Bulldog: Erg handige opmerking van de HA , heel normaal dat je verder ga denken zou ik ook hebben hoor!! Sjoon: En is het nog rustig met je buik????
Bulldog: Fijn wat van je te horen. Wat vervelend dat je zoveel dokter en ziekenhuisbezoeken hebt met N. En wat een rotopmerking van je huisarts zeg. Ik vind dat echt overbodig, met name als hij eraan toevoegt dat daar bij een baby geen sprake van kan zijn. Nou succes en hopelijk kom je erachter waar N. last van heeft. Ik hoop dat het niets is. Coco: wat een lijst haha Sjoon: Ik heb daar nog niet eerder van gehoord Het verklaart wel waarom zoveel vrouwen over tijd raken.. Hier ook al sint cadeautjes gekocht. Hier ook een werkbank met alle assecoires. Zoals een boormachine met geluid. Hij is gek op boormachines en sleutelen aan papa's gereedschap. Dus ik had niets in te brengen dit keer. (wat ik heerlijk vond) Mijn man heeft die werkbank al gehaald. Verder wat boekjes en nog iets wat bij zijn thomas de trein set hoort. Kerst doen wij niet aan, dus het blijft hierbij!
@diadeem: nog steeds rustig hier! en dan duurt wachten weer lang! haha @first: ja ik vind het ook idd een logische verklaring. zomdat vroeger (zo'n 13 jaar geleden toen die vk aan haar baan begon) veel meer vrouwen 42 of langer liepen, en nu eigenlijk bijna niet meer. ik had dat tegen ons mam gezegt, en ze zei ook, van dat ik 3 weken te laat was (ik ben met de kerst gekomen ipv Sint!), en mijn broertje ook 3 weken. dus t zou kunnen ja. je lichaam weet toch wanneer het voldragen is!
Als de kleine geboren is dan meld BB het hier in dit topic! Enne, ik ben dat vragen wel gewend. Maar gelukkig wordt ik niet platgebeld/ gesmst door mensen. Gelukkig
Ja dat wel. Chiel is al sinds vrijdag bij opa en oma. Dat wilden hun graag, zodat ik rust kon pakken! Lief hè!
Jazeker! Hij vindt het altijd helemaal geweldig. Papa heeft een week vrijgenomen ( al voor dat wij wisten dat ze chiel bij hun wilden!) ze zijn kei gek op elkaar van alle 2 de kanten. Zo lief
Wat is het hier rustig!! Sjoon.. het is bijna zover! Spannend. Ik zou inderdaad van alle rust genieten. Je weet maar nooit wanneer het begint..
Het mag idd wel komen nu! Vanmiddag afspraak bij de vk. Hoe gaat het nu met jou first? Voel je je al wat fitter?
First: Ja daar ben ik ook benieuwd naar of je je al wat beter voel?? Sjoon: Nou misschien word je wel gestript, gaat wel lang duren voor jou zeg!!
Sjoon je beeb denkt is mij veeeeeel te koud daarbuiten! Hoop dat ie snel komt voor je kan me voorstellen dat je het zat bent!
Ja idd. Zou wel fijn zijn ! Opa en oma komen chiel zometeen weer naar huis brengen, dan is hij daar een week geweest. Wel fijn dat mijn kereltje weer thuis komt! Dan hebben opa en oma ook weer rust haha
Je gaat toch niet ook zo ver overtijd lopen als ik he Sjoon. Ik ben van R. bevallen met 41+2 en dat vond ik echt lang zat. Hoe gaat het nu, nog steeds niks?
Jullie ook de intocht van de Sint gezien op de tv? Wij vonden het erg leuk, zaten lekker met chocoladekruidnootjes klaar op de bank, heerlijk. Moet alleen zelf nog wel wennen aan de nieuwe Sinterklaas, maar J. zal natuurlijk niet beter weten dan dat deze het is...