juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: gaat ze 3 dagdelen naar de psz? Hier gaan ze standaard 2 dagdelen. Is dat ook al overal verschillend?

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Ellen: ik ken dat. S heeft dat ook. gaat ze hele verhalen "schrijven". op haar manier dan. gisteren wilde ze ook weer wat op schrijven.

@ flex: leuk dat je er weer bent. jammer van je schoonzus.

@ cin: Je komt uit omgeving Utrecht (welke kant?). ik heb zelf 20 km ten westen van Utrecht gewoond.

@ bulldog: succes iig in het zkh. maar verder gaat t toch wel goed met N. (ondanks dat je moet wennen aan t voedselpatroon?)

De waterpokken zijn nu over en ja ik mocht J brengen als hij geen koorts had. Bij S moest echt alles ingedroogd zijn. ander protocool van t kdv.

J. wil nu gaan zitten. als je 'm op schoot houdt, en hij pakt je vingers, trekt hij zicht zelf om hoog. nog een beetje wiebelig met z'n hoofd, maar hij vindt zichzelf zo knap. (en mama ook ;))

visite is niet langs geweest. jammer... ze is ook in sept uitgerekend, dus zal t wel "vergeten" zijn. ook niet afgebeld. heb dus jan met de korte achternaam zitten wachten. vindt dat zo jammer als mensen dat doen. spreek je iets af, kom je niet opdagen en ook niet t fatsoen om af te bellen...:x

En ik ga even door in m'n boos zijn. vanochtend zijn een paar van die k*t kinderen door t rode licht heen gefiets. en ik kom er aan met m'n autootje om rechtsaf te slaan. gaan ze door rijden. dus ik draai m'n raampje open en vraag: zijn jullie kleurenblind? en dat kind reageerde met een nee. ik zeg: waarom fietsen jullie dan door rood, dan weet je toch wel dat je moet stoppen. dat kind kleurde van top tot teen. en stamelde iets van: stom wijf... dus ik auto aan de kant zetten en stapte uit... ze wist niet hoe hard ze weg moest fietsen. :D hahahha die heeft de schrik van d'r leven gekregen... ben niet de kwaadste niet, maar zeker als ik vanochtend een k*t ochtend heb gehad met S. Die niet wilde luisteren en 's ochtends altijd druk is met 2 kinderen om op tijd naar t kdv toe te gaan..

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Nog even afwachten met de voeding, lastig hoor dat hij nu weer meer spuugt!!
    Ben je nog wijzer geworden over je zere buik??
    Balen zeg elke dag 6 uur.:$

CinCinCin: Wat fijn dat je weer ene nieuwe relatie heb, heftig hoor!!

Fl3x: Fijn dat je zwangerschap goed gaat, erg sneu voor je schoonzus zeker als je gelijk loop!!

xxxx1974: Wat snel zeg nu al intresse in letters, hier nog totaal niet.

BB: Sorry hoor moet hier echt lachen om je verhaal over dat kind wat door rood fiets, zie het helemaal voor me.:D
    Wel balen van je visite, zit je heel de tijd te wachten voor niks heb ik ook hekel aan!

4. CinCinCin

CinCinCin Actief lid

27 jul 2011
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Omgeving Utrecht
    Het is eigenlijk heel gewoon voor hem... A. hoort bij mama, en K. bij papa ( K is zijn vriendin ). Hij heeft 2 huisjes, en vindt dat heel normaal. Heeft geen moeite met 'omschakelen' en doet het bij zowel mijn ex als mij gewoon prima. Gelukkig ! Het scheelt natuurlijk dat hij nog vrij jong is, en nog een stukje jonger toen we uit elkaar gingen.

Meiden, kom later even verder reageren !

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Cin: Fijn hoor, dat het voor Marc zo makkelijk is (gegaan).

@ Bianca: Balen dat de visite niet is geweest. NOg iets van haar gehoord?

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco hier ook 2 dagdelen maar bij mn baas weer 3 ...

@bb baen dat de visite niet door is gegaan heb ik echt een hekel aan om niets te laten weten .
    haha grappig dat je uitstapte wat zullen die kids bang geweest zijn ...
    fijn dat J weer naar het kdv mocht.

"cin gelukkig dat het goed gaat met de regelingen mbt marc.

"mineke de gyn zei dat het gewoon kwam omdat de zenuwen en weefsel door is gesneden voor de 2e keer dat heeft gewoon tijd nodig.
    tja 6uur ik slaap nog ongeveer tot 7 en dan is G echt niet meer in bed te houden maar echt slapen kan ik het ook niet noemen met zon wibelkont naast me.

vandaag bij N jbpm toegevoegd aan zn fles en hij heeft bijna niet gespuugt hopelijk verzadig het ook beter en komt hij niet meer zo snel.
    miss maar proberen om meer te geven dat hij dan nie tmeer zosnel komt maarja ben bang dat hij dan nog meer spuugt.
    vind het wel lastig.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mijn vriendin is vannacht bevallen van een dochtertje, alles is goed gegaan. Ben zo blij voor haar en haar vriend. Van de week dus weer lekker babykroelen.

8. Blue Bird

@ coco: gefeliciteerd en tis altijd leuk om naar baby's te kijken :D

@ mineke: ik dacht dat ze t niet verwacht had, dat ik uit zou stappen. zeker niet omdat t gisteren zo'n haastige ochtend was en dat ik boos ben geworden op S.;)

@ bulldog: ik heb helemaal niks meer van gehoord. zeker hier op zp geen excuses. ben je de hele ochtend thuis gebleven, omdat t 's ochtends nog enigszins droog was en ik zeker nog weg wilden gaan. had dan gebeld; ze had m'n telefoonnummer.
    Hoe is t trouwens gegaan met de jbm? sliep hij nu wat beter?

we hebben hier een mopperkontje liggen, omdat iets niet lukt. Hij wil al gaan zitten. als je 'm bij je op schoot heb liggen en je geeft je vinger, dan trekt hij zichzelf al naar zithouding. zo mooi om te zien.

Slapen jullie kindjes nog (en dan heb ik t nu even niet over baby's ;)). Maar de ene keer slaapt S wel en de andere keer niet.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blue Bird: Nee, J. slaapt al heel lang niet meer tussen de middag.
    Ik had pas een gesprekje met een mama van de psz. Haar kindje is bijna 4 en gaat bijna naar de basisschool. Ze vroeg zich af hoe ze dat moest gaan doen met het middagslaapje. Er zijn dus ook kindjes van bijna 4 die nog slapen, maar J. ging al ruim voordat hij 2 was niet meer naar bed tussen de middag.

10. Blue Bird

Thanks Coco, ik vroeg t me namelijk af. want de ene keer slaapt ze wel en de andere keer niet. ze heeft t namelijk nog wel nodig. want net wilde ze ook na de boterham naar boven gaan om te slapen.

Heb net kaarten besteld voor Miss Saigon. 15 jaar geleden heb ik 'm voor t laatst gezien en nu ga ik weer. Jippie, heb er zin in.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blue Bird: Zeker als ze het zelf aangeeft zal ik haar lekker laten slapen hoor. Ik zou willen dat J. het af en toe nog deed.

Wij gaan ook naar Miss Saigon. 15 november, mijn verjaardag.
    En grappig, ik ben toen ook geweest, met Tony Neef en Linda Wagenmakers. Ik hoop dat ze acteurs die het nu doen net zo leuk zijn.
    Welke datum ga jij?

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    @ alle dames: Thanks voor jullie woorden. Ik ga echt proberen het rustig aan te doen.

CinCinCin: Welkom! Gezellig dat je komt meebabbelen over onze peuters.

BB: Ik zou dat verschrikkelijk vinden als iemand niet komt opdagen, terwijl dat afgesproken was. Wanneer heb je haar voor het laatst gesproken. Vaak bel of sms ik diegene wel een paar dagen van te voren of het nog door gaat, want als iemand me zoiets zou flikken zou ik gek worden haha
    - Hier slaapt D. nog dagelijks 1.5 uur. We zijn net wezen peuterzwemmen, dus dat wordt waarschijnlijk 2 uurtjes. Hij was helemaal knock out en viel tijdens het broodje eten bijna in slaap.

Ellen: Ik heb een schoolbord met een magneetalfabet. Soms pakt hij ze wel en zegt hij abcdefghi..... Hij kent de letters nog niet, maar dat komt wel.

Bulldog: Vervelend dat je nog last hebt van je wond. Denk idd dat het nog veel meer tijd nodig heeft. Wat fijn dat N. na dat flesje niet meer heeft gespuugd. Doorgaan zou ik zeggen..

Coco: Gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin. Leuk he weer op kraambezoek?

Ben zojuist met D. boodschappen gaan doen en vervolgens naar peuterzwemmen. Ben erg moe.. Ik zeg steeds dat ik het rustig aan ga doen, maar er komt meestal niets van terecht haha.
    D. slaapt nu dus ik lig met een bakkie koffie en de laptop op de bank. Heerlijk deze rust.. moet er echt van genieten nu het nog kan :D

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bb wat goed dat J dat al kan zeg hij heeft er zin in haha..
    hier slaapt hij ook niet meer tussen de middag ...

@coco gek is dat he dan sommige kindjes van bijna 4 nog wel doen slapen ze zal het toch afmoeten leren als ze naar de basisschool moeten.

@coco en bb leuk hoor miss saigon..

@first zwemmen is zo ie zo al vermoeiend en dan nog zwanger pfff , geniet van je rust moment en idd genieten mag blij zijn als ik hier op een dag ff kan zitten zoals nu dat G op de psz zit en N slaapt.
    heb je je 20weken echo al gehad?

hier bijna niet meer gespuugd en vanmorgen een volle luier gehad dus hier een tevredn kindje nu.

14. Blue Bird

@ coco: wij gaan de 18e.

15. Blue Bird

16. Blue Bird

helaas niet dezelfde acteurs. ik weet wel dat stanley burleson de regelaar is. Wij hadden toen eerst die man van de vlaamsche pot (hij speelde toentertijd Frits). en ook Tony Neef als Chris. maar wie we hadden als Kim weet ik niet meer. hahahah de mannen zijn wel blijven hangen.... maar ja, vind Stanley nu eenmaal een mooie man om naar te kijken (ondanks dat hij homo is ;))

17. Blue Bird

@ first: wij hebben ook een schoolbord met magneetjes, maar echt lettertjes er op doen wordt neit gedaan. de lettertjes worden meer gebruikt in t keukentje als zijnde "kookmateriaal". :D

18. Blue Bird

@ bulldog: toch een lekker gevoel dat je een tevreden kindje heb (en een volle luier), dat betekent dat t de goede kant op gaat. sterkte iig.

19. Blue Bird

@ coco: moet maar weer eens de cd voor de dag halen. kunnen we meebrullen in de auto. Ik heb de Nederlandse en Engelse Miss saigon. heb 'm ook gezien in Londen, toen ik daar op zakenreis was. Ja, dan meot je er wel gebruik van maken. als je toch in Londen bent.... ;)

20. Blue Bird

oh god.... ik ben weer aan t reageren :D

Deel Deze Pagina