Firstbaby: ik had bij de tweede en derde ook eerder harde buiken maar is wel een teken dat je rustiger aan moet doen! Dus lekker met de beentjes op de bank, dat kan je niet he.
Diadeem: Wat vervelend als ze zo doen he? Maar ik denk echt dat het erbij hoort. Dat slecht luisteren heb ik buiten ook veel meer last van terwijl thuis alles heel goed gaat. Ik kom net van het CB vandaan. D. is niet geslaagd voor de oogtest. Hij moet terugkomen over 3 maanden. Toen de arts de plaatjes aan tafel liet zien wist hij ze allemaal te benoemen. De arts twijfelt, want hij maakte er een spelletje van. Ipv poes zei hij op een gegeven moment (toen de plaatjes kleiner werden) miauww miauww... En daarna heel vaak weet ik niet. Hij zei ook steeds ik wil die bril niet op. Ik vind het niet leuk mama..Maak me best zorgen, want ik heb namelijk niet het idee dat hij niet goed ziet in andere dingen. De arts zei dat ik me geen zorgen moest maken, want dat ze vandaag 6 oogtesten heeft gedaan, waarvan 4 niet geslaagd. Tsjah.. daar kan ik weinig mee eigenlijk. Nou ben benieuwd naar de volgende keer.. Zijn er nog kindjes die ook niet zijn geslaagd? En wisten ze alle rijen te benoemen? Wij zijn op de een na laatste rij gestopt, omdat D. megairritant was en niets meer wilde zeggen. De arts zag wel dat hij moeite had met het focussen van zijn ogen, maar deels ook de conccentratie zei ze..
@ Firstbaby: Balen dat de ogentest niet goed is gegaan. Hier ging het juist wel heel goed. J. had ook geen problemen met die bril. Misschien kun zelf een bril maken van een 3d bioscoopbril ofzo en dan één kant afplakken. Kan je zoontje alvast wennen aan die gekke bril, misschien dat hij het dan de volgende keer wel accepteert.
Balen zeg van die ogentest, Judith wilde die bril absoluut niet op. Toen mocht ik gewoon met mijn hand haar ogen omstebeurt dicht houden. Ze kwam tot de derde rij in het ziekenhuis ook waar ze pas extra controle had omdat ik er al 2 met bril heb. Maar ze hoeven nog niet alle rijen te zien hoor mijn dochter van 7 kan dan ook de onderste rij nog niet zien, het hoeft pas met 9 jaar als ik het goed heb onthouden. Want ik vond het de vorige keer raar dat ze het niet haalde omdat mijn zoon met bril met die test alle rijen kan opnoemen. Mijn oudste dochter kon met de ogentest zelf het allergrootste plaatje niet zien met 1 oog.
zo heb mijn echo gehad kleine eigenwijs! het lag op zijn buik haha en wilde niet draaien uiteindelijk toch gelukt meting te maken en ben 3 dagen vooruit gezet joeppie zo ineens 12 weken voorbij!! voor de lijst 25 april 2012 nieuwe bevaldatum en 2 december 2011 om 10:30 de 20 weken echo! hier een link met fotos even scrollen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/307151-graag-zwanger-worden-2011-derde-kindje-deel-3-a-44.html
Hier ook gewoon met de hand voor de ogen bij de test, de bril mocht absoluut niet op! Trouwens het lief spelen op de kamer is hier nog niet hoor.... Overal waar ik ga heb ik twee aan m'n benen hangen Dus vooral in de huiskamer aan het spelen. Vandaag hebben ze 'stout' gespeeld... Ze mochten de oud papierbak leeg halen, een enorme berg in de huiskamer. We hebben toen allemaal snippers gescheurd en omhoog gegooid. Net als dagobert duck gingen ze steeds 'zwemmen' in het papier, en een lol dat ze hadden Daarna hebben ze netjes samen alles opgeruimd
@ Ellen: O, dat klinkt gezellig! Ga ik zeker onthouden voor als R. wat ouder is en niet meer alles in zijn mond stopt.
Geweldig! Hier bouw ik af en toe een grote tent in de woonkamer en dan mag hij al zijn speelgoed/knuffels pakken en dan heeft hij een lol! Normaal gesproken mag hij met iets spelen en als hij daarmee klaar is moet hij het opruimen voordat hij met het volgende gaat spelen, dus op dat soort momenten verandert de woonkamer ook in Ballorig oid! Oogtest; Hier ging het goed, hij vond het reuze interessant allemaal en vond de bril ook wel grappig. Ik denk dat de kleine man er gewoon echt geen zin in had First, volgende keer zal het vast goed gaan! Doe je wel rustig aan met je harde buiken? Hier vannacht de mannen allebei op 1 kamer laten slapen. We wilden het toch met de tijd, dus dacht probeer het gewoon! Ledikant bij F. op zijn kamer gezet en even met hem gesproken wat er ging gebeuren, maar hij vond het geweldig dat zijn kleine broer bij hem kwam slapen! De kleine is 1 keer wakker geworden, daar moest F. wel even aan wennen, want dan wil hij gelijk helpen en nu mocht hij van mij het bed niet uit en moest hij proberen weer te gaan slapen. En dat terwijl zijn broer lag te hummen ( blijkbaar humt hij zichzelf in slaap tegenwoordig haha), kostte hem even moeite maar na 15 min lagen ze allebei weer diep in dromenland! Hopelijk blijft dat zo, want we hebben nu gelijk alles overgezet
Champy: dat is wel handig en gezellig, samen op één kamer. Sliep de kleine nog bij jullie op de kamer dan?
@ flex: mooie echo's hoor. ik had ze al gezien op FB. @ first (geloof ik): je had in je post gezegd over triple P. wat houdt dit in. ging over straffen van je peuter. Ik had ook weer iets. ik wilde donderdag J in bad doen. alles was klaar. Hem aangekleed. Wilde ik t badje leeg laten lopen met de slang. Ging die slang aan de onderkant kapot. gewoon afgebroken. al t water vloog er aan de onderkant eruit. J zijn kamer helemaal zeiknat. Ik m'n duim op t gaatje gehouden (voelde net als die jongen die zijn vinger in de dijk hield ). emmer met m'n voet er onder gezet. t water eruit laten lopen, zodat ik het badje goed kon tillen en toen rennend naar de badkamer toe. overal natuurlijk water en een S helemaal in paniek, want die zat op haar kamer en telkens wilde die aandacht omdat ze d'r broek niet aan kreeg. :x ik had toen geen tijd voor d'r. en ik maar zeggen tegen d'r.... ik ehb geen tijd voor je. enigszins geprobeerd op te ruimen. maar ja... veel water en laminaat... is nie goe. maar tis goed gekomen. gelukkig... nu is t weekend gelukkig. beetje mooi weer. zo maar eens naar de bossen gaan... @ sjoon: m'n telefoon is nog niet binnen. zit ergen in duitsland. die telefoon heeft meeer van de wereld gezien dan ik. Hij kwam uit Hong Kong. dus je moet nog even wachten met wordfeud spelen (en jij ook flex)
haha bb! ik heb geduld (en tijd) genoeg! ik kom vanzelf wel een invite van je tegen! dan kan ik je in de vriendenlijst toevoegen! hier zojuist chiel zijn bedje in elkaar gezet. moet het nog opmaken. meneer is zo trots op zijn bed, hij wil de hele tijd naar zijn kamer toe! is ook erg mooi gemaakt door mijn broertje!
@ Sjoon: Ik ben echt erg benieuwd naar een foto van het bed hoor. Gaat hij er vannacht al in slapen? Dan zal hij wel vroeg naar bed willen vanavond. @ Kleintje: Wat super dat het zo goed ging, samen op één kamer. Is er nog iemand met FB die vrienden met me wil worden? Stuur me maar even een PB dan.
ik ben al een vriendje van je , maar als iemand ook vriendjes met wil worden op FB, pb me dan ook even... leuk.. hoe meer zielen hoe meer vreugd. heb hyves opgezegd... dussuh... mensen die FB hebben; wil ik best wel vriendjes mee worden
hoi hoi, @first miss toch rustiger aan doen dacht dat harde buiken op dit termijn niet goed is. @sjoon spannend zn nieuwe bed.. hoe gaat het met jou 37 weken alweer. @flex feli met je goede echo altijd fijn om 3 dagen vooruit gezet te worden. @ellen klinkt leuk met het oud papier zal het eens onthouden. @mineke fijn is dat he ff winkelen met een peuter ppfffff. @all hier dus ook zon draak, herken al de verhalen van jullie. hier kan hij super boos worden als ik als eerst van de trap ga pfff en dat smorgens om half 7. hier gaat alles goed, N heeft afgelopen nacht 7u tussen zn voeding gelaten was erg lekker alleen wou hij daarna niet meer slapen. met werken gaat het ook goed moest afgelopen vrijdag vroeg beginnen maar had alles klaar gezet en had N kleertjes aangedaan savonds i.p.v een pyama dus die kon gelijk mee tot nu toe valt het mee. alleen lastig omdat ik 2 dagen tot 6 werk en dan G wel later op bed ligt maar ik eet pas als hij op bed ligt dan ligt hij er toch wat eerder in (G eet bij oma dan ).. vind het wel vermoeiend 2 kids en dan het huishouden en werken erbij ppfff hopelijk word het binnekort wat makkelijker.. fijne avond....
fl3xgirl: Super dat de echo goed was!! xxxx1974: Wat leuk zeg snippers gooien, heb je een foto gemaakt??? Zal een bende geweest zijn!! Champy: Gaat het slapen met z'n tweeen nog steeds goed?? BB: Oh wat balen zeg van dat badje, maar hoe je het schrijft zie het helemaal voor me. Moest er stiekem wel om lachen. Sjoon: En heeft hij lekker geslapen in zijn nieuwe bed?? Bulldog: Super dat het goed gaat met het werken erbij!! Ik snap dat je het druk vind maar denk als N. straks een paar maanden verder is het steeds makkelijker word!! Hier hebben ze herfstvakantie, dus geen gehaast morgenochtend heerlijk!!
schijnt een drama te zijn, om t op te zeggen. maar ik heb een site gevonden (van flex gekregen) die t helpt om op te zeggen. maar helaas heb ik 'm op m'n werk en daar ben ik nu niet vandaag. ik heb geruild. werk nu morgen, morgen heb ik ook training. Eigenlijk de hele week, maar morgen is t belangrijke stuk voor me.
hey meiden! chiel heeft al 2 nachten heerlijk geslapen in zijn bed. moet alleen nog de foto's op de comp zetten. straks maar ff doen! @BB wat een verhaal over het badje, wel balen natuurlijk voor jullie (voor ons beetje vermakelijk, zie het helemaal voor me!) @bulldog: wat goed van N dat hij 7 uur tussen zijn voeding al heeft. hier gaat het nog goed, ik hobbel lekker door, en idd al 37 weken weer! gaat zooooo snel @xxxxx: leuk hoor, lekker even spelen en ravotten met het oud papier!
Hyves opzeggen - Opzeggen.nl Of deze Hyves opzeggen | Hyves verwijderen profiel | opzeggen overstappen.nl