First: wat een vreselijk verhaal. Zorg ook goed voor jezelf en je ongeboren kindje, dat is allemaal niet niks... BB: Over een half jaar doe je dat allemaal fluitend in één uurtje met twee vingers in de neus ha ha Champy: hier wil zoonlief ook graag weer vliegen. Elke keer als er een vliegtuig overkomt zegt ie: het is een groene, die is van ons! en Ik wil weer naar het zwembad, met het vliegtuig de kleinste is ook een echte babbelkous. Kent onwijs veel woordjes en weet precies duidelijk te maken wat ie wil. Echt grappig, het gaat alleen zo snel....
Mineke en Bianca bedankt! Ik lees net mijn stukje.. het is 10 dagen geleden gebeurd en niet 120 dagen geleden. Jah het is moeilijk, maar we moeten ze wel steunen, want we zij hun enige familie. Mijn schoonouders zijn er dagelijks en helpen met van alles zoals de kinderkamers leeghalen in hun huis etc.
Firstbaby; Wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Heel veel sterkte aan jullie en de familie! En let ook een beetje op jezelf!
Voor de neiuwsgierigen heb fotos van mijn testjesin mijn album staan gelukkig is mijn test al donkerder als in juni met 2 dagen overtijd! Dus moet goed komen!
Fistbaby: Dat is het nog maar net gebeurd zeg, heftig hoor nogmaals sterkte!! Fl3x: Zo wel een super duidelijk test hoor!! Zag Ilona bij je vrienden staan heb je daar nog weleens wat van gehoord??
@champy fijn dat het zo goed gaat bij jullie!! @ellen soww 4 jaar niet ongi geweest snap wel dat je da tniet gemist heb... @bb pfff das een heel gedoe smorgens ja maar het zal wel steeds makkelijker worden. ik doe hier ook altijd savonds alles klaar leggen en zetten ook als ik niet hoef te werken. @first jeetje meid heel veel sterkte ... @mineke wel fijn denk ik om weer in het ritme te zitten of niet?is je zoon wel blij met zn fiets? om even terug te komen op het nachtgedoe hier N heeft ook een speentje maar die slaat hij er iedere keer uit ondanks hij in een puckababy ligt... ik heb het overloop licht aan als ik de fles geef anders zie ik niks vannacht maar even de badkamerlicht aan doen miss dat dat scheelt.. ben vanmorgen N weesten wegen hij was weer 80gr gegroeid dus dat gaat de goeie kant op, hij krijgt nu ook meer voeding omdat hij steeds eerder kwam en de krampen zijn vandaag ook wat minder ... ik ga nog ff tv kijken en dan drek de kleine man voeden en lekker mn bedje opzoekn..
Mijn zoon is super blij met zijn fiets, hij is niet helemaal nieuw maar dat maakt kinderen meestal niet uit. Is wel weer lekker hoor dat we weer in het ritme zitten, eerste dag baalde ik maar nou alweer gewend. Nou meiden allemaal een fijne dag ga hier zo werken.
We zijn bij de tandarts geweest. R. verschool zich helemaal achter m'n benen. Ik ben dan zo van: gewoon je tanden laten zien, niet moeilijk doen. Die man had ook niet zoveel tijd maar knoopte wel een gesprekje aan om hem op z'n gemak te stellen. Ik kan er niet zo goed tegen dat R. dan zo doet, dus ga ik antwoord geven, moet ik eigenlijk niet doen Uiteindelijk gaf R. wel antwoord maar hij wilde z'n tanden niet laten zien... Zijn jullie al wel eens geweest?
chiel is laatst voor het eerst geweest. en de tandarts stelde hem wel helemaal gerust. ik ben achter chiel gaan zitten bij het hoofdeind. had een hand op zijn hoofdje en een hand op zijn borstkas gelegt, en door praten van mij en de tandarts kregen we zijn mondje steeds verder open en gingen we zijn tandjes tellen. dus beetje een spelletje van gemaakt. ook heeft het wel wat moeite gekost om hem in de stoel te krijgen, maar uiteindelijk gelukt! hij kreeg ook een kadootje. een tandenborstel, nijntje tandpasta, nijntje kleurboekje over de tandarts en kleurtjes, dus meneer was helemaal trots dat hij in de stoel gezeten had!
@ First: Wat een verhaal zeg. Die moeder, dat is dus de tante van je man. En zij is 2 van haar kinderen en haar man verloren? Sterkte voor jullie. tandarts: Nee, hier nog niet geweest met J. Ik heb net een gesprek gehad op de basisschool waar wij hem waarschijnlijk naartoe willen laten gaan. Heb er een heel goed gevoel bij. Aardige directeur, gezellige klassen, en voorzover ik kan beoordelen een leuke school, hele goede eerste indruk. Over een tijdje gaan we nog een keer kijken en dan nemen we J. mee. Zo, en nu ga ik weer, moet nog een heleboel strijken.
Ze is wel meegeweest naar de tandarts, maar nog niet zelf in de stoel gezeten. dat wilde ze nog niet. @ mineke; ik zag dat Ilona t druk heeft met fotograferen (via hyves en FB). en dat ze op t punt stond (weet alleenn og niet of t door gaat of is gegaan) naar Apeldoorn te verhuizen. Ze heeft een eigen zaakje. ze doet aan fotografie. www.ivfotos.com (is geloof ik de website). @ flex: ik zal zo eens in je album kijken. Zit nu op m'n werk en m'n computer doet een beetje raar. Krijg ook een andere computer, maar wordt er wel langzaam gek van. Hij is zo traag en hij moest sneller zijn. nou.... echt niet....:x
Blue Bird: Bedankt, leuk om even op haar website te gluren! Jammer dat ze hier nooit meer komt! Coco: Leuk dat je zo'n goed gevoel heb over die bassisschool. En waarom begin je over de strijk,voel me gelijk schuldig hier ligt ook nog een berg!! Hier nog niet meegenomen naar de tandarts, moet er al twee meenemen. Doe ik tegenwoordig al apart omdat ze allebei bang zijn! En ga dan zelf ook maar apart want ik heb altijd wat. Mijn man heeft al een volledig kunstgebit dus die hoeft nooit, vind het wel jammer. Laatste keer hem wel gestuurd met de oudste want bij mij werd het blerren met kiezen sealen en met papa was hij gewoon flink. grr
goeiemorgen!! @tandarts hier wel een keer mee geweest maar wou nie tin de stoel.. @mineke wanneer zijn de scholen bij jou begonnen? straks N weer wegen ben weer benieuwd wat hij is aangekomen. G gaatsteeds beter zonder luier.... ga vanaf vandaag proberen N in zn bedje te laten slapen merk dat hij alleen maar moeier word va de geluiden benenen en dan kan G ook vrij spelen benenden... iemand nog tips over hoe ik da thet beste kan aanpakken? gewoon in bed leggen als hij moe begint te worden? hoelaak legden jullie de babys boven in bed? hij slaapt nu in de kinderwagen benenden en nachts boven in bed.
Bull: Wij hebben D vrij snel op zijn eigen bed laten slapen, ook voor F idd. Als hij begon te jammeren of wrijven in zijn oogjes of armen al zo naast zijn hoofdje legden , dan legden wij hem in zijn bedje. Hij viel meestal vrij snel in bed in slaap. En soms nog een keer de speen geven, maar niet gelijk eruit halen. Soms duurde het even, maar ook om te wennen dat hij nu 'alleen' lag. En misschien vindt hij de rust juist gelijk fijn en slaapt hij zo in! Succes!
Nu hebben wij wel een mannetje dat graag slaapt, als ik terugkijk sliep F. lang niet zoveel. D. komt om 8.00 uur, wilt om 9 uur weer even slapen, een uurtje, dan van 10.00 tot 12.00 wakker, fles en om ongeveer 12.30/13.00 slapen tot 15.00, 16.00 fles, 17.00 slapen tot 18.00 en dan laatste fles om 19.30, 20.00 slapen. Wordt nu wel iets minder, maar ja hij is morgen een half jaar! Mag er weer een fles af en gaat de bijvoeding echt beginnen. Wordt proppen in de wakkere momenten haha!
Bulldog: Hier zijn de scholen 15 augustus begonnen, bij jullie vandaag zeker?? Champy: Gaat snel he een tweede, leuk zeg alweer 6 maanden!!