bulldog hebben.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    coco haha , het gaat niet goed der bloeddruk blijft hoog ze hoort vandaag wat de bedoeling is miss dat ze morgen ingeleid word.

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bulldog, wat rot dat het steeds weer afzakt, de harde buiken/weeën.
    STerkte met je schoonzusje.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Vervelend hoor en je klaag helemaal niet hoor!! Ik zeg altijd maar de laatse 3 weken duren net zo lang als de rest van de negen maanden, voor je gevoel dan.;)
    Wat spannend zeg van je schoonzusje, ik hoop maar dat alles goed komt!!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    mn schoonzusje word vandaag ingeleid omdat ze bij de 1e een ks gehad heb mag ze niet met gel ingeleid worden maar met een ballon, dus ben benieuwd kindje moet zo ie zo de couveuse in ..

ik moet straks weer op controle vannacht weer wakker gelegen van de harde buiken ...
    ik hoop dat ze me wil proberen te strippen en een datum afspreken voor inleiding aangezien ze me niet langer laten lopen dan 41 weken ..
    voel de kleine ook minder en hij heeft geen hik meer dus ben blij dat ik ff op controle mag..

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Succes vandaag bulldog. Hopelijk kan je gestript worden.
    Ik weet dat dat de vk hier zei dat strippen niks uit zou halen omdat alles nog potdicht zat (41+1). Maar ze heeft toch even zitten "wroeten" en de volgende ochtend (41+2) was R. geboren.

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bulldog: hopelijk is het snel zover. Succes vandaag!

Coco: heb jij nog dierenplaatjes dubbel. Ik zoek nog 38 en 114, helaas is één enveloppe niet aangekomen....

11. Blue Bird

Succes bulldog. Hopelijk werkt t strippen bij je. Bij mij heeft t niet geholpen. Maar ja.. ieder mens is anders; dus we zien t wel. iig veel succes vandaag. (en ook met je schoonzusje).

@ mineke: moet jij niet gewoon vakantie vieren? Ik weet dat je nieuwsgierig bent naar Bulldog ;) daarom kom ik ook iedere keer ff kijken of er al een baby'tje is geboren. (maar ik ben niet op vakantie ;))

12. Blue Bird

vanmiddag intake gesprek van joep op de babygroep. en maandag gaat hij een ochtendje wennen. merk er niks van, want suzanne heeft die week vakantie.
    oh.. het scheit nou echt wel op.... 3 augustus komt nu wel heel dichtbij.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: 38 heb ik voor je, 114 niet. PB me je adres maar, dan doe ik hem vandaag meteen op de post.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    :x:x:xze wou niet eens kijken of er al iets verweekt was dus laat staan strippen dan doen ze dinsdag pas grrrrrrrrr.
    ben echt zo chagie .....

dinsdag gaan ze inwendig onderzoek doen en naar aanleiding van dat gaan ze kijken hoe ze het beste kunnen inleiden dus dat word pas volgende week woensdag donderdag of vrijdag....

ik heb de hoop opgegeven dat het spontaan zal komen dus moet nog een week wachten......

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeetje bulldog wat flauw. kijken is toch een kleine moeite neem ik aan??

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He wat een muts! Ze kan toch wel even kijken hoever het staat... succes met de laatste loodjes meid!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat ze bulldog idd even zou kunnen zeggen of die harde buiken van de laatste weken echt wel voorwerk verricht zouden hebben of juist niet... jemig....

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    vervelend zeg, sterkte dan maar met de laatste loodjes....

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dank jullie voor het medeleven....

het enige voordeel was dat de kleine nu vast ligt in mn bekken en daar kunnen de harde buiken ook gedaan hebben.
    gisteravond weer heel de avond krampen gehad om de 7 minuten maar weer afgezakt...

gisteravond had zoonlie fineens 39,3 koorts lang geleden dat hij da theeft gehad....

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoe is het nu met de koorts van je zoontje bulldog? Zou niet fijn zijn als hij precies ziek wordt als jij moet gaan bevallen.

Deel Deze Pagina