juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Hoe is het met N. en de krampjes?

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wat grappig zeg, heb je al een wit kussensloop geprobeerd??

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, en dan vindt hij het wel goed. Gek he.
    Hij heeft 2 verschillende dekbedovertrekken. Een legergroene met camouflagepint en één felgroene met aapjes. De dekbedovertrekken mogen allebei wel blijven zitten, maar de bijbehorende kussenslopen moeten weg. En groen is nog wel zijn lievelingskleur!

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Da's wel raar. maar ook wel grappig.

J heeft waterpokken en normaal gesproken moet je ze thuis houden totdat alles is ingedroogd. Nu bracht ik gisteren S naar t kdv en melde J af. Dus ik zei dat ik snel naar huis ging want J zat in de auto. zegt een leidster van S d'r groep of J koorts had. Ik zei nee. hij is lekker alert en doet z'n ding. Nu mogen ze gewoon naar t kdv met waterpokken en alleen als ze koortsvrij zijn. heel raar. Met S moesten we dus ook echt thuis blijven, zodra alles was ingedroogd. en ik had gisterenmorgen al vrij staan. dus ik snel naar huis toe. J z'n spullen gepakt. en weer naar t kdv gebracht. Heel raar. maar niet alle plekjes zijn ingedroogd, dus ik vond t wel raar. maar goed.. dus ik kwam op m'n werk en m'n baas stond raar te kijken dat ik er was. Later kwam hij naar me toe en zei dat hij t waardeerde dat ik er was. Heel veel mensen doen dit niet en blijven gewoon vrij. Maar ja.. ik had t gewoon druk en vond t onzin om thuis te blijven.

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha coco, grappig hoor! van dat kussensloop!

@bb: wel fijn dat je baas even komt zeggen dat hij het waardeerd dat je dan toch gekomen bent op je werk!

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    bb: Soms veranderen ze hun beleid hoor, hier op school ook eerst was je met waterpokken gewoon verbannen.;) Nu mogen ze gewoon naar school als ze koortsvrij zijn, want de besmetting ging gewoon door en hielp niet dus zijn ze op terug gekomen.

Hier net een kadootje wezen kopen, de oudste van mijn zus is 10 jaar heeft gisteren te horen gekregen dat hij suiker/ziekte heeft ben er gewoon van slag van. Echt sneu allemaal moet zoveel keer per dag prikken en bellen met het ziekenhuis voorlopig!!

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    BB: Wat vervelend dat J. nu al de pokken heeft. Maar gelukkig dat hij geen koorts heeft en dat het kdv het gewoon toelaat.
    - Je vroeg hoe het met me ging? Heeel lief. Maar ik ben zooooooo moe en weet niet waar dit vandaan komt. Het is gewoon extreme vermoeidheid aan het einde van de dag ben ik knock out..Ik zit pas in mijn 18de week:(

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@first: PAS in de 18de week?? jemig, jij zit al bijna op de helft!!
    ik had ook heel lang last van vermoeidheid!!
    en nu sinds een week of 2 weer! maar goed, dit is mijn laatste trimester weer. gaat zo snel een tweede zwangerschap!

voel je je verder wel goed?? weinig kwaaltjes enzo?

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wat vervelend zeg zo extreem moe, ik vind zelf wel dat een tweede of volgende zwangerschap zwaarder is. Gewoon aan toegeven en ga gewoon eens een avond lekker om 9 naar bed. Zet hem op je ben al bijna op de helft!!;)

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco grappig van dat kussensloop ....

"bb fijn dat je baas het kwam melden dat hij het wardeerde...

"first vervelend van die vermoeidheid hopelijk gaat het snel over.
    jeetje op de helft al bijna schiet echt op!!

"coco met de krampjes gaat het wel hij poept alleen keutels echt hard terwijl met de voeding van spugen en krampen het smeuig moet zijn.

vandaag begonnen met de pepti voeding eerst 2 dagen mengen en dan volledig over...

11. Blue Bird

Bulldog: hopelijk slaat t aan. sterkte iig.
    First: ja.. ik ken dat wel. ik was ook extreem moe.
    Sjoon: ha, hoe gaat met jou? Bij jou schiet t ook al op? houd je t nog een beetje vol? Hoe is t met de huizenjacht?

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blue Bird: Inderdaad wel fijn, dat complimentje van je baas.

@ Mineke: He, wat rot zeg. Lijkt me voor zo'n kind er vervelend en lastig. Lief dat je een cadeautje hebt gekocht.

@ First: Ik herken het niet, dat de tweede zwangerschap zwaarder was. Maar iedereen en elke zwangerschap is anders natuurlijk. Kun je wel voldoende je rust pakken? En hou je het met werkenng vol?
    Zijn je ijzerwaardes en alles wel oke?

13. Blue Bird

@ coco: alleen m'n baas is niet zo van de complimentjes. maar als hij er 1 geeft, dan meent hij t ook.

@ mineke: had jou bericht er helemaal over heen gelezen. sorry. jij iig veel sterkte. Met suikerziekte kun je best wel mee leren leven; als je maar aan de regels houdt en op tijd eet. Ik heb t allemaal van dichtbij meegemaakt, dus ik weet er alles van (niet bij mezelf hoor, maar van iemand anders)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    BB: Nou super dan kan je het compliment zeker in je zak steken!!

Bulldog: Nou hopen dat hij de overgang op de andere voeding goed oppakt!

Firstbaby: Dat vind ik een hele goeie wat Coco zeg, dat het je ijzer kan zijn!! Heb ik zelf ook een keer gehad in zwangerschap!! Ben je niet duizelig met bukken??

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bb: hier gaat alles goed!
    huizenjacht staat (nog steeds) op een laag pitje. eerts lekker bevallen en bij komen, en dan zien we wel weer verder!

vanmiddag nog een half dagje werken, en dan 2 weken vakantie!! lekker maandag een midweekje naar landal toe. dus met slecht weer lekker het zwembad in! en anders zien we wel, en dan lekker in de avond zwemmen met Chiel.

ik houdt het hier verrassend goed uit met de zwangerschap! ook mede door mijn werk had ik het zwaarder verwacht, het valt me heel erg mee nog! de bekkenklachten hadden gelukkig niet lang aangehouden, dus dat was weer een meevallertje!
    verder na de vakantie nog 1 weekje werken, en dan heerlijk verlof en pas 1 februari weer aan de slag (als dat niet in het weekend valt!)

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke wat vervelend voor je neefje , lijkt me echt zielig voor on jong kind..

@sjoon lekker hoor er even tussen uit! veel plezier alvast.
    bij mij waren mn bekkenklachten ook voor even denk een week of 14 last van gehad. gelukkig bij jou ook maar even..

wens jullie allen alvast een fijn zonnig weekend..

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Lekker hoor, een midweekje naar Landal. Welk park gaan jullie?

Hier juist de tweede zwangerschap wel een beetje last van mijn bekken, zeker op het eind. Vooral als ik een avond gewerkt had en dan 's nachts in bed met draaien en opstaan van de bank. Maar zolang ik liep og bewoog had ik er juist geen last van.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco: we gaan naar de lommerbergen in reuver..
    zijn we ook in januari geweest. leuk klein park!

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: lekker zeg een weekje weg, veel plezier alvast gewenst!!

Hier gaan we morgen naar Ouwehand, geven wel redelijk weer op ben benieuwd!!

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo het was gewoon zomer vandaag, jullie ook zo genoten meiden??:D

Deel Deze Pagina