Zijn jullie kindjes al zindelijk 's nachts? Hier had ze een paar dagen een droge luier dus ik denk laat ik de luier weg, nou je raad het al een kletsnat bed. Nou ze was echt helemaal over haar toeren, helemaal nat alles nat, heel het bed nat , bah bah riep ze maar. Ik moest echt op haar in praten dat ik niet boos was en nou wil ze uiteraard weer een luier om. Ik verwijt mezelf nou dat ik het te snel heb geprobeerd.
Hier nog lang niet zindelijk 's nachts. Elke ochtend een dikke luier. En we hebben juist net weer een periode achter de rug van overdag ook de hele tijd ongelukjes, maar dat gaat langzaamaan gelukkig steeds weer beter.
zindelijkheid is hier geen issue, hij is nu al een jaar en 2 maanden dag en nacht zindelijk. Hij gaat zelf zonder te vragen naar de wc De rollenspelen zijn idd heel grappig. Ik vraag elke dag maar wat ie is, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Soms is ie 'grote man' of conducteur, of tijger (die vind ik niet zo leuk, maakt veel lawaai) of poes Coco: Lachen met de vinger in je neus!! Eigenlijk moet je die gekke uitspraken opschrijven, je vergeet het weer zo snel vind ik. Ik geef D in elk geval bij het wakker worden en naar bed gaan bv en als ik thuis ben voor het middagslaapje. Soms als hij thuis komt van het KDV wil hij ook graag. Helaas komt hij snachts ook nog 1x. Toevallig van de week de hele nacht doorgeslapen, helaas maar eenmalig. Zit dus ongeveer op circa 4 voedingen op verzoek. Voor de rest eet hij met de pot mee, dat gaat nu super.
coco: omdat ik zo lang bv heb gegeven heb ik een hanger laten maken met eigen melk erin, erg bijzonder. Hij wordt binnenkort opgestuurd, ik ben erg benieuwd.
@ mineke: hier ook nog een meisje die nog steeds niet zindelijk is 's nachts. Ook al laat ik haar vlak voor t slapen gaan, nog naar de wc gaan. @ xxxx1974: grappig.. wist niet dat dit bestond. Waarom kom ik altijd in die belachelijk situaties terecht.... Een paar maanden geleden hebben we onze cavia in moeten slapen. dus wij op zoek naar een nieuwe cavia. we wilden perse een vrouwtje. Uiteindelijk 1 gevonden. Een mooie langharige. nu was ik vanochtend in d'r kooi bezig. Wat ik dus elke morgen doe. en ik dacht: wat zie ik nu. Dacht aan eerste instantie aan een muis. Dus ik nog beter kijken, hooi omhoog doen... zie ik 3 baby cavia's. Heeft onze vrouwtje dus een worp gedaan van 3 cavia's. En ik wist niet dat ze zwanger was. Dus ik naar boven toe, m'n tas pakken met mobiel. M'n man bellen en t hele verhaal verteld. Hij moest ook even van de schrik bekomen maar vond t wel grappig. Dus ik S wakker gemaakt. en verteld dat Dotje mama is geworden van 3 cavia's. Zij naar beneden in die kooi kijken en jawel hoor... 3 schatjes... ik ben er nog beduusd door.... maar dat heb ik weer...
Bb haha wat leuk zeg 3 babytjes! Gefelicitee Ik ben gisteren bij de vk geweest voor een intake. Ik moet verplicht in het iekenhuis bevallen deze keer... Bij de geboorte van kaylee was ik teveel bloed verloren dus vandaar krijg alvast voor ik beval een infuus zodat ze niet na die tijd me aders hoeven te zoeken... Ook moet ik 1x bij de gyn langs tijdens me zwschap zodat ze al me gegevens hebben... Heb ook laten weten dat ik erg onzeker ben door de mks die ik heb gehad en krijg dus vrijdag al me eerste echo! kan niet wachten maar tis ook erg spannend....
hoi hoi ben ik ook weer ff had geen zin van de week .. @bb die J van jou gaat als een speer of niet? @ellen wat bijzonder zeg... @mineke nee hie rniet zuiver snachts hij is 2 maanden overdag zuiver das al heel wat smorgens nog een mega volle luier. @flex wat fijn dat je vrijdag al een echo mag!! hier alles goed G is een draak op het moment heb het idee dat hij het thuis zitten ook wel beu is nog 2 weken dan ga ik weer werken dan kan hij weer naar de oma`s ... met N gaat het ook wel heeft alleen veel krampen en spuugt nog regelmatig veel. gister isde fisio geweest ze denk dat het overstrekken te maken heb dat zn maagje/slokdarm zeer doet, in overleg met haar ga ik morgen naar de osteopaat mocht dit niet helpen dan terug naar de ha voor eventueel reflux uit te sluiten. iemand nog een idee: als N gaat slapen dan word hij na een tijdje weer wakker dit kan na 10 min al zijn maar ook naar een half uur terwijl hij dan nog gewoon moe is, hij valt uiteindelijk wel weer terug in slaap maar dan moe tik er bij blijven staan...
@ flex: leuk.... laat je wel even weten hoe t is geweest bij de echo? ben wel benieuwd. Ik weet dat jij nieuwsgieriger bent dan ik maar ik leef gewoon met je mee. @ bulldog: ja, hij gaat echt als een speer. Dat omdraaien van buik naar rug heeft hij nog niet helemaal door. maar hij doet t wel. Eigenlijk heb ik ook zo'n mannetje die zo slaapt als N. maar ik laat t hem gewoon doen. Of ik leg 'm in de box of in de reiswieg. maar ik blijf er niet bij staan. Huilt hij dan?
@ flex: ik had dat ook met S. Ik had ook teveel bleod verloren; dus mocht ik zeker neit thuis bevallen. Maar ja... tis anders gegaan. En t ging eigenlijk veel sneller dan bij S. En ben achteraf heel erg blij dat ik thuis ben bevallen. Toch wel relaxter.
@ bulldog: Bedoel je met de slaapjes overdag? Ik denk dat als hij wel weer lekker verder slaapt als je er even bij staat, dat het dan wel goed is. Ik zou eigenlijk niks kunnen bedenken waardoor hij wel zelf verder slaapt. @ BB: Vrienjes! Enne, gefeliciteerd met de drieling, wat grappig zeg. Hoe vindt S. het? Och, die J. toch! Gisteren en de afgelopen dagen beetje bezig geweest voor de verjaardag van mijn man, die wordt over 2 weken 30. Dus lekker zittenknutselen met J. en al wat cadeautjes ingepakt en verstopt op zolder. Niet tegen papa zeggen he! "Nee, ik ga niks tegen papa zeggen". Vanochtend toen hij wakker werd: "Ik ga het toch tegen papa zeggen." En ja hoor, toen mijn man onder de douche vandaan kwam: "Papa, de cadeautjes en de ballonnen liggen op de trap en dan nog op de grote trap naar boven!"
oooho, wat een boefje Coco!! hier was dat met het vaderdaagcadeau. de juf op de psz zei, dat moet je voor papa verstoppen. dus toen hij het gaf zei chiel tegen hem: papa, deze moet je goed verstoppen!! haha.. grappig dat ze het dan zo anders oppikken!
Ach, das ook lief inderdaad. Wat zijn ze toch grappig he op deze leeftijd. Afgelopen vaderdag op de psz ook iets grappigs. Niet met J. maar een ander jongetje van de psz. De kindjes hadden een vaderdagcadeautje gemaakt en dat mochten ze meenemen naar huis. Dus de juffrouw helemaal vertellen, dat moet je dan aan mama geven en samen met mama verstoppen en niet aan papa laten zien. Werd dat ene jongetje opgehaald door zn vader die dag. Hij keek zo sneu toen hij zn vader binnen zag komen en heel onhandig met dat cadeautje achter zn rug, zo grappig...
haha, ja, krijgen ze duidelijke instructies mee van de juf, en dan komt de vader het kind ophalen... tja dat is denk ik best raar idd voor dat jochie
oja, en ik hoef alleen morgen middag nog te werken!!!! dan VERLOF!! haha heerlijk vooruitzicht, hoef pas half februari weer terug te komen!!
O, wat lekker zeg. En lekker met de feestdagen thuis. Ik heb daar vorig jaar zoooo van genoten. Ik werk in de horeca, dus moet normaal gesproken wel meerdere feestdagen werken, maar nu was ik thuis met Sinterklaas, én Kerst én oudejaarsdag/-avond én nieuwjaarsdag zonder me schuldig te hoeven voelen, heerlijk!
ja lekker he! ik sta op de slagerij in een supermarkt, dus dat is in december ook al zo'n hectische tijd! en dan gewoon heerlijk met je kids lekker rustig aan doen,
Bedankt voor alle antwoorden over zindelijkheid 's nachts! Hier is het ook heel verschillend ene nacht roept ze me om half 1 's nachts dat ze moet plassen. Is haar luier nog droog. Haal ik ze vanmorgen uit bed is haar luier doorgelekt. Coco en Sjoon: Wat een heerlijke kinderen zeg, prachtig hoe ze soms onverwachts ineens uit de hoek komen!! BB: wat een verassing zeg ineens 3 kleine caviaatjes!! Fl3x: Fijn dat je een echo krijg om je gerust te stellen!! Bulldog: Is je draakje alweer een lammetje geworden??
@bb gefeliciteerd met de gezinsuitbreding. @coco haha grappig is dat he , hier ook vaak niet tegen papa/mama zeggen en dan komt hij heel blij vertellen .. ja ik bedoel de slaapjes overdag smiddags slaapt hij zon 2 a 3 uur maar daarvoor allemaal hazeslaapjes, als hij dan wakker word leg in mn hand op zn borst maarja loop zo wel tig keer die trap op ook voor het inslaap vallen met tut. @sjoon lekker hoor met de feestdagen niet werken, ik werk ook in een slagerij is altijd zo druk en veel werken bah dat geluk heb ik niet da tik dan thuis mag blijven... geniet van je verlof. alles al klaar thuis? @first hoe gaat he tnu met je ? @mineke nee nog steeds een draak hij is echt zo druk en slecht luisteren ppffff krijg er wat van... vanmorgen om 5:15 wakker grrrrrr. net naar de osteopaat geweest met N hij heef tniks kunnen vinden het is een beweeglijk en sterk mannetje. gister en vandaag heeft hij bijna niet gespuugt alleen wat groene slijm. nu nog wat makkelijk poepen en het kind is helemaal tevreden. ik ga weer ga G zo van d epsz ophalen hopelijk word hij niet te moe en te vervelend...