juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ bulldog: ik moet pas later vandaag, om 16.20 is de afspraak. mijn vriend had ook de hele dag vrij gevraagd, dus lekker een dagje met z'n 3-en, alleen jammer van het regen weer vandaag.

@first: is de afstand "groot" naar de hotelkamer?
    onze babyfoon kan geloof ik 30 of 50 meter dacht ik. (of was dat nou de vorige en kan deze iets verder... hmmm) maar goed, hoop idd dat het wel kan , dan zit je ook niet met oppas idd.

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Sjoon: succes vanmiddag.

Coco: super dat hij zonder luier is! Wat worden ze dan groot he...

Schaapje: wat een verhaal. Gaat het nu weer goed met je?

Flex: gefeliciteerd met je meisje!

Hier is weer een 'fase' begonnen: het-grote-uitproberen. Vooral als ie vroeg wakker is (5 uur oid) dan is hij niet te genieten. Maandag heb ik hem 2x op de gang moeten zetten, terwijl ik dat nooit doe. Ik was gesloopt.... En alles op zijn manier. Bijvoorbeeld niet willen plassen voor het slapen gaan en 5 min. nadat ie in bed ligt: mama, r. plassen!! Gisteren had ik twee koppige mannen aan tafel, hij moest van z'n vader een hap groenten nemen voordat ie een stukje stokbrood mocht. De hele maaltijd een gillende sirene aan tafel en uiteindelijk heeft de kleine man gewonnen ;) (ik bemoeide me er maar niet mee, papa zou het wel voor elkaar krijgen, ha ha ).

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: Leuk zeg een trouwerij, wat grappig dat je een pakje heb gekocht ben eigenlijk wel benieuwd heb je geen foto??
    Hoop voor je dat de babyfoon het doet, zou zeker voor 's avonds heerlijk zijn maar slaap hij makkelijk ergens anders??

Sjoon: Succes vanmiddag!

xxx1974: Fijn zeg dat uitproberen succes ermee!! Het verhaal aan tafel is herkenbaar is hier ook weleens gebeurd hoor!;)

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb onlangs ook op internet naar die pakjes zitten kijken, wij hebben in mei een bruiloft.
    Deze site heeft echt superleuke kleding, en niet eens zo duur vind ik:
    Chiqie bruidsmeisjesjurk jongenspak communiejurk doopkleding uit voorraad leverbaar - maat 98
    Maar ben bang om er zo maar wat te bestellen, want ik zou het het liefst eerst passen en de kwaliteit bekijken.

Waar heb jij je pakje gekocht firstbaby?

Zag bij de H&M trouwens ook al weer overhemdjes met stropdasjes hangen voor de feestdagen, zo superschattig.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Geven jullie je kindjes vaak straf? En wat geven jullie voor straf?

Als ik hier straf geef, moet hij even op de gang. Als de straf dan over is, ga ik naar hem toe en zeg zoiets als " Je had straf omdat... en daar gaan we nu even over praten" Als afsluiting moet hij sorry zeggen en dan knuffelen we even en dan zeg ik dat mama niet meer boos is.
    Vandaag was hij een paar keer stout, hij zat steeds de honden op te jagen, dus hij moest naar de gang.
    Hoor ik opeens dat lieve stemmetje roepen: " Mama plaaten, mama plahaten!!" Ik deed het bijna in mn broek van het lachen, probeer dan maar eens serieus en streng te zijn.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zoals jij dat zegt coco, zo doen wij dat ook. hij moet ook sorry zeggen op het laatst van ons en een knuffel. meestal helpt het wel goed.

hier gisteren uitslag gehad, maar alles was oke. (ik verwachtte wel al zoiets)
    nog even proberen tot ergens is het voorjaar, en anders wordt ik aan de clomid gezet om een eisprong eerder op te wekken. hij vind ook dat we niet op een eisprong moeten wachten, dus ovutesten niet gebruiken... maar gewoon 3x in de week aan de klus. want daar kun je goed zwanger van raken zegt die. maar goed we zullen zien en hopen dat het snel raak is.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco hie rook op de gang dat maakt tenmisnte indruk op hem.
    ik had die blouse ook gezien bij hm echt gaaf ...

@sjoon fijn dat er niks ernstigs is gevonden, hopelijk is het nu snel raak en probeer er niet te veel mee bezig te zijn (al zeg ik het zelf)..

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Fijn dat er niks gevonden is. Maar aan de andere kant ook frustrerend lijkt me... dat jullie het best al lang proberen, en dat het maar niet wil lukken terwijl jullie niks in de weg staat en het gewoon zou moeten kunnen lukken.

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ sjoon: fijn dat de uitslag goed is. mijn HA had gezegd, je lichaam weet hoe je zwanger kan worden, alleen het duurt wat langer omdat je al wat ouder bent.

@ bulldog: hoe voel je je? heb je al verschijnselen?. Heb je t warm?

@ flex: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Kaylee. Wilde je nog een kaart sturen, maar ben t helemaal vergeten. Kan t als nog doen, maar dan krijg je 'm zaterdag.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca ik heb erg last van mn buik , lag gisteravond in bed en moest hoesten nou dat deed toch zeer wee tniet wat ik er van moet denken het leek wel op bandenpijn.
    ga vanmiddag ff naar de kruidvat voor testen te halen.
    ik heb het alleen maar koud en mn borsten doen zeer en heb veel van die blauwe aders.
    maarja mn lichaam heb me wel eens vaker voor de gek gehouden.

@flex gefeliciteerd met K der 1e verjaardag..

11. Blue Bird

@ bulldog: er heerst ook buikgriep. Mmm.. ik wens je iig wel succes. en ik hoop voor je dat raak is.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca heb vanmorgen voor de gein een ovutest gedaan en die was positief.
    maarja wee tniet wat ik er van moet denken...

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ meiden thnx voor de felicitaties :D we gaan zo esmay ophalen van de psz als de schoolfoto's klaar zijn en dan gaan we naar assen om te zwemmen (lekker ver weg :p) Esmay vind het moeilijk om te begrijpen dat het kaylee haar kadootjes zijn;) maar goed op gegeven moment beland al het speelgoed toch weer op 1 stapel haha zondag vieren we haar verjaardag met de familie en vrienden :)

@ bianca geef niet hoor haha ben zelf ook vergeetachtig als het gaat om kaarten sturen hihi.

@ bulldog een positieve ovutest?? wel spannend hoor mssn toch ff zwtest ertegenaan gooien?? :D

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex veel plezier vandaag met zwemmen.
    ik stond e rook van te kijken da thij positief was ik had er dinsdagmiddag ook 1 gedaan en daar was bijna niks op zien.
    miss zit er wel een stofje in mn lichaam net voor nod die de test posi maakt.
    vanmiddag als zoonlief op de psz zit ga ik ff naar kruidvat..

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dit zn de ovutesten van dinsdag en vandaag.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hhmm beetje onduidelijke foto.

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Fijn om te horen dat alles goed was! Ik duim voor je dat het snel raak is.

Bulldog: Ik zie bij 11-11 heel duidelijk 2 strepen hoor! Ik hoop echt dat het raak is!

Flex: Gefeliciteerd met Kaylee! Grappig hoor dat Esmay het niet wil begrijpen van de cadeautjes, ook wel logisch haha.

Coco: Pak van D. heb ik gekocht in een winkeltje in Amsterdam west. Het is naast een galawinkel, volgens mij werkten er Turkse mensen als ik me niet vergis. Ik heb veel pakjes gezien, maar deze sprong eruit. De stof glanst een beetje, vond het wel schattig.

Mineke: Ik heb nog geen foto van zijn pak. Want ik heb hem naar een naaiatelier gebracht, want het broekje moet worden ingekoft en bij het jasje wil ik de sponsjes, want die staan iets te hoog naar mijn mening.

Hier is alles goed. Wij waren net buiten gaan wandelen en fietsen. We zijn echt op tijd binnen, want het regent hier nu keihard. D. was helemaal kapot en kon amper zijn tweede broodje opeten want hij viel in zijn stoel in slaap van vermoeidheid. Heerlijk even 2 uurtjes voor mezelf :D

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Gefeliciteerd met je dochtertje!

@ bulldog: Klinkt als symptonen en dan die posi ovutesten... SPANNEND! Ben je al naar Kruidvat geweest? Met de testen van Kruidvat kun je toch 4 dagen van tevoren testen? Succes meid, ik gun het je zo.

@ Firstbaby: Ik wilde ook lekker even een stukje gaan fietsen, wilde naar dorp voor geboorteversieringen en schoencadeautjes voor de Sint, maar wat een rotweer nu hier zeg. Dat wordt een binnendagje...
    Hopelijk kan ik J. de hele dag binnen vermaken, anders wordt het vanmiddag kaplaarsjes aan, paraplu mee en plassen stampen.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Wat heerlijk trouwens zeg, dat je zoontje nog zo lang slaapt tussen de middag. Hier gewoon nooit meer een middagdutje, nog geen half uurtje, soms wel jammer hoor.
    Hij is gewoon elke dag wakker van 8 tot 20uur.

20. Blue Bird

@ first en coco: op het kdv slaapt Suzanne niet (soms wel). thuis slaapt ze altijd 2 uurtjes.. heerlijk... echt tijd voor mezelf. Kan ik op m'n gemak even 't huis aan kant doen. ze helpt ook mee, op haar manier en ze vindt het ook leuk om te doen.

@ bulldog: spannend.... ik duim ontzettend hard voor jullie. En trouwens... die ovutesten waren niet onduidelijk hoor (zat alleen tegen t scherm aangeplakt ;))

@ flex: kaart is wel onderweg... alleen ik heb 'm vandaag op de post gedaan.

Deel Deze Pagina