juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Delfino: Gecondoleerd met je oma. Het is erg snel gegaan, hopelijk heeft ze weinig geleden. Dikke knuffel voor jou.

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Delfino: gecondoleerd en sterkte komende tijd!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, wat is het rustig hier zeg.

@ Delfino: Hoe is het nu met jou?

@ Sjoon: Aan de allerlaatste loodjes bezig of al bevallen? Ik vind het erg spannend hoor.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Nog steeds de laatste loodjes hier!
    ook nog niet echt tekenen van iets wat begint.... helaas. want het wordt wel zwaar nu!
    vanmiddag weer naar de vk toe voor controle. hoefde overigens nog steeds niet om de week te komen. nu zat er anderhalve week tussen. omdat ik eigenlijk geen klachten heb en geen hoge bloeddruk enzo...

maar ga denk ik toch maar even vragen hoe het kan dat er zo'n enorm verschil tussen mijn eigen berekening en de echo zit als je met ovu-testen gewerkt hebt... hmmmz....

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ delfino: weet dat je al onderweg bent en ik heb je gisteren nog gesproken. maar alsnog gecondoleerd en sterkte morgen met de begrafenis.

@ sjoon: oh succes vanmiddag bij de vk. ik zeg nog steeds 5 november. maar ook ik kan er langs zitten ;)

Hier verzorgt S me regelmatig een lachrimpeltjes erbij. wat een meiske is t toch. gisteren zat ze onder de douche en we hadden t over een vriendinnetje die bij J op de groep zat. althans dat dacht ik. Nee zegt ze heel wijs. F die zit op zilver. zie je wel dat ik gelijk heb. ;);) en dan ook zo weg kijken. geweldig. :D

6. Blue Bird

@ sjoon: stuur je me een sms als t geboren is? ben wel benieuwd.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag

hier ook weer een teken van leven haha.
    heb gewoon bjna geen tijd of zin..
    heb ookm niet alles bij gelezen , zie alleen dat iemadn een andere naam heeft.

@sjoon zat er veel verschil tussen de eigen berekeningen?
    hoop voor je dat het snel begint!

hier gaat alles goed verder..
    vanmorgen met N weer naar de dokter geweest hij heeft tot nu toe 5x bloedslietjes bij zn ontlasting gehad moet nu eind van de maand naar het ziekenhuis.
    met G ook alles goed is nog steeds een terrorpeuter zonder oren maar hij kan ook weer heel lief zijn.

kom gauw weer vaker op zp

groetjes

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sjoon: Zo bijna uitgerekend zeg, ik hoop voor je dat het kleintje gauw komt en dan alles goed mag gaan!!

BB: Lache he zo eigenwijs, hier kan ze ook echt verwaand doen.:D

Bulldog: Nou hopelijk komt er niks ergs uit in het ziekenhuis en vinden ze de oorzaak. Hier ook geregeld een terrorpeuter hoor, vooral als het even niet uitkomt.;)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@BB: ik wil je best een sms sturen als de kleine er is! volgens mij heb ik je nummer niet he?

@bulldog: ja 9 dagen. maar nu weet ik het!
    het schijnt dat de celdeling af en toe stopt van het eitje in het begin soms wel 1 tot 2 weken(!) daar zijn ze achter gekomen via IVF onderzoeken. eerst deden ze die embryo's weg. tot er iemand zei: dat wil ik even verder onderzoeken, die keek een week later en toen was er gewoon een celdeling weer.
    Dat zou bij mij dus kunnen dat dat ook zo was, en daarom gaan vk's uit van de groeiecho's en niet meer van de laatste menstruatie (wel als eerste indicatie natuurlijk).

maar bloeddruk was weer prima, en ze zeiden al dat ze nu liever bij mij kwamen dan ik bij hun in de praktijk! hahaha. ik zei al: de koffie staat klaar!

10. Blue Bird

@ sjoon: och ja natuurlijk. Alleen delfino heeft 'm van mij. ik zal wel m'n tel. geven tijens wordfeud.

maar fijn dat alles goed was bij de vk. hahahha, dus ze verwachten ook dat de baby eerder komt.

@ bulldog: hmm... jij loopt al begin af aan te klooien met de geboorte van N. Hoe gaat t nu met de flesvoeding? Ik hoop dat t niet ernstig is. sterkte iig en een ontzettende grote digiknuffel...
    en hier vaker komen, tja, dat was eigenlijk van mij ook de bedoeling. maar je hebt er 2 rondlopen en dat slurpt ook nog energie van je. en sommige meiden werken nog... ik neem t je helemaal niet kwalijk.

@ coco: wanneerr ging jij naar Miss Saigon? weet t eventjes niet meer.

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    kom ff snel kijken.. moet zo naar het CB met de kleinste.

Hebben jullie al cado-ideeën voor Sint of Kerst? Ik vind het lastig. Vooral voor D, die speelt met alles van z'n grote broer dus die heeft alles al. Zou hem toch wel iets leuks zelf willen geven.
    Voor R. hebben we een grote werkbank met allerlei gereedschap en wat carslego.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ BB: IK ga 15 november, mijn verjaardag. Jij een dagje later toch? Weet het niet meer.

@ Sjoon: Wist ik eigenlijk niet joh, wat je nu vertelt van die celdeling. Maar volgens jouw eigen berekening ben je dus 9 dagen eerder uitgerekend? Ik had dat bij J. precies hetzelfde. Volgens mijn berekening was ik toen ook 9 dagen eerder als dat de echo's vertelden.

@ bulldog: Fijn weer wat van je te horen. Kan je niet eerder terecht in het zkh voor die bloedsliertjes of maak je je er niet zoveel zorgen over?
    Hoe doet N. het verder, met slapen enzo?
    Enne, klinkt altijd zo grappig hoe jij G. omschrijft; terrorpeuter zonder oren, whahaha.
    Snel weer vaker van je laten horen hoor!

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco: ik wist dat ook niet, tot vanmiddag dus!
    eigenlijk klinkt het dan wel weer logisch. nou maak ik me minder druk om die 9 dagen. aangezien een eitje niet lang leeft. sperma wel tot 3 dagen zei ze. maar ik zei al dan kan het nooit 9 dagen verschil zijn, maar wel een paar natuurlijk. en toen vertelde ze dus dat verhaal!

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@xxx: ik vind het ook moeilijk om wat te bedenken voor sintkadootjes. we hebben paar dingen van duplo om zijn treinbaan meer compleet te maken, spoorbrug, wissel en extra rails. verder kleine dingetjes, maar niet heel veel. t is ook zo moeilijk!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier juist boordevol Sint cadeautjes voor J. Voor R. helemaal niet. Hij heeft alles al/nog van J. en is bovendien 3 dagen later nog jarig ook!

Dit zijn de verlanglijstjes:

voor J:
    ambulance autootje
    ridder verkleedset
    kinderbakset (om echt mee te helpen in de grote keuken)
    kleuterkwartet
    tekendoos + groot tekenblok
    vingerverf met stempels
    spel: toren van pisa
    houten treinbaan
    cars dvd
    lego
    washand/handpop

voor R:
    washand/handpop
    badspeeltjes
    Mijn eerste Nijntje boekjes (set van 4 boekjes)

Wij gaan een hoop bestellen bij Lobbes. Ik vind dat ze daar echt leuke dingen hebben.

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Oh dat wist ik helemaal is wel een logische verklaring, ben zelf ook 1 keer 8 dagen later gezet en liep toen nog 8 overtijd dus ze hadden toch gelijk.;)
    Succes met bevallen.;)

Coco: nou je heb veel ideeen hoor voor Sinterklaas.:D

xxxx1974: Leuk kado een werkbank.

Hier de marktkraam gekocht van duplo, was pas bij kruidvat in de aanbieding. En voor 1 euro daar badeentjes.:)
    Dus totaal 21 euro voor haar kwijt, oh neeh ook nog een chocoladeletter. Ik vind 3 kadootjes zat dus hou het hierbij!
    De oudste heeft doosje van Playmobil en de middelste wilde perse fijnschrijvers :$, allebei een boek en een chocolade letter. Dus ben al klaar alleen moeten de boekjes nog binnen komen, heb ik online besteld.

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier hebben we vorige week ook al wat kadootjes gehaald.
    hij wou een skateboard. dus zag een kleine bij bart smit online voor 7.50 en zo'n helmpje erbij. nog een carspuzzeltje als schoenkadootje, was volgens mij een euro. spoorbrug, rails en wissel voor zijn duplo treinbaan, en 2 pyajama's ze worden weer te kort!
    voor deze aankomende kleine, een lampje met muziekje erin voor bij het bedje en zo'n speeldingetje voor aan de maxicosi te hangen
    verder wil ik nog wel een chocolade letter enzo kopen, maar de kadootjes zijn al binnen en ingepakt... wel makkelijk.

zaat te kijken naar de verzendkosten voor bart smit en bol.com, maar als ik nou daar bestel, of de auto in de parkeergarage in de stad zet, zou ik online goedkoper uit zijn! en je hoeft er de deur niet voor uit... Lui he haha maar voor nu erg makkelijk!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Diadeem: Ja voor J zat ideeën. Maar we gaan niet alles kopen van het lijstje hoor, dat zou te gek worden.

@ Sjoon: Gelijk heb je hoor, lekker makkelijk. Sommige online winkels hebben rond de Sinttijd ook nog eens gratis verzenden dus dan zou je bijna gek zijn om nog naar de stad te rijden.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon dat is nogal wat 9 dagen maar is het niet zo dat ze nu gewoon dez datum aanhouden?

@bianca ik heb idd een abbo met N op de dokter/zkh.
    met de voeding gaat het goed ..
    idd 2 kids vergt veel energie aangezirn dat het hier elke dag vroeg dag is...

@coco volgens de ha had he tniet ze heel veel haast om naar het zkh te gaan omdat hij geen koorts heeft en zich verder normaal gedraagdt.

N had toesraks wel een lichte verhoging 37,6 hij heeft veel buikpijn vandaag en laat mega veel scheetjes...
    aan de ene kant hoop ik dat er niks uitkomt in het zkh maar aan de andere kant vind ik het wel fijn om te weten als er iets is.

ha maakte ook nog een *** opmerking als volwassene dit hebben dan denken ze aan darmkanker maar bij babys kan dat niet dan denk ik waatom zeg je het dan, nu ben ik niet zo iemand die gelijk rare dingen ga denken maar zoiets zeg je gewoon niet

zal van de week weer proberen te komen...:D

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog: ze houden gewoon de datum van de groeiecho aan.
    ook omdat het schijnt dat alle embryo's de eerste 12 of 14 weken op ongeveer 1 lijn zitten qua groei.

Deel Deze Pagina