@first ik denk dat dat per persoon verschillend is hoe iemand er over denk. ik vind 4 jaar gewoon te groot, hij kan dan al wel meer zelfstandig dingen doen maar ik vind het dan toch te groot met oog op later. @bianca ha djij toen je zwanger was een ander gevoel dan anders?? fijn dat de bekkenband goed werkt! hie rnog niet ingeschreven voor basisschool zou ook niet eens weten vanaf wanneer dat dat moet! tis rustig geweest.....
@ bulldog: ik had t erg warm gehad. maar m'n borsten waren ook erg groot. En da's was normaal als ik ongi zou worden. Heb er verder ook geen aandacht aan besteed. Heb toch op mijn NOD getest. Hoe is het bij jou? heb je goede hoop?
hallo meiden Vandaag ben ik samen met esmay naar de woezel en pip theatershow geweest! was echt kei gaaf!!!! esmay vond het ook helemaal geweldig! ook hebben we nog een mijlpaal Kaylee heeft vandaag haar eerste 3 stapjes los gelopen!!!! ben zooo trots
@Bianca: Jeetje, alweer bijna 15 weken. Het lijkt nog maar zo kort geleden toen je hier meldde dat je vier weken zwanger was. @fl3xgirl: Te gek! Daar mag je zeker trots op zijn. Ze worden al zo snel groot hè. @Sjoon & Bulldog: Als het zwanger worden hier ook langer duurt dan gehoopt, wil mijn man ook geen tweede meer. Hij vindt nu eigenlijk al het leeftijdsverschil te groot. Maar ik ga geen ovulatietesten gebruiken of weer naar het ziekenhuis zoals bij de vorige. Ik zou het heel jammer vinden als er geen tweede komt, maar ik denk dat ik er ook wel vrede mee kan hebben. Ik vertelde vóór de crash dat ik nog precies weet wanneer mijn dochter is verwekt en sommige vroegen zich af hoe dat kwam. Het was in elk geval niet omdat het zo speciaal was , maar omdat ik sinds begin 2007 m'n cyclussen bij FertilityFriend bijhoud, ook de maanden dat we niet bezig waren met zwanger worden. Ik vind het gewoon fijn om zo overzicht te houden. Ik vermoed dat ik vrijdag een innesteling heb gehad. Ik kreeg plots vervelende krampen bij m'n baarmoeder. Ze bleven maar aanhouden en toen ik naar de wc wilde gaan, werd de pijn ineens zo ontzettend erg. Ik heb meteen mijn moeder en man gebeld, omdat als er iets met me zou gebeuren iemand mijn dochter zou moeten opvangen. Daarna viel ik op de grond en zo ben ik blijven liggen. Ik kon niet meer opstaan van de pijn. Gelukkig kwam mijn moeder al snel en lag mijn dochter nog steeds op bed, die heeft niets meegekregen van de situatie. Ik heb nog een tijd op de vloer gelegen, die was koud en dat maakte de pijn al iets meer draagbaar. Maar gisteren verdween mijn hoop toen ik rood bloedverlies kreeg. Normaal gesproken breekt het dan niet veel later echt door en lek ik zelfs door met super-tampons, maar nu draag ik nog steeds mini-tampons en verlies ik heel weinig bloed. Dus nu vraag ik me sterk af of het een innestelingsbloeding betreft. Ik wacht nog even af of het alsnog doorkomt.
Jeetje schaapje, dat is vervelend dat je er zo'n last van hebt. van de andere kant is het hopelijk een innestelingsbloeding. spannend hoor. mijn vriend en ik hebben ook zoiets van als het niet wil lukken dan hebben we ook vrede met 1 prachtig kind. maar we blijven hoop houden.
Flex: Wowwww, zo knap dat Kaylee haar eerste stapjes heeft gezet. Wat gaat het snel zeg! Binnenkort rent ze achter Esmay aan Sjoon: betekent dat dat je de medische molen niet in wil? Hoe gaat het hier verder met alle anderen? D. is een enorme babbelkous geworden en wat moet ik toch lachen om hem! Ik geniet echt van deze periode. Hij zat laatste steeds nee te zeggen, dus ik pestte hem en zei: Ik ben twee en ik zeg nee. Steeds als hij nu nee zegt, zegt hij Danny is 2 en zegt NEE!
@first: mijn vriend wil inderdaad niet zo ver gaan om een kind te proberen te krijgen. leuk he, dat ze enorm aan de klets zijn nu! gister naar het cb geweest. de afspraak van rond 2 jaar. die ging toen niet door, en vorige keer in sept was ik ziek, dus kon gisteren pas. hij weegt 14.9 kilo en is 96.5 cm
zo sjoon... da's al een flinke kerel. en wat betreft 't zwanger worden: daar kan ik helemaal mee praten. Het draaide bij ons op een gegeven moment ook helemaal om het zwanger worden. juist op een moment dat je t niet verwacht, ben je zwanger. We kregen zelfs ruzie over een streepje op een ovutest. dus ja... ook wij waren kattig op elkaar. Ik had tegen m'n vriend gezegd: als ik na m'n 36e nog niet zwanger zou zijn, dan stop ik er mee. want we mogen ons geluk hebben, dat we al 1 kindje hebben en daar we heel gelukkig mee zijn. En dat moet je in je achterhoofd hebben. En dames.... jullie zijn nog jong. ik ben al 35. dus bij tikt de biologische klok best hard. En op een punt dat je t niet verwacht, ben je blijkbaar zwanger... kijk maar naar mij... dus er is nog hoop. iig... sjoon en bulldog: veel succes....
Hey dames, ben weer terug van het weekendje. Wat een weekendje uitrusten moest worden is uitgedraaid in een actief doe-weekend, maar we hebben het enorm naar ons zin gehad. J. heeft het hele weekend alleen maar 's nachts een luier om gehad en is zelfs één nacht droog gebleven, ben zo trots. Hier ook een enorme babbelkont. Zo heerlijk om te horen. @ Schaapje: Hoe is het nu met je? @ Sjoon en bulldog: Niet te snel opgeven hoor. Ik hoop zo erg voor jullie dat het snel raak is.
goeiemorgen @flex fijn da thet zo leuk was de theatershow! @schaapje jeetje wat vervelend dat je er zo last van heb balen dat je bloedverlies heb!hoop dat het snel raak is voor je! @coco fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad wat goed van J dat hij alleen snachts een luiers aan had.. @bianca ik heb sinds vrijdag last van mn borsten en een spierpijn gevoel in mn buik heb toch echt niks raars gedaan. normaal komen de klachtjes pas 2 a 3 dagen voor nod en nu ruim een week dus weet niet wat ik ervan moet denken. @sjoon hoop voor jullie dat het snel raak is succes morgen dan krijg je de uitslag toch? hier wil ik als het zelf niet lukt ook niet in de medische molen ben al stik gelukkig met 1 kindje ...
ja morgen idd de uitslagen. wauw bulldog: hopen dat het goeie klachten zijn om het zo maar te zeggen! spannend hoor!
@ sjoon en Bulldog mijn druimen draaien heel hard voor jullie!!! hoop dat het nou gauw raak is! Ik heb voor 11 November een poster gemaakt met de tekst Kaylee is vandaag 1 jaar zing een verjaardagslied voor haar hihi ipv sint maarten liedje
@sjoon ik hoop ook dat het goede lachten zijn maar ben nergens zeker van, mn lichaam kan me behoordlijk in de maling nemen ben ik wel achter gekomen. alleen mn borsten doen wel erg zeer het is net of er 20 kilo lood aanhangt haha. succes morgen ben benieuwd of er iets uit ga komen.... @flex veel plezier donderdag met kaylie der verjaardag...
Bulldog: nou hopelijk is het deze rond raak. Fl3x: Knap hoor de eerste stapjes los ze is er vlot bij hoor!! Sjoon: Zo wat een lange zoon heb jij zeg al 96,5 cm!! Ik hoop ook voor jullie dat het gauw raak mag zijn! coco: Fijn dat je weekend weg geslaagd was ,lekker hoor!! Schaapje: Wat een verhaal zeg, gelukkig dat je moeder snel kon komen! Wat zal jij je hopeloos gevoelt hebben, hopelijk is het raak en ben je niet gewoon ongesteld!!
Coco: Lekker hoor dat jullie het gezellig hebben gehad. Wat goed van J. dat hij zelfs een nacht droog is gebleven, petje af en nou hopen dat hij het doorzet. Succes. Sjoon:Ja, vind het superleuk dat ze zo aan de klets zijn. Je krijgt steeds meer mee van hun beleving en hoe zij tegen dingen aankijken. Zo grappig. Als ik nu kleine babietjes zie begint het ook te kriebelen, mijn baby is inmiddels echt een kerel. - Jammer dat je vriend niet zover wil gaan. Ik blijf voor je duimen en hoop dat het snel raak is. Bulldog: Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent! Bianca: Ik begrijp wel wat je bedoelt, want als je biologische klok tikt dan maak je je daar ook nog zorgen om. Heb een nicht die dat momenteel ook heeft. Mineke: Hier nog geen cadeautjes gekocht. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat te halen??? Mijn broer trouwt 4 december, dus ik heb een pak voor D. gekocht, inc.blouse/stropdas en nette schoentjes. Sooo cute!
Gefeliciteerd alvast met het trouwen van je broer first! en idd, dat is zo gaaf, ik zag laatst ook zo'n pakje ergens hangen voor jongetjes (bruidsjonkertjes) echt super stoer om te zien, zo'n net pakje voor kleine kereltjes wij hebben wel al een paar kadootjes gekocht. zo'n ijscomaker van de klei, en 3 doosjes van duplo. ik geloof een tractor, een politieauto en dierenverzorgen. verder weet ik nog niet wat te halen. ik kom vast nog wel wat tegen. we hebben 27 nov sinterklaas op mijn vriend zijn werk. voor alle kindjes tot 8 jaar, dus moeten even een verlanglijstje mailen, zo leuk!
@first leuk is dat die pakjes lekker stoer! @mineke hier nog geen kadotjes ik heb ook geen idee wat ik moet halen ik wel iig wat knutseldingen, maar verder weet ik het niet. @sjoon nomaals succes vandaag hoelaat moet je?
Sjoon: Dank je wel. Heb wel zin in een feestje. Het wordt heeel groot gehouden. Ik ga deze week een leuke jurk kopen. Succes vandaag. Bulldog: Ja leuk he die stoere pakjes, zo schattig. Ik heb nog wel een andere outfit mee voor als hij zijn pakje zat is, dan doe ik hem een stoer spijkerbroekje met een mooi blousje aan. Maak me nu al zorgen hoe dat straks gaat. Ik heb geen oppas en mijn broer wil dat D. ook gewoon aanwezig is en op fotos staat etc. Hij heeft wel een hotelkamer boven voor ons geboekt zodat D. en zijn nichtje kunnen rusten. Maar ik moet nog gaan testen of de babyfoon het gaat doen, anders moeten we om de beurt bij ze gaan kijken als ze willen slapen.