juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco: ik zal een foto maken van het bed als het hier in elkaar staat, aangezien de bouwtekening er eigenlijk totaal anders uit ziet omdat dat 2 bedden boven en aan elkaar zijn!
    ik kon nog niet echt een leuk dekbed vinden van jungledieren, dus meneertje krijgt straks een cars dekbed en een van toystory, die 2 vind hij zelf helemaal geweldig!

@first: ja chiel ook nog in de ledikant, maar op vakantie in landal heeft hij gewoon in een groot bed geslapen, en dat vind meneer kei stoer!

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Ja, ik ben ook zo blij dat die overgang makkelijk is gegaan. Maar aan de andere kant had ik het ook wel verwacht. Hij is al 3 en gaat graag naar bed, vooral als hij moe is. Nu hij deze bed heeft vraagt hij al tijdens het boekje lezen.. mag ik nou naar bed???? haha

Sjoon: Leuk zijn die dekbedovertrekken he. Vorige week bij de Bart Smit een leuke cars2 dekbedovertrek voor maar 16 eurie! Heb gelijk gehaald. Jammer dat ze maar 1 design hebben.

Hier hebben we de kamer van D. een makeover gegeven. Gordijnen zijn besteld van cars. Hij heeft een Cars lampenkap gekregen.
    Hij heeft zo een ladelast van cars gekregen met drie lades voor het opbergen van speelgoed. En een kleedje van Cars met allemaal autobanen op, kan hij met zijn auto's erover heen in zijn speelhoek. Ergggg rood en blauw allemaal. Hij laat het vol trots aan iedereen zien die komt. En vertelt op het kdv en aan familie over zijn kamer haha

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Leuk zo'n cars kamer, zie hem al glunderen!!

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hier slaapt S sinds maart al in t grote bed. ze heeft een prinsessenkamer / dora.
    ze heeft van ons mam een prinsessendekbedovertrek gekregen. helemaal trots natuurlijk. en verder heeft ze d'r speelgoed staan. tis echt haar stekkie geworden

@ sjoon: ik zag op FB dat je vrienden zocht voor wordfeud. Ik wil je wel toevoegen, maar ik krijg over een paar dagen m'n nieuwe tel. binnen. dan kan ik je toevoegen als friend. Wil je dan je naam nog eens door geven. Kunnen we tegen mekaar spelen.

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bb, ja leuk! haha
    (hoezo is dat een verslavend spel??!!)

ik heb m alleen op mijn e-reader staan, dus (voordeel?!?) ik kan dat alleen thuis spelen omdat die op ons draadloos internet loopt! haha

6. Blue Bird

Nogal :D heb t gisteren op manlief z'n telefoon gespeeld. Als t goed is, krijg ik 'm vrijdag binnen.

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mooi man!

ik zal je ff pb sturen met mijn naam, hoef je die niet meer op te zoeken in het topic!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wordfeud haha ook hier als ik me goed voel alleen op de ipad heb geen iphone helaas.... Ik heet gewoon fl3xgirl hihi

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik zal je ff toevoegen!
    de e-reader ligt naast me! haha

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haha leuk! :) zit al de hele ochtend tebwachten tot mijn mannetje of broer eens wat neerleggen hihi

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik ken het spel helemaal niet, loop ik achter??:cool::D

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het is een scrabble spel voor iphone, ipad, of iets wat op android draait!

dan heb je 72 uur de tijd om een woord te spelen tegen iemand, anders stopt dat spelletje automatisch. maar je kunt zoveel spellen openen als je wilt volgens mij!

had er zaterdag een stuk of 10 verschillende open staan.

dus als je een beetje van puzzelen houdt, is dit zeker af te raden want het werkt VERSLAVEND!!! hahaha

13. Blue Bird

@ Flex & Sjoon: ik voeg jullie toe. Maar ik krijg m'n telefoon pas vrijdag en dan moet ik vragen aan manlief of hij 'm wilt installeren.

@ Diadeem: ik wil ook tegen jou spelen :D

En wat Sjoon zegt.... tis ZEER verslavend!!!! :D

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Leuk bb! Hoemeer zielen hoe meer vreugd hihi moet toch wat doen he om de dag door te komen zonder in slaap te vallen! Hihi

Vrijdag heb ik me 2e echo kan niet wachten!!

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh oke klinkt leuk maar heb geen iphone, nou ben ik helemaal ouderwets.:D:D
    Succes met jullie spelletje, hoor wel wie er gewonnen heeft.

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    leuk fl3xgirl weer een echo!!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Diadeem: Ik heb ook geen iphone of wat dan ook. Iedereen in mmijn omgeving lijkt dat spel te spelen en ik kan niet meedoen. Maar heb nu wel meteen zin om het echte borspel van scrabble te gaan spelen, hihi.

Leuk zeg, al die verhalen over de kamertjes. Hier staat ook bijna al het speelgoed van J. in zn kamer. Alleen zn keukentje en duplo staan nog beneden, verder alles in zn kamer.
    Spelen jullie kindjes nu ook al eens in hun kamer terwijl jijzelf nog beneden bent? Hier komt dat nu steeds vaker voor. "Ik ga even boven spelen hoor mam." Wat een grote jongen zeg...

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier een rotnacht gehad. J. werd rond half 1 spugend wakker. Dus die kon ik onder de douche zetten en zn beddengoed wassen. Daarna op de bank gekropen met hem en een filmpje gekeken, hij wilde niet meer slapen, werd uiteindelijk 3 uur.
    En R. is superverkouden. Hij is, en nu nu overdrijf ik niet, wel een keer of 10 geweest. Dus ik heb echt bijna niet geslapen.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

ben ik ook weer ...
    heb niet alles terug gelezen.

@coco balen dat je rot nacht hopelijk knappen je mannetjes snel wer op...miss jij zelf vanmiddag nog ff liggen?

@sjoon,bb,flex idd erg verslavend wordfeud ben er sinds zaterdag mee begonnen maar werkt echt verslavend..

@flx leuk hoor vrijdag weer een echo.

we zijn vrijdag naar apenheul geweest was leuk gelukkig ook een paar droge zonnige momenten gehad.
    gister weer begonnen met werken alleen een nadeel dat ik tot 6 werk want G lag pas om 8u te slapen.

verder gaat alles goed hier N is nog steeds verkouden .
    hij spuugt veel en heeft veel last van krampen en kan moeilijk lossen.

ik ga er weer van tussen zal proberen wat vaker te komen..

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Nog steeds verkouden? Duurt lang zeg. Slaapt hij er ook slechter door? R. kan nu namelijk slecht ademen als hij ligt, dus wordt echt heel vaak wakker 's nachts.
    Succes ook met de krampjes, hopelijk is dat snel over.
    En hoe laat ligt G. normaal in bed dan als je niet werkt? Hier is meestal 19.45/20uur wel de normale tijd.
    Is het werken je trouwens weer meegevallen?

Deel Deze Pagina