@ bulldog: tjee, wat is dit nu weer. Ze kan toch wel even kijken. Heb je t wel gezegd van je harde buiken. Nou meid, dan wachten we rustig af tot dinsdag. Of je doet net als mij: fietsen 's ochtends en 's middags braken de vliezen. en 5 uur later was Joep d'r. Hoe is t nu met je zoontje?
@bianca ja dat heb ik gezegd maar ze zei ja dat hoort erbij bij een 2e... oww das ng wel een goei idee van jou ik zal straks eens een stukje gaan fietsen moet toevallig toch nog naar het centrum haha. en dan vanavond maar een potje stoeien met manlief haha ... zoonlief heeft alweer koorts hij ligt nu ff op de bank cars te kijken ze zijn ook zo zielig als ze ziek zijn...
@bulldog: wel een hobbelige weg nemen he! zometeen naar de mondhygieniste toe.. schijnt dat ik ontstoken tandvlees heb volgens de (nieuwe) tandarts... heb zelf overigens nergens last van. hmmmzz
@ bulldog: en??? normaal gesproken ben je altijd online.... @ sjoon: maar ontstoken tandvlees hoort toch altijd bij de zwangerschap. Ik had er ook altijd last van. Gewoon om de 2 dagen stoken en je bent er weer van af. even dracula zijn Zo, nog een weekje thuis en dan moet ik weer aan de slag. m'n verlof + zwangerschap is wel voorbij gevlogen. Hebben jullie kindjes nu ook al van die wijze woorden. Suzanne zei vanochtend weer wat en ik dacht: mmm... ze heeft wel gelijk.
oh ja... joep kan sinds vandaag op z'n zij draaien. en trots dat is. en zeker als ik 'm nog een keer aanmoedigt. hahahaha, tis zo mooi om te zien. Vindt t wel snel gaan. hij is pas 2,5 maand.
Inderdaad Bianca, normaal is bulldog 's ochtends altijd de eerste die een bericht post. Zou het...? Draait Joep van zijn rug naar zn zij? Knap hoor. Ik heb als het daarom gaat 2 gekke kindjes. Draaiden allebei eerst van buik naar rug en pas weken/maanden later van rug naar buik. R.onin kan trouwens sinds gisteren staan! Weet niet wat ik meemaak, zo snel. J.ayden deed het met 10 maanden. R. is echt met alles zo veel sneller. Heb je zin om weer te gaan werken Bianca? Alles goed geregeld met de opvang?
Bianca: is idd snel gegaan. Heb je wel weer zin? Het was toch niet zo leuk op je werk? Hier ook hele wijze uitspraken. Hele conclusies ook. bla bla bla dús: bla bla bla en erg grappig als je iets wil zeggen wat niet mag gaat ie onderbreken om het uit te leggen: "nee mama, nee mama, nee mama (heel snel) want...." Dan kan ik alleen maar zeggen: ja, je hebt gelijk
dank je, ikhad het ook gehoopt maar helaas hou er maar rekeing mee dat het weer een inleiding wordvolgende week...
Bianca: Ik vier lekker vakantie hoor, maar kan niet zonder internet. Zo Joep is snel zeg!! Bulldog: Nou nog even volhouden meid, super balen dat de harde buiken niet overgaan in weeen.
of ik weer zin heb om te werken. Om eerlijk te zijn: ja.... even in een andere omgeving, andere klets. En met de opvang is t ook geregeld. Morgen gaat Joep een ochtendje wennen. en ach.... overal is er eigenlijk wel wat. M'n collega is gisteren vertrokken terug naar Taiwan; dus dat is wat minder. en verder zijn er nog wat mensen die weg zijn. maar ja... ik ben ook al rond aan t kijken. Wil dichterbij. Nu moet ik helemaal naar t noorden van eindhoven rijden en ik wil zeker dichterbij voordat Suzanne volgend jaar naar school toe gaat. @ bulldog: ik was ook een week overtijd. Mij zouden ze ook in gaan leiden met 41 weken +... maar ja... dat hoefde niet. Afgelopen vrijdag hadden m'n man en ik over de vk die bij mij de bevalling had gedaan. ze was ook zwanger. Las ik gisteren een overlijdingsadvertentie in de krant en zag dat ze was bevallen van een dochter en daarna gelijk was overlijden. brrr... krijg er nog rillingen van. En gisteren kwam m'n buurmeisje even langs en zij had ook haar gehad met de bevalling... ze schrok enorm. Zo stom... maar ik lees altijd de overlijdingsberichten en toen kwam dit naar voren. Ik zei tegen m'n man: kijk, die heeft niet lang geleefd en toen zei hij: da's A.... en ik keek nog eens goed en had echt zoiets van: nee.... en ze had t al zo zwaar... woensdag wordt haar kleine gecremeerd...
hahhahaha... dat ken ik... ik heb er ook 1 thuis lopen die neit zonder internet kan. Ik kan gerust een paar dagen zonder internet. En over Joep... dat vind ik. Hij draait van rug naar zij. en hij wordt dan kwaad als t niet lukt.
Hai allemaal, Wij zijn terug sinds vrijdag en wat is het KOUDDDDDDDDD Echt een megaverschil na drie weken en temperatuur van ruim 30 graden te hebben gehad. Hier is alles goed gegaan en D. heeft het erg goed gedaan. Erg leuk dat mijn ouders daar ook op vakantie waren zo konden wij er ook regematig met zijn tweetjes tussen uit. Bulldog: Ik had echt verawacht dat jij je wondertje al in je armen zou hebben. Ik hoop dat het snel spontaan begint. Bianca: Zoo wat is Joep snel. Mineke: Nu je toch meeleest, geniet van je vakantie! Kinderen hebben sowiezo lol ongeacht de temperatuur. Met mijn zwangerschap is alles ook super. Helemaal geen klachten en geen kwaaltjes. Heb niet het gevoel zwanger te zijn. Ik ben overmorgen 12 weken. En heb deze week mijn 3de echo.. spannend!
Firstbaby: Fijn dat je weer terug ben. Het weer is inderdaad een afknapper als je 30 graden gewend ben. Wij hebben ook nog nooit zo veel regen gehad op vakantie, hebben samen al besloten dat we volgend jaar verder op vakantie gaan bij italie ofzo veel meer kans op mooi weer. De kinderen hebben er niet echt last van, we hebben voor allemaal een paraplu gekocht. Je moet toch wat. Alleen smerig dat ze worden we hebben hier gelukkig een wasmachine op het terein en daar maak ik maar graag gebruik van!! Gistermiddag plenste het zo hard dat we maar een MAC DONALD zijn gaan opzoeken vonden ze prachtig. Geven morgen en dinsdag mooi weer op dan gaan we het gauw weer van nemen. Bianca: Wat erg van je vk zeg, help ze zoveel kindjes op de wereld en mag die van haar zelf niet blijven.
@first fijn dat je een goeie vakantie heb gehad en dat D het goed gedaan heb jeetje alweer 12 weken dat gaat hard.. @mineke balen is dat zeg die regen. in italie was sneeuw gevallen.. hie rniks aan de hand harde buiken en krampen blijven maar worden niet krachtiger eerder minder. morgen zkh ben benieuwd wat ze zeggen.
kwam even kijken of bulldog al bevallen was. Maar nee... nog steeds niks.... Vanochtend heeft Joep gewend bij de babygroep. Hij heeft t prima gedaan. tis een voorbeeldig jongetje en huilt niet. hahhaha, dat mams goed. @ first: welkom terug van je vakantie. Je hebt al wat zon meegenomen zie ik bedankt.... @ mineke: ja, dat vonden wij dus ook. ze heeft vele kindjes ter wereld gebracht en zelf verliest ze d'r eentje. zo sneu is dat.