juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

oh ja... sinds t weekend zit hij op 4 voedingen van 210 cc. en t gaat goed. volgende week donderdag moet ik weer naar t CB (voor J zijn 2e prikjes en S d'r ogentest). en over 3 weken ga ik beginnen met rijstebloem en potjes.. (gaat snel zeg....)

2. Blue Bird

zo, ik heb weer gereageerd.... Blij mee dames? :D

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    en bulldog hoe ging je eerste dag alleen?

Hier hadden we een zware dag. Beide jongens konden niets zelf verzinnen, de heeeeele tijd aan mama's broek hangen en elkaar dwars zitten. Werd helemaal gestoord ervan. Pas toen ik op de grond een boek ging lezen gingen ze zelf 'spelen' (lees: de hele kast speelgoed opentrekken en over de grond verdelen...) D. wilde vandaag niet slapen eigenwijs...

First: bv is dit keer heel anders. D. wil niet stoppen. Heel langzaam begint hij nu af te bouwen lijkt het maar hij drinkt nog steeds 4 a 5 keer als ik er ben. Op het KDV of bij papa drinkt hij andere dingen dus ik kolf niet meer. Op zich wordt het wel makkelijker. Ik zie wel hoe het loopt, ik vind het nog wel gezellige momentjes van rust samen.

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Ik heb J. 20 maanden bv gegeven. Maar vanaf dat hij een jaar was ook gestopt met kolven. Als ik dan aan het werk was moest hij ook andere dingen eten/drinken.
    Vanaf het moment dat ik gestopt was met kolven vond ik het ook veel fijner, heb echt een hekel aan kolven. Maarja, nu ontkom ik er nog niet aan.

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco: ben je toen zelf gestopt of heeft J. dat zelf besloten?

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: J. had het toen zelf besloten. Hij dronk al een paar weken wel eens een dag niet, of wel eens 2 dagen niet, hij had er steeds minder interesse in. De laatste keer kan ik me nog zo goed herinneren. Dat was zo'n mooi moment. Alsof ik gewoon wist dat het de laatste keer was, ik was zelfs een beetje emotioneel. Het was 11 februari, hij was precies 20 maanden en we zaten samen in bad. Daarna heeft hij er nooit meer om gevraagd. Totdat zn broertje geboren werd, toen wilde hij weer, haha.

7. Blue Bird

vraagje: hebben jullie kindjes ook last van: dat wil ik niet fase...? ik word er gek van. wil een leuke foto van S en J samen op de foto. en dan zit mevrouw met een chagerijnig gezicht op de foto. en dan zegt ze: ik wil niet op de foto..

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wil ik niet / kan ik niet / doe ik niet is herkenbaar hoor.
    Alleen jammer dat je dochtertje net zo'n bui heeft als ze op de foto moet.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kom ff langs gewaaid...

@ellen het is goed gegaan hoor, moet alleen wennen dat ik niet kan doen wat ik wil doen maar das effe wennen ...

@bb ja hier dat wil ik niet .... en dan krijg ik he tniet voor elkaar ook ...

ik ga gauw weer verder drek weer etenstijd , vanmiddag komen er 2 collegas langs en wil eigenlijk nog ffkes strijken als dat lukt...

wie heeft er hier een telefoon met internet??
    kan je daar ook mee op zp?
    mag vandaag mn contract verlengen en wil een telefoon met internet..

tot laterss

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Geen ervaring met tel met internet, zit gewoon steeds achter de laptop.

Succes met strijken en veel plezier met de kraamvisite.

Ik moet hier ook nog aan de strijk. Straks even als R. slaapt en dan zet ik een filmpje op voor J.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat een gek weer he. Heb al een paar keer op het punt gestaan om een stukje te gaan fietsen met de jongens, maar steeds gaat het weer regenen, van die kleine buitjes.

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou Coco vandaag kan je wel naar buiten, het is hier heerlijk.
    Ik heb hier iedereen uit bed getrommeld, we gaan het er van nemen.:D

Bulldog: Fijn hoor dat het lukt voor 2 kleintjes te zorgen!! Krijg je nog veel kraamvisite of heb je het meeste gehad?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja denk dat ik het er vandaag nog maar eens op ga wagen. Het ziet er inderdaad erg lekker uit met het zonnetje.

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! hier al een hele tijd niet geweest....sorry!
    druk druk druk..

@bulldogg zie dat je bevallen bent!! gefeliciteerd ben benieuwd hoe de 'kleine man' heet misschien pb-tje? is alles verder goed gegaan??

@blue bird ook liever anoniem blijven??? gaat iedereen zijn naam hier veranderen??;)

hier gaat alles goed...fae over 2 weken alweer 1 jaar!! t is echt een haaibaai ze laat noa geen moment met rust...pakt alles af van dr...wil alles eten wat noa aan het eten is....heb soms echt geen moment rust met die 2 pfff...ze zijn heel lief met elkaar maar kunnen ook aardig ruzieen...
    @bulldog ik heb een HTC wildfire...ik vind hem heel relax...je kan idd mee internetten...heb hem via gsmtopdeal.nl
    veel goedkoper dan wanneer je je abbo in de winkel afsluit..

nou meiden ik hoop dat ik hier weer wat vaker langs kan komen...maar heb het de laatste tijd echt druk met van alles en nog wat...

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

@coco gister was het hier echt lekker weer heb nog ff met mn ma in de tuin gezeten..
    was de fiets tocht gelukt?

@minekehebben nog niet veel bezoek gehad, het is hier ook nog vakantie , en volgens mij is het bij de 2e wel vaak minder..

@linda jou kleinste meid alweeer bijna 1 gaat hard...

ik heb ook de wildfire gehaals is idd leuk ding en kasn er mee op zp..

hier alles goed vanmiddag komen ze van het cb..

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ja hoor, de fietstocht is gelukt. Maar het is wel tobben hoor, met 2 ventjes op de fiets en een boodschappentas. En dan allebei de jongens overhijsen van de fiets naar de winkelkar.. Ga liever gewoon met mijn man met de auto boodschappen doen, of lopend.
    Maar het is wel fijn dat we nu kunnen fietsen met R. En hij vind het echt prachtig.

17. Blue Bird

wij gaan volgende week op zoek naar een mama fiets. de fiets die ik nu heb, is zo'n oude fiets die ik ergens goedkoop op de kop heb getikt. ;) Moet volgend jaar S. naar school toe brengen.

J zit sinds gisteren aan een extra beetje melk voor hongerige baby's. hij wordt altijd rond 4 uur 's ochtends wakker (maar valt daarna weer in slaap, maar hij eet z'n handjes op).

Bulldog: hoe gaat t nu met je? Ben je al weer een beetje ter been?
    Sjoon: hoe is t met jou? wanneer ga je met verlof?

zo... ga weer eens wat doen. ga zo met de kinders naar de markt en verder heel rustig aan doen.

18. Blue Bird

@ coco: nou om met een peuter en een baby naar de supermarkt te gaan is meestal wel te doen. Maar nu wilde S perse in zo'n auto zitten (die heb je in soms in een supermarkt). en ik liep met een kinderwagen en zo'n auto... da's ook neit te doen. maar ja... dan weet ik dit ook voor de komende keer... niet doen: met een wandelwagen en een winkelwagen. dat komt niet goed.

19. Blue Bird

@ bulldog: ik heb bij de 2e wel veel visite gehad.

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ik. Had met n 2e ook minder visite...dan is het minder interessant denk ik ofzo...

Deel Deze Pagina