juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik had het idd al laten doen. Wel grappig want in mijn paspoort staat R. nog als baby erin en daarnaast dus ook een id kaart als peuter. Alsof ik drie kids heb ;)

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Diadeem: Jah nog 12 weekjes! Kan aan de ene kant niet wachten, maar aan de andere kant heb nog helemaal NIETS gekocht haha.
    Ik wil komende week even gaan kijken wat ik allemaal nog van D. heb en wat nog echt moet aanschaffen..

D. heeft hier vanaf zijn geboorte een eigen paspoort, omdat wij regelmatig met hem op vakantie zijn geweest. Ik ga niet nog een id maken.. Dit lijkt me voldoende. Over 2 jaar is zijn paspoort toch verlopen.

Ellen: Hhaha grappig, jah als je niet beter zou weten dan kun je denken waar is de 3de? Tot je de namen ziet..

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    First: je zal wel veel warmere kleertjes moeten kopen of niet?

D. was vandaag erg hard op z'n hoofd gevallen op het KDV. Ben naar de ha geweest want hij was heel suf en bleekjes maar het zag er gelukkig goed uit. Heb wel wekadvies gekregen, das minder....

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wat vervelend hopelijk hou hij er niks aan over, succes vanacht!

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: is wel een leuk klusje om al dat babygoed uit te zoeken, is best voordelig hoor een tweede.;)

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Wat vervelend voor D. Wel goed dat je langs de ha bent geweest. Hopelijk is het snel over!
    - Ja, ik heb nog veel pakjes met prijskaartjes eraan. Moet dus ff kijken. Ik heb ook wat warme kleertjes gehad toen die hij niet aan heeft gehad. Ik heb alles in dozen met robijn geurbuiltjes opgeborgen. Dus ik ga alles van de week openen. Gelukkig heb ik de dozen wel gestickert. Ik ga aan de slag met de eerste doos maar 44, 50, en 56!

Diadeem: Eeen tweede is zeker voordeliger. Vooral als het van hetzelfde geslacht is. Ik heb nog een hele babykamer, turkooise wipstoeltje, blauwe buikdrager, allemaal blauw en groene dekentjes, en een groene Stokke. Ik zit er wel over na te denken mijn kinderwagen te verkopen en een nieuwe te halen. Die babyblauwe vind ik wel wat hebben. Op de stokke stokke van 2008 past namelijk geen kiddyboard. En wij shoppen regelmatig hele dagen, dan wordt D. zo moe. Maar weet het niet zeker hoor, hij wordt bijna 4 en kan het aan de andere kant ook wel aan.

Misschien een rare vraag. Maar ik heb nog allemaal flesjes van D.
    Zeker wel 4 of 5 grote en 3 kleine van avent. En nog twee van tommee tippee. Hij heeft ze heel weinig gebruikt, omdat hij voornamelijk bv heeft gehad. Ik wil eigenlijk alleen maar nieuwe speentjes gaan kopen. En deze flesjes steriliseren. Lijkt me zonde om ze weg te gooien. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik heb vandaag mijn groeiecho. Bij D. is er met 28 weken een groeiachterstand ontdekt. Ik vind zelf dat ik dit keer een iets grotere buik heb. Dus denk dat de baby wel op gewicht is. Maar ben echt benieuwddddd haha Kijk ernaar uit mijn beebje te zien. Als ie groter is dan D., dan mag ik ook weer grotere kleertjes aan gaan schaffen haha

Sjoon: Hoe gaat het meis? Geniet je een beetje van je kraamweek?
    Ik hoop dat de kleine snel haar draai vindt en dat Chiel ook snel aan de nieuwe thuissituatie went..

Wat heb ik veel getikt zeg haha! Ik ga ervandoor... Fijne dag allemaal!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou succes met je echo vandaag, hoop dat de baby goed gegroeid is!
    Ideaal dat je nog een hoop dingen hebben, ik zou geen kiddyboard meer aanschaffen hoor!! De eerste weken doe je vaak rustig aan en daarna is hij al bijna 4!!

Oh ja flessen waren hier atijd versleten want gaf meeste tijd flesvoeding, maar als ze nog goed zijn zou ik ze gewoon gebruiken hoor. Het is van jezelf als je het van een ander zou krijgen zou ik zeggen van mmm.;)

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@first: ik heb de flesjes van chiel weggegooid omdat hij fles kreeg. Dus nieuwe gehaald.

Hier begint chiel wel een beetje te wennen! Ik voel me al een stukje beter. Nog beetje last van de hechtingen, maar is vooral smorgensvroeg bij het opstaan, naar zitten dus en in de avond als ik veel gezeten heb.

Elynn doet het super ze drinkt heel goed uit de borst en vannachtbheeft ze 6 uur tussen de voedingen laten zitten, dus ook lekkervgeslapen hier!!

Jij veel succes bij de echo!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wow Sjoon wat heerijk zeg, 6 uur al tussen de voedingen. Echt het tegenovergestelde met R. hier. (die komt nog steeds zo'n 3 keer per nacht)

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Misschien was het maar eenmalig. We zullen zien!!

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ First: Hoe was de echo?

Jullie al je Sint aankopen al binnen? Wij zijn hier zo goed als klaar. De zak is bijna vol, en ben toch binnen het budget gebleven.
    Voor J. heb ik me aardig uitgeleefd: treinset, lego, mens-erger-je-niet van Winnie de Poeh, tekenblok met kleurpotloden, badspeeltjes en Cars dvd. Alleen nog een puzzel en een chocoladeletter erbij en dan is het klaar.
    Voor R. vind ik het echt te moeilijk. Voor hem heb ik badspeeltjes en een klein duplofiguurtje. Hij is natuurlijk 3 dagen later jarig en alles wat leuk/nodig is voor kindjes van zijn leeftijd hebben we nog in huis, zo lastig... Maar de dvd heb ik beide namen opgeschreven en de badspeeltjes apart ingepakt zodat hij toch genoeg uit te pakken heeft.

Straks toch nog maar even een Sint slinger ophangen samen met J. Hebben de buren ook en staat zo gezellig voor het raam.
    Morgen komt de Sint hier in de stad aan. Gaan we heen natuurlijk en dan morgenavond weer schoentje zetten.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Hoe is het nu met D. na zijn val?

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    met D gaat goed hoor. Hij had nog 1x gespuugd maar was erg vrolijk en at alles weer.

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier alle Sint inkopen ook al in huis!;)

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Judith heeft nu echt een mama-fase is dat misschien herkenbaar?
    Alles heeft een mama, zien we een hondje lopen is het waar is zijn mama. Voor elke knuffel kies ze een ander knuffel als mama.;) Een schaap , eend het is eigenlijk best wel grappig.:D Maar kan me het niet herinneren van mijn oudste twee misschien typisch iets voor haar?:)

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    diadeem: ik herken het niet. Hier had alles een baby. Gisteren was R. het paard van Sinterklaas en was D. het babypaard :D

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik herken het wel een beetje. Hier heeft J. een hoop van die Schleich beesten. IK weet niet of je dat kent, maar dat zijn van die beestenbeeldjes die er als net echt uitzien. Hij heeft er een heleboel, en van een aantal ook een mama/papa en baby. Maar van sommige dieren heeft hij alleen een grote, of alleen een baby, en dat vindt hij nu opeens heel zielig. Waar is de mama nou? Waar is de baby nou, heeft die geen baby, zielig he...
    Wel heel lief hoor...
    En 2 knuffels die normaal bij R. op de kamer staan moeten opeens heel vaak mee naar beneden, want dat zijn babies en dan gaat J. zn shirt omhoog en dan krijgen ze 'de borst' en daarna gaan ze slapen in hun bedje (de speelgoedkist). Maar dan is J. dus zelf de mama en niet een andere knuffel.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier vanmiddag Sinterklaasintocht gehad. R. heeft er weinig van gezien. Het was precies rond zn slaaptijd dus hij was moe en hangerig en toen liep het ook no eens allemaal uit, want de boot met Sint en Pieten moest nog even wachten omdat er nog een waterbus aankwam, dus toen ben ik R. maar thuis op bed gaan leggen en mijn man en J. zijn gebleven.
    Nadat R. een uur geslapen had zijn we naar het winkelcentrum gegaan, daar waren de Sint en Pieten toen ook. J. vond het geweldig. En hij heeft nog een chocoladeletter gekregen van een Piet.
    En zo lief... Een Piet stak zn hand vol pepernoten uit. Een normaal kind zou de hele hand leeggraaien, maar J. pakte heel lief één pepernootje ervanaf, zo schattig....
    Vanavond weer ons schoentje gezet.... (en gevuld met lego figuurtje en mandarijn ingepakt als Zwarte Pietje)

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou jij heb hem wel heel keurig opgevoed om netjes 1 pepernoot te pakken!!:D
    Dus bij jullie zijn ze druk met baby's, gaan tot door denken he die kleintjes!!

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Zeg, willen jullie neit zo veel posten, anders moet ik weer een hoop bijlezen :D.

Sint inkopen: morgen is m'n mannetje nog vrij en hij gaat de sinterklaas inkopen doen. Ik moet helaas weer gaan werken, m'n vakantie is voorbij.

spenen: zag ik voorbij komen. Ik had ze bij S ook gebruikt, maar voor J heb ik nieuwe gekocht. Ik heb ze wel uitgekookt, maar ik vond t toch fijner om nieuwe te gebruiken.

@ coco: hoe vond jij Miss Saigon? wij zijn vrijdag geweest en we hadden Stanley als regelaar. Ik vond 'm geweldig. Wel heel anders dan 15 jaar geleden, want toen speelde Stanley John. (btw: nog gefelicitieerd met je verjaardag *dikke kus*)

@ sjoon: hoe gaat t nu met je? Is Chiel al gewend aan Elynn?

@ bulldog: hoe gaat t nu met N? en wanneer moet je naar t zkh? hopelijk brengt de KA je goed nieuws. iig heel veel sterkte en een digiknuffel van me.

@ firstbaby: hoe gaat t nu met je? je was toch behoorlijk moe? ben je al minder gaan werken?

verder weet ik even niet meer. Ga verder met t zoeken van een baan dichterbij huis en ik moet nog een aantal knopen aan blousen en jassen zetten. Ik vind dat zo'n rotwerk. ik stel dat altijd zoveel mogelijk uit.

Deel Deze Pagina