juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Bedankt voor de link. Ik zal hem bewaren. Ben nog steeds ana het verzinnen namelijk of ik het wel of niet op ga zeggen.

Ik zag in een eerdere post dat ik iets had gezegd tegen kleintje. Maar ik bedoelde champy. Is kleintje nou jouw oude naam of ben ik helemaal in de war?

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

volgens mij is dat idd haar oude naam !

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ sjoon: heb m'n telefoon binnen. zit nu in een training... tis zo saai... maar heb een laptiop en kan lekker even snel op internet. zal vanaaf eens kijken of die t doet. volgens manlief is t een mooi toestel.

@ badje: ik maak altijd vandit soort dingen mee. geen enekele dag is bij mij t zelfde. t lijkt net of ik dit soort dingen aantrek.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bb; dan zie ik vanzelf wel een berichtje verschijnen via wordfeud! leuk man!

5. Blue Bird

@ sjoon: dan moet ik alleen nog een nick name verzinnen. ach... komt ook wel.

Kreeg vanochtend een telefoontje van m'n man. S is ziek. die had ik vanmorgen weggebracht naar t kdv. Eindelijk te pakken gekregen. Bleek dat J ook ziek was. Heeft hij een vrije dag en dacht dat hij t lekker rustig aan kon doen. Heeft hij 2 zieke kindjes thuis. en ik heb de hele week training. grr... wil naar huis toe. wil naar m'n kindjes toe.

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    BB: vervelend twee zieken kindjes. Moet je ook overnachten bij de training of kun je straks lekker naar huis?

Ik was weer vergeten hoe erg de driftbuien waren tussen 1 en 2 jaar. Gisteren was ik alleen thuis en wilde de kleinste niet slapen tot 23 uur, hij had één lange driftbui... :( En het wonder was dat ik R. binnen 10 minuten in bed had, normaal duurt dat veel langer.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat vervelend zeg. Weet je niet wat er aan de hand was, of wilde hij gewoon niet slapen.

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    coco: ik had hem overdag te lang laten slapen, hij had het wel nodig maar hij werd pas om 16.30 wakker. En daarnaast heeft ie denk ik een sprongetje, hij wil niet meer loslaten met drinken. Als het aan hem ligt duurt het een uur, hij gebruikt mij als speen en dat ben ik snel zat. Als ik hem dan losmaak is ie het niet mee eens. Heb geen ervaring met zo lang nog voeden maar dit is ff een dipje... Het wordt nog wat om te stoppen :(

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoeveel voedingen per dag geef je nog? En is hij vanavond wel zonder driftbuien gaan slapen?

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco: ik geef er nog 2 a 3. Bij het wakker worden en bij het slapen. Gisteren ging het inslapen goed, het duurde wel langer dan normaal maar had me erbij neergelegd (misschien is dat het beste). Maar ff niet sporten 's avonds.... Alleen dan vanochtend was ie om 5 uur wakker en wilde niet meer slapen.

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier Chiel bed!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

en de laatste!

de 3 palen vooraan horen hoger te zijn, maar dat was niet te doen met de schuine kanten op zolder.

als we ooit verhuizen maken we gewoon nieuw palen op dat stuk!
    zodat de bladeren hoog zitten!

ook komen er nog 4 gezaagde dieren uit mdf bij, maar die zijn nog in de maak, althans ze worden nog geschilderd door mijn mamsie!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Leuk bed!!

Es krijgt over 3 weken ook een nieuw bed halfhoogslaper met glijbaan haha:)

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Vervelend die driftbuien he op die leeftijd. Toevallig belde gisteren een vriendin en haar dochter had zich neergegooid in de supermarkt en heeft een half uur staan krijsen. Niet normaal. Zij is even oud als kleine.
    - Fijne dat het inslapen gister beter is gegaan.

Sjoon: Leuk bed hoor!

Hier ook druk met het kamertje. Misschien laat ik straks ook wel een fotootje zien!

Ben gewoon helemaal kapot!!!! Heb me vandaag voor het eerst ziek gemeld, omdat ik de hele nacht niet heb geslapen en zoveel harde buiken heb. Ik heb besloten om het rustig aan te doen. Mijn man heeft D. net om 9 uur naar het kdv gebracht zodat ik kan rusten..
    Ik ga ff zo de verloskundige bellen ivm die harde buiken.

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Heel goed first!

neem je rust, en idd voor de zekerheid even bellen!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Wow, wat een supergaaf bed! Zoiets zou ik ook wel graag willen voor J., maar dat zal niet gaan, aangezien zijn bed langs het raam staat en het niet aan de andere kant van de kamer kan staan, hele onhandige indeling.
    Is het wel een beetje te doen met het verschonen?

@ Ellen: Fijn dat de late voeding beter ging. Maar wel balen als ze zo vroeg al op zijn he.

@ First: Goed dat je je hebt ziekgemeld hoor. Is echt het beste, al zit het niet in je aard. Heb je de vk al gebeld?

@ Flex: Slaapt Esmay dan nog in het ledikantje, omdat ze een nieuw bed krijgt, nee toch? En wat voor bed krijgt ze?

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco: ja dat is wel even wat meer werk het verschonen, maar dat is zeker wel te doen.
    gewoon eerst via de achterkant (bij het grote blad) instoppen en dan via de zijkant naar voren trekken. alleen kom ik moeilijker bij de achterste hoek met mijn dikke buik op het moment! haha

ik had dit van een of andere site gevonden waar ze echt voor vanalles en nog wat bouwtekeningen op hadden staan. aangezien dit zo'n stapelbed was volgens de tekening die haaks op elkaar stonden dan. maar dit heeft mijn broertje gewoon aangepast naar 1 bed. dus eigenlijk toch weer een uniek bed! haha

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welke site was dat Sjoon?

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, dat wil ik nog even voor je opzoeken, weet het namelijk niet meer! ik ga ff googlen, en dan meld ik je die even!

20. Blue Bird

@ sjoon: gaaf bed zeg. (ik heb je trouwens uitgenodigd voor wordfeud ;))

@ first: goed zeg van je. je moet echt rust nemen. werken kan altijd nog wel

Ik zit vandaag thuis met 2 zieke kindjes. J heeft spuitluiers en S heeft gisteren alles bijelkaar gespuugs. Vanochtens heeft ze wat gegeten van J z'n fruithap. Die wilde hij niet meer. Nu liggen ze alle 2 op bed lekker te slapen.
    En gisteren heb ik m'n lunch eruit gegooid. Zei al tegen m'n man dat ik onderweg in de auto er al last van kreeg. En vanochtend moest ik een paar keer lopen naar de wc. diarree... ik hoop dat ik geen griep krijg.

Deel Deze Pagina