juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat was mijn vraag aan coco hihi zie nu dat het eronder staat maar het had aan de tekst voor coco moeten staan

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon fijn dat de vakantie goed is geweest ...
    een echt waterratje heb jij dus? leuk hoor.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ mineke is het nu niet druk?

hier geen 3e ik vind 2 genoeg ..
    en 2 ks al helemaal , de 3e zou automatisch ook een ks worden.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, idd een waterratje, al vanaf baby af aan!

dus dat wordt dan automatisch een ks als je er al 2 gehad hebt?? dat wist ik niet.

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hier blijven we ook bij 2 kids houden. S wil wel een zusje, maar ik wil niet meer (en gelukkig mijn man ook niet).

@ allen: hahahha die fruithap was geweldig. Wat een postzegel trok J. geweldig. Ik mocht 'm allee niet uitlachen vanwege zijn uitdrukking op z'n gezicht (van m'n man). maar gisteren ging t wel goed. hij heeft een paar happen op. vandaag is hij samen met mijn man, dus ben benieuwd hoe hij t heeft gedaan. aangezien m'n man niet zoveel geduld hebt met kinderen als ik. (althans, niet betreft met eten ;))

Ik ben begonnen met banaan. omdat peer er niet was.

@ sjoon: voor jou begint t ook al op te schieten. en ook bijna je verlof.

@ noodweer: we hebben helemaal geen noodweer gehad. terwijl bij m'n ouders echt noodweer was (randstad). ze hadden een evenement op zaterdag en die moesten ze afblazen omdat t echt ging hozen.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@BB: even een vraagje: waar mag je allemaal mee in bij de efteling als je zwanger bent?
    we gaan zondag met het werk van mijn vriend daar naar toe....
    bv droomvlucht enzo, dat vindt ik echt mooi dus hoop dat ik daar in mag als pregnant lady!

7. Blue Bird

@ sjooN: droomvlucht mag volgens mij wel. wij zijn toen alleen in sprookjesbos geweest. voor S en ook in dat ding met die clowntjes (waar je die melodie nooit meer uit je koop gaat).
    volgens mij is dat niet echt wiebelig. En tuurlijk... je mag niet in de 8banen. maar da's wel bekend....

veel plezier iig. Heeft t werk van je vriend t park afgehuurd? hadden ze bij m'n man ook gedaan.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nee, het park is niet afgehuurd.
    ze gaan via de pv. en we konden ons opgeven. chiel en ik hoeven in totaal maar 30euro bij te betalen, vriendje is gratis.
    dus met bus er heen, entree, kopje koffie en gebakje, en bonnen voor een lunch krijgen we erbij.
    dus dat is wel goed geregeld!

oooh, jij bedoeld de carnaval festival, ja dat is echt zooooooo irri muziekje! haha
    maar voor chiel lijkt me het helemaal leuk!

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Het is nou niet meer druk hoor als ze wat ouder zijn. Bijv noem het douchen 's avonds. Ik vond drie kinderen omstebeurt in bad doen best een klusje. Nu tegenwoordig hoef ik alleen Judith nog te doen. De andere twee kunnen het zelf, alleen mijn dochter haar haar nog even wassen maar dat hoef ook niet dagelijks.
    Tuurlijk heb ik nog weleens ergenissen bijv wanneer ik auto rij en ze zitten met z'n drieeen achterin te vervelen. Grrr dan geef ik meestal heel onpedagogisch een snoepje!!:)

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Leuk zeg de Efteling en voor dat geld kan je niet tobben!!

BB: Heerlijk he van die melodietjes die in je hoofd blijven zitten.;) Ik werk op de markt en dan komt het draaiorgel vlakbij staan, dan kan ik er ook wel op schieten. Ten eerste moet ik bijna plat op de kraam gaan liggen om de klanten te verstaan en ten tweede draaien ze elke week hetzelfde!!:$

11. Blue Bird

mineke: ja, da's idd zwaar irritant.

sjoon: nou veel plezier dan. ik hoop een beetje dat je mooi weer hebt.

Waauuww.... zit nu naar de box te kijken, is meneer aan t draaien. tis nu al de 2e keer dat hij t deed. afgelopen zondag deed hij t ook al. zo goed van die kleine man.

Is er bij jullie ook t dikke intertoys op de mat gevallen. we zijn die nu aan t doorbladeren. Althans S, want die is nu met een pen aan t bekijken wat ze leuk vindt. Ik heb tegen d'r gezegd, alles wat je leuk vindt, mag je aankruisen. Nu is ze heel t boek aan t aankruisen. ;)

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha geweldig!
    hier nog geen intertoys boek binnen. zal binnenkort wel binnenvallen!

chiel vind het al mooi om de bart smitkrantjes door te kijken enzo... dus hij zal wel super enthousiast reageren op die boeken!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke ja das wel fijn dan dan de oudste het zelf kunnen anders heb je je handen wel vol.
    vind het hier met 2 af en toe al lastig om in bad te doen ...

@BB ja hier ook het intertoys boek en het is grotendeels allemaal al aangekruist haha...

@sjoon leuk de efteling en geen geld...
    veel plezier alvast.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gister met N naar het cb geweest moet bij de arts zijn.
    hij weegt nu 3960 gr en is 55 cm...
    hij was weer 250gr gegroeid in een week tijd..

ze vond zn heupjes heel nauw ze kon zn voetjes neit tegen elkaar krijgen, en hij heeft een waterzakbreuk maar daar groeien 80-90% voor een jaar overheen.
    voor de voeding moet ik het donderdag overleggen met de kinderarts.
    had G ook snel gemeten en hij is met schoenen aan 105 cm.
    5oktober moe tik met beide en dan zal G ook die ogentest krijgen.

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja he bulldog! dat vond ik dus ook.
    ik vind de efteling echt een leuk park. en toen die vraag kwam of je je op wou geven riep ik natuurlijk gelijk JAAAA we gaan! ook al mag ik bijna nergens in haha

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij willen met G ook gaan maar ben bang dat hij nergens in druft want als er een kermis is wil hij niet eens in de draaimolen vind het zonde om er zoveel geld aan uit te geven en dan negens in kunnen omdat G niet wilt.

net ff lekke een uurtje liggen pittten G is bij oma spelen en N slaapt lekker heb alleen koppijn nu.
    ben trouwens al weer ongi geworden da theb ik dus echt niet gemist he..
    moe tnu echt eens over anticonceptie gaan denken, zijn e rmeiden die een spiraal hebben?

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog: dat is idd wel zonde geld als G nergens in durft.
    Chiel is wat dat betreft dan wel een durfal! hij gaat zo in een achtbaantje en snelle dingen.

jammer van je hoofdpijn. misschien te vast geslapen?

ik zat zelf ook te denk aan een spiraaltje als deze klein geboren is, maar dus geen ervaring mee.

misschien tzt even met de huisarts overleggen...
    scheelt wel, want dan hoef je ook geen rekening met slikken van de pil te houden enzo.. veel makkelijker lijkt me dat

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon daarom wil ik ook graag een spiraal dan kan ik de pil iig niet vergeten en onverwacht zwanger raken..
    is wel jammer ja dat G dat niet durft het is hier van het weekend weer kermis zal eens gaan kijken of hij in de draaimolen wilt hij is zo ie zo veel veranderd de laatste tijd dus miss durft hij nu wel.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, misschien als hij andere kindjes ziet van zijn leeftijd die er in gaan... wie weet.
    succes!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier een mannetje dat wel overal in gaat hoor. Hij vindt speeltuinen, draaimolens, springkussens en pretparken geweldig!

Vandaag nog een keertje wezen kijken of de basisschool, samen met mijn man en J. Man heeft ook een goed gevoel bij de school waarschijnlijk wordt het deze.
    Jullie allemaal al een definitieve keuze gemaakt?

Hier vandaag het boek binnen van Intertoys en van Lobbes. Ga het nu lekker even doorbladeren op de bank. Lekker inspiratie opdoen voor Sinterklaas en de verjaardag van R. nartuurlijk.

Deel Deze Pagina