@ Bulldog: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. En inderdaad, probeer er extra van te genieten want bij de tweede lijkt het allemaal nog sneller te gaan. Ben verder benieuwd naar je verhaal...
Bulldog: Leuk dat je wat van je laat horen. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Geniet ervan saampjes.. Ben ook erg benieuwd naar de naam haha
Sjoon: Wat grappig dat chiel de echoapparaat herkende haha. Ze zijn zich er op deze leeftijd echt bewust van. Heel leuk.. Het uitspreken van de r is mij niet opgevallen. Hij had voorheen wel eens moeite met de S aan het begin van een woord. Dus stout.. werd tout.. en spelen werd dan pelen. Maar nu kan die dat wel. De leidsters op het kdv gaven maandag aan dat hij zoveel beter sprak en veel langere zinnen maakt dan drie weken terug. Vind het leuk om te horen, want wij zijn er ons er niet echt bewust van. Ze leren zo snel he..
Bulldog: Super gefeliciteerd met je zoon, ik hoop dat je gauw weer opgeknapt ben!! Firstbaby: Super dat de echo zo geslaagd was!!
@ Bulldog,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje.. Ook ik ben heel benieuwd naar de naam!
Ja het was lekker weer vandaag dus hier heerlijk weg geweest, neem even aan dat het daarom zo rustig hier is!!
@ bulldog: gefeliciteerd met jullie zoon / broertje (en natuurlijk ook aan de papa). zondag hadden we een feestje van ons trouwen. Heel de tuin zat vol. Was gezellig druk, maar ik was zaterdagavond ook misselijk. En natuurlijk overgegeven. Had t zelfde als Suzanne. Het heerst, hoorde ik afgelopen zondag op ons feest. Morgen moet ik weer aan de slag. Dus t wordt vroeg opstaan om iedereen op tijd weg te krijgen. Moet om half 9 op m'n werk staan. ben benieuwd of t lukt.... heb al tegen manlief gezegd dat ik gelijk met hem eruit komt. Dus om half 6 .... heb wel zin om te werken, maar zo vroeg m'n bed uit... jakkes.. en ben al geen ochtendmens. Hey.. zag dat zonneschijn er weer was (nou eventjes dan). hoe is t met jou Zonneschijn?
@ Bulldog: oh ja... wat coco zegt is waar... met de 2e gaat idd echt sneller. dus geniet er zeker van. times flies...
goeiemiddag iedereen bedankt voor de felicitaties erg lief... hier gaat alles goed hebben nu 2 goede nachten achter de rug het is een treveden mannetje en heeft al meer geslapen in 2 dagen dan zijn broer toen der tijd in een week. echt een wereld van verschil.. onze zoon heeft de naam nick gekregen.... het herstel gaat super mn wnd ziet er goed uit en is op sommige plekken al mooi dicht zonder korstjes... kom binnenkort weer wat vaker manlief is ook nog thuis dus is he tniet zo leuk als ik heel de tijd achter de laptop zit en moet natuurlijk ook ff genieten van onze kids... @first fijn dat de echo goed was.. eindelijk die 12 weken voorbij. @sjoon hoe gaat he tmet jou?
meiden: ik heb m'n naam veranderd. Ik heet nu voortaan Blue Bird ipv Bianca75... wilde wat meer privacy op t forum. zo kan ik wat dingen makkelijker posten.
hey Pino!! haha leuke naam gekozen! @bulldog: leuke naam hoor! fijn dat je wond al goed aan het genezen is! en wat ontzettend lekker dat hij nu al zo goed slaapt tegenover wat je andere zoontje deed toen. fijn hoor! veel plezier met zijn allen! hoe vindt je zoon het eigenlijk nu er een baby in huis is?? hier gaat verder alles mooi zijn gangetje, alweer 26 weken! gaat zo snel! gelukkig weinig klachten op af en toe bekkenklachten na. maar niet aanhoudelijk gelukkig!
@ bulldog: Leuke naam, combineert ook leuk met de naam van grote broer! Hoe vindt G. het trouwens dat hij nu grote broer is? Helemaal trots?
Bianca: sterkte morgen! De eerste keren 's ochtends met twee vond ik wel stressen. Toen was ik 2 uur bezig, nu zijn we binnen een uur allemaal gedouched, ontbeten en weg...
@ Bianca: (Mag wel Bianca blijven zeggen of niet?) Succes vandaag met werken. Is het allemaal gelukt met de ochtendspits? @ Claudia: Hoe is het met jou/jullie?
@ Sjoon: Vind je zelf dat de zwangerschap snel gaat? Voor mijn idee lijkt het zo kort geleden dat je het hier vertelde...
@blue bird zou je de namen van je kids dan ook niet inkorten tot alleen de voorletters dan of hebben ze het dan niet zo in de gaten? succes met werken hopelijk is alles goed gegaan! @ellen pfff zolang bezig smorgens ?? dan kan ik mn borst nat maken dan haha.. het voordeel is dat wij savnds douchen en niet smorgens... @coco ja G vind het heel leuk hij is heel lief geeft kusjes en aaitjes, lleen vind hij het huile niet leuk want dan doen zn oren pijn haha.. @sjoon fijn dat alles goed gaat! begint ook al op te schieten.. volgende week sta ik er alleen voor dan moet manlief weer werken jammer genoieg was beter geweest als hij nog een week thuis was dan ben ik ook wat beter herstelt... maar kom goed doe geen zware dingen alleen de kids heb zo ie zo de eerste 3 dagen iemand die de hond uitlaat smiddags... zo ga er weer van tussen drek weer fles tijd en dan lekker lang uit op bed...
@ coco: jij mag gewoon Bianca zeggen hoor... @ bulldog: moet ik nogdoen, maar ik kreeg visite gisteren en had geen tijd meer.... Het is goed verlopen met de ochtendspits. Ik kwam er om half 6 uit (werd wat later). J. schone luier en eten beneden gegeven. S om 7 uur wakker gemaakt. die aan de boterham gezet en om 7:15 uur in de auto naar t kdv. en ietsjes over half 9 zat ik op m'n werk.... toch wel goed gedaan zo voor de 1e keer.... Morgen zal ik m'n onderschrift veranderen (zit nu op m'en werk en ben aan t werk...)