@ Bianca: Hier vindt J. het ook leuk om te helpen. Superleuk gezicht als hij met een theedoek aan het 'poetsen' is, of met de veger van het stoffer en blik in de weer is. En trots dat ze dan zijn he, als je ze een complimentje geeft.
Leuk hoor die website met bruidspakjes en jurkjes! Fl3x: Gefeliciteerd met Kaylee, alweer 1 jaar super!! Veel plezier in het zwembad!!! Bulldog: Spannend nou weer zeg ben benieuwd!! Hier vandaag toch weer wat vanmorgen naar de winkels geweest wij hebben bij het winkelcenturm zo'n platte roltrap waar je met je winkelkarretje op kan!! Had ik er even geen erg in dat ze op het knopje drukte onderaan!! Lekker handig stond dat ding stil, een paar mensen stonden vast met kun karretje schaamde me naar. Dus dat had ik weer.8) Hij ging ook niet meer aan moest iemand voor gaan bellen. Heb me maar uit de voeten gemaakt toen ik het had doorgegeven!!
@ Mineke: Och, zie het helemaal voor me, whahah... Had jij zelf geen karretje gelukkig? Ook niet slim dat ze zo'n knopje op peuterhoogte doen he, dat vraagt om problemen. Zal denk ik vast niet de eerste keer zijn dat dat gebeurd is. Alleen balen voor jou dat het nu jouw kind was die het deed....
ohoh mineke. ik moest wel een beetje lachen, maar idd balen dat het jou kind is dat is minder leuk. @bulldog: foto vind ik wel duidelijk hoor! en ik ben erg benieuwd of je binnenkort een posi zw test in handen hebt. ik duim voor je meid! @flex: Gefeliciteerd met K haar 1ste verjaardag!
Nu achteraf kan ik er ook wel om lachen. Ik had zelf geen karretje had ze aan het handje en had zelf dat hele knopje niet gezien.
Mineke: hahaha ik zou ook zorgen dat ik snel weg ben! Haha Coco: Ja, heerlijk dat D. nog slaapt. Ik ben soms best actief met hem en vind het prettig als hij even in bed ligt en ik toch even de tijd voor mezelf heb. Ik ga dan soms een uur in bad en dan nog even thee drinken met een boek of wat lekkers eten wat ik nogmaal niet zou eten als D. wakker is. Anders wil hij dat ook hebben haha. Wat houdt J. dat goed vol zeg. D. slaapt ook elke avond tussen 19:30/20:00 tot de volgende dag 08:00 Bianca: Als D. op bed ligt zijn die twee uurtjes echt helemaal voor mij! Ik doe dan niets, behalve uitrusten. Ik maak het huis in de ochtend schoon als D. wakker is en hij mij op zijn manier helpt. Bulldog: Hoop echt voor je dat het raak is!
@ Firstbaby: O, dat stiekeme snoepen ken ik, haha. Ik stond laatst in de keuken achter de koelkastdeur stiekem wat naar binnen te werken wat J. (nog) niet mag hebben van me. Voelde me toen best wel slecht, hihi. @ bulldog: Heb je al testen gehaald? Morgen komt Sinterklaas. Gaan jullie ook naar de intocht kijken? Hier zitten we voor de buis hoor om 12uur, inclusief warme chocomel en kruidnootjes. Jammer dat die arme sint en pieten zulk rotweer gaan hebben...
haha, hier ook stiekem snoepen Heerlijk he, zo'n uurtje voor jezelf. Ik ga dan ook echt niet schoonmaken. (M'n hulp komt na 1x niet meer, zeker iets verkeerds gezegd of zo )
Wat een storm zeg... heb mannetje net in bed gelegd en hij ligt te gillen: 'R. niet leuk'. Ben bang dat ie niet kan slapen
we hebben niet zo last gehad van de storm. Ja, het heeft wel hard geregend en gewaaid, maar er zijn bomen en/of takken afgebroken. We hebben vanochtend gezwommen en nu ligt Suzanne lekker te slapen. die was echt moe... die stortte gewoon in. Ik ben vrij vandaag, want het kdv heeft een studiedag en zijn dus gesloten. @ bulldog: en?
@ Ellen: Is het nog gelukt met het slaapje van je zoontje? Hier was het gisteren vooral erg, heel veel wind en de hele dag regen, toen konden we echt de deur niet uit. Nu waait het alleen nog maar, dus zijn we, goed aangekleed, een lekker stuk wezen fietsen. Op visite geweest bij mn vader, bij mn schoonouders, rondje dorp en boodschapjes gedaan...
@bianca ik durf ook nog niet blij te zijn , vorige keer had ik ook een licht streepje en werd toen na 2 dagen ongi/(vmk) zou hij zondag donkerder moeten zijn dnek je? had trouwens net wel weer een superposi ovutest.
@ bulldog: dat denk ik wel. Test voor de zekerheid zondag nog een keer. dan kijken we er met z'n allen wel eventjes na... maar ik denk dat t raak is. Hoe voel je je? BTW: mooie tekening
ik kan niet meer reageren... ik ga suzanne uit bed halen. O ja... heb een sollicitatie de deur uit gedaan. Dichterbij huis... het is bij centerparcs... ja, ik weet dat ik zwanger ben, maar ik wilde al heel lang op zoek gaan naar een andere job. en nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Misschien kan ik na m'n verlof daar wel gaan beginnen. maar eerst nog op gesprek...
haha dnak je voor die tekening kon vanmorgen niet zo snel iets lichts vinden haha. heb het vandaag echt slecht gehad moest werken en werk in een slagerij al die luhtjes bah bah net een appel en banaan op en ben strond misselijk dus dat is wel een goei teken.... heb het idee dat ik ieder moment over mn nek kan gaan.
Bulldog: Ik zie ook een licht streepje... ik hoop het voor je! Coco: ja hij is toch na een uur in slaap gevallen. Papa was bij hem gaan zitten. Bianca: is je sollicitatie vergelijk baar met wat je nu doet of wil je echt iets heel anders?