juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Poeh wat een nacht zeg, moet hij overdag ook nog spugen??
    Is altijd zielig als ze ziek zijn, maar ik vind het ook altijd heel intensief.

Bulldog: Zo pittig hoor weer aan het werk, lukt het een beetje om 's ochtends op tijd klaar te komen.
    Vervelend zeg dat je steeds blijf aan modderen met je kleintje.
    Leuk hoor dat jullie naar apenheul zijn geweest vrijdag, het was wel regenachtig hoor! Ik kan het weten, was lang geleden dat ik zo nat was geregend!! Als ik liep kwamen de belletje aan de bovenkant uit mijn schoenen.:$:D

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ diadeem: Nee, eigenlijk was het vannacht nadat het eruit was meteen over met spugen. Hij was toen alleen nog maar een beetje zielig en slapjes. Maar na het douchen en bed verschonen wilde/kon hij niet meer slapen dus toen zijn we samen op de bank gaan liggen. We hebben anderhalve Disneyfilm gekeken voordat hij weer sliep.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou gelukkig dat hij opgelucht was van het spugen, wel jammer van jou nachtrust!!

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bulldog: bevalt t werken weer? en hoe gaat t met t ochtendritueel? Ik moet er af en toe best wel haasten omdat S niet wilt mee werken.

@ Diadeem: ik was ook ouderwets, maar ik heb online een smartphone gekocht en die krijg ik pas vrijdag.

@ flex: oh spannend. weer een echo. hoe gaat t met je?

Heb volgende week de hele week training en weet dus niet of ik online kan komen. misschine heel eventjes.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen! :)

6. Blue Bird

Goedemiddag :D

7. Blue Bird

argh... gisteren was zo'n dag dat niks lukte. althans bij mij wel, maar niet bij S. Ze luisterde voor geen ene cent. Telkens op haar strafkruk zitten. en huilen... en gillen, als ze alleen woonde in ons huis. En ik maar zeggen: er wonen hier ook nog meer mensen hoor.
    Gelukkig kwam manlief om 16 uur thuis en die nam t even over. Zelfs tijdens t avondeten zat ze op d'r strafkruk.
    Gelukkig sliep ze vrij snel (om half 8). maar ik was gisteren echt gebroken.
    En J... ach geen last van.. althans nog niet. die is alvast aan t oefenen voor t kruipen. kont gaat wel omhoog, maar de rest nog niet. hij is meer aan t schuiven. zo grappig gezicht :)

Nu ben ik aan t bijkomen op m'n werk. maar ja.. heb t wel druk maar ik kan me nog niet echt concentreren omdat m'n ogen dicht vallen...
    pfff....

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bb bekent hier kan E er ook wat van negeer het totaal! Hoe erg het schreeuwen ookis dat is de tip die we kregen en werkt prima ze is dan snel stil...

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier ook geschreeuw en gillen als ze iets niet willen/krijgen of iets. ik negeer het ook maar, dan is het gewoon het snelst voorbij!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met zo'n kind was al bang dat ik iets verkeerd had gedaan! Moet zeggen laatste 2 dagen gaat het al wat beter maarja voor hoelang?

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

misschien ook wel door de weersverandering ineens?? geen idee.
    hier natuurlijk ook omdat er binnenkort iets veranderd. terwijl chiel dan bij andere echt heel lief is, en thuis dan zo dwars kan doen... dat vind ik dan minder leuk

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo is es dus ook! Ze is zo koppig loopt alleen maar te mokken en kijkt echt heel boos! Schreeuwt tegen k als haat iets niet aanstaat en als wij zeggen dat iets niet mag lacht ze je gewoon uit en gaat doodleuk weer verder! Normaal gesproken zou ik dan tripple p methode toepassen alleen heb ik daar nu geef puf voor dus laat het dan allemaal maar fout ik weet het maar negeer haar gedrag nu gewoon en goedngedrag beloon ik ook smijt ze met dingen en krijst alles bijelkaar als ze straf heeft lijkt soms wel alsof haar weet nie wat wordt aangedaan en schaam me soms dood voor de buren haha! Peuterpubertijd erg leuke tijd! ahum! Hopelijk hebben we strax allemaal engeltjes als kindjes :)

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ha ha, herkenbaar dat geschreeuw... Ik zei gisteren nog tegen m'n man dat R. de storm in z'n hoofd heeft. Vanochtend de hele weg van huis naar KDV een krijsend kind gehad, de hele buurt was gelijk wakker. En dat omdat ie z'n laarsen aan wilde en ik dat was vergeten. Tja, daar ga ik echt niet voor teruglopen. Toen het over was, kroop ie wel heel lief bij me op schoot om even te knuffelen...

Het voordeel als D. verkouden is juist dat ie doorslaapt 's nachts. Vannacht (voor het eerst sinds zijn geboorte!!!!) van 8 tot 7 in één ruk geslapen :$ Ik heb wel wat druppels in zo'n verdampertje gedaan zodat ie beter kan ademen en het kalmeert de luchtwegen.

14. Blue Bird

@ Flex: tis een fase. Want de ene dag is ze poeslief aan t spelen en de andere dag, gooit ze met dingen, gillen als ze d'r zin niet krijgt. nou... dan ben ik echt een handige erin... strafkruk en haar voorlopig negeren.
    Ben benieuwd hoe ze t morgen doet, want morgen wordt net zo chagerijnig weer als vandaag. Moet er wel uit morgen voor boodschappen.

ppfff.. gelukkig hebben de andere kindjes ook last van. Ik hoop dat deze periode snel over is.

15. Blue Bird

dan heb jij zeker geslapen als een reus? ;)

16. Blue Bird

hahaha, dat ken ik maar al te goed. Wij hebben er ook zo'n eentje rondlopen. Maar dat is normaal toch?

17. Blue Bird

Kreeg gisteren een mailtje van m'n mannetje. Vraagt hij: moet ik nog blijven werken? en ik had echt zoiets: wat bedoelt hij nu? ging t over de staatsloterij. :D Ik gecheckt en mailde hem terug: ja, je moet nog even blijven werken, want we hebben maar 10 euro gewonnen.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bb: haha leuk zulke mailtjes!!!

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Wat vervelend dat je amper geslapen hebt. Gelukkig is J. alsnog in slaap gevallen. Maar kan me voorstellen dat je broke bent.

Bulldog: Alweer aan het werk? Dat is snel. Gaan de kinderen naar de opvang? Red je het wel sochtends?

BB/Flex: Nadat wij in juli terug kwamen van vakantie was D. opeens erg vervelend. In de vakantie ook erg verwend door opa en oma. Hij luisterde heel slecht en probeerde steeds meer uit. Ik herken dat uitlachen we hoor flex. Maar ik heb hem keihard aangepakt met dat tripple P. Verder ben ik een goed gesprek met mijn man aangegaan, dat hij EXACT hetzelfde moest doen als ik.(Hij strafte wel, maar soms gaf hij D. 2 of 3 waarschuwingen voordat hij straf kreeg. Terwijl ik heel consequent na 1 waarschuwing straf)
    D. was binnen 2 dagen de oude haha. Sindsdien gaat het goed...
    -Maar ik hoorde vandaag de leidsters op het kdv zeggen dat de kinderen net als het weer helemaal zijn omgeslagen en slecht luisteren..

Ben broke! Gewoon erg moe en ook een lage bloeddruk dus tsjah..
    Ik heb nog steeds niet op mijn werk aangegeven dat ik minder moest gaan werken. Ik heb enorm veel moeite om dat te accepteren.

Morgen de ogentest op het CB en daarna een afspraak bij de verloskundige! En dat allemaal op mijn vrije dag pffff...

Ik ga lekker in bad en daarna naar bed! O ja.. heb sinds 2 dagen last van harde buiken is dat normaal rond deze tijd? Ik had dat bij D. pas na 30 weken.

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh wat ben ik blij met dit topic!!
    Net naar de winkels geweest en Judith vond het schijnbaar leuk om zich als dramaqueen te gedragen!!
    Eerst bij de lidl op grond, ohhhhhhhh ik heb zo'n dorstttttt!! Sloeg nergens op want het was 9 uur en had thuis net beker en boterham op.;)
    Daarna bij de zeeman had ze een speeldingetje uit zo'n bak gevist en dat moest ze hebben. Jah niet dus normaal zeg ik moet je met je verjaardag vragen en dan leg ze het terug. Nu was het een rondje door de winkel rennen en het gillend terug leggen.:D
    Daarna nog naar de kruidvat en daarna naar de fiest lopen is 300 meter maar ze is geloof ik 20 keer gaan liggen. Van ben zooo moe en ik kan niet lopen!! Ik heb ze de laatste 100 meter meegesleept toen was ik er wel klaar mee. En nu thuis is ze naar boven gelopen en zit heerlijk met de blokken te spelen!!:$ Grr en ze wilde geen drinken.;)
    Ik was al bang dat ze gek was geworden maar het hoort schijnbaar bij de leeftijd!!

Deel Deze Pagina