xxxx1974: Oh lekker irritant die papa-fase, er is hier alleen een paar weken geleden een mama-fase geweest. En geloof me het gaat gelukkig weer over. bulldog: hoe gaat het nu met je kleine, helpt het advies en medicijnen van de KA nog steeds? Firstbaby: 30 weken alweer, doe rustig aan fijn dat je je nu beter voel met halve dagen werken.
Ben d'r ook nog hoor. Maar heb t alleen verschrikkelijk druk gehad. We hebben afwisselend in de ziekenboeg gezeten. Nu is S ziek en J was heel erg verkouden, dat hij zelfs zijn fruit -& groentehap uitspuugde. Niks bleef er in. Zelfs zijn papfles gooide hij eruit. Dus had even geen zin om hier te komen. @ Bulldog: lief van je dat je vraagt hoe t met me gaat. Het gaat goed; buiten dat ze omstebeurt allemaal verkouden zijn. Ben vorige week nog naar t CB geweest (met een half jaar) en J is 71,5 cm en weegt 8,7 kilo. Dat is gewoon goed in verhouding met zijn lengte. Ja, hij is vrij groot voor zijn leeftijd, maar dat is S ook. @ first: hoe heb je D 's nachts zindelijk gemaakt. Ik wil dat wel weten. Want eigenlijk wil ik er ook aan gaan beginnen. ja, niet nu... ze is ziek. En verder gaat t goed. Druk bezig met solliciteren. etc. nou ga weer eens wat doen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/295346-15-30-april-2012-mamas-376.html#post11487968 voor de foto´s
@diadeem lief dat je het vraagt het gaat redelijk hij heeft nu geen last van maagzuur meer gelukkig, alleen had hij woensdag weer bloedsliertjes in zn ontlasting ben benieuwd of er iets uit de kweek komt. @delfine wat leuk een jongen gefeliciteeerd!
Bulldog: jammer dat hij weer bloedsliertjes had, hopelijk komt er inderdaad iets uit de kweek. Delfino: Super leuk zeg dat je nu een knul verwacht!! Blue Bird: Beterschap met je kindjes
Hoi, ik kom even zwaaien, alles gaat goed hoer, maar even geen zin/tijd om te reageren, sorry. Tot snel dames. Liefs.
Bulldog: Nee, ik had voor mijn zwangerschap niet last van een lage bloeddruk. Bij D. had er ook last van, maar nu echt extreem.. Diadeem: Ja, nu ik de 30 weken gepasseerd bent wordt het spannend Nog 3 weken werken, dan heerlijk genieten van mijn verlof. Ik was met D. met 36 weken met verlof gegaan, ben echt blij dat ik nu met 34 weken met verlof ga ben gewoon moeeeee... Bluebird: Ik heb er niets aan gedaan om D. snachts zindelijk te krijgen. Ik gaf hem weinig drinken bij het avondeten en hooguit 1 slokje water na het poetsen. Dus ben alleen geminderd in drinken na 17:00. Laatste uur voor het naar bed gaan iets van 3 keer goed laten uitplassen. Hierna kreeg ik sochtends alleen maar droge luiers. Durfde pas na een maand droge luiers, met misschien een keer een natte luier tussendoor, de luier af te doen. Heb een waterdichte molton voor het matrasje gekocht. Nooit een ongelukje gehad. Succes! Delfino: Gefeliciteerd met jullie zoon. Leuk een jongen na twee meiden.. Coco: Ik zwaai even terug Hier gaat verder alles goed. Kwam net in een hagelbui terecht!!!! Was blij dat ik alleen de straat hoefde over te steken naar mijn huis toe..
En hoe was jullie pakjesavond?? Hier vond ze het erg leuk: De schade was: - een chocoladeletter - duplo het marktkraampje - knuffel giraf - zakje badeendjes
@ Delphine wat leuk een zoon! Gefeliciteerd! Hier zijn de Meiden te verwend met Sinterklaas....volgend jaar maar aan die oude man vragen of het wat minder kan.... O.a een storio gehad waar ze helemaal happy mee is...( ze noemt hem ipad
Alles goed verder met iedereen.? Zit hier niet meer zo vaak...heb het echt erg druk met van alles en nog wat maar jullie ook natuurlijk
Hier ook een superpakjesavond gehad. En J. is ook gewoon te schandalig verwend eigenlijk. Qua budget viel het nog wel mee, maar het waren echt megaveel pakjes, hij was echt helemaal overdonderd. ; houten treinbaan, card dvd, winnie the poeh spel, kwartet, lego setje, chocoladeletter, puzzel, kleurtjes. En hij kon er echt niet over uit dat er zo hard op de deur gebonkt werd en dat de piet toen snel een zak cadeaus had neergezet en was weggerend. Vanochtend moest ik hem om 8.20uur wakker maken om naar de psz te gaan. Normaal is hij rond 7 uur al wakker. Dus het heeft er wel ingehakt, die pakjesavond. Ik ga nu de Sintversieringen weghalen. Over 2 dagen is R. jarig en daarna kunnen we ons gaan klaarmaken voor de Kerst.
linda: leuk je weer eens hier te zien, kom gerust vaker buurten we reageren hier niet dagelijks hoor dus prima bij de houden. Coco: Nou fijne dag alvast gewenst morgen, succes met alles regelen.
Coco, jeetje jou zoon ook alweer 1 morgen wat gaat da hard! Ja zal idd proberen hier vaker te buurten maar volgens mij heeft iedereen een andere naam nu....houd het wel spannend
@ linda: leuk dat je ook even om de hoek komt kijken? Hoe gaat t met je? Was jij niet op zoek naar een andere baan? @ delphine: ik had je al gefeliciteerd op FB. Hoe gaat t nu met je? @ bulldog: moest jij niet naar t zkh toe met N? Hoe gaat t nu met hem? en ook een belangrijke vraag: hoe gaat t met jou? @ sjoon: hoe gaat t met je? Nu dat je "alleen" bent. Want je vriendje is toch weer aan t werk. Lukt t nog een beetje? Hier zijn ze ook allebei verwend hoor: - kassa - kleurpotloden - mega mindy verkleedset - bloemenslinger voor de fiets - cd speler + microfoon - nieuwe cd van K3 (eyo heet die geloof ik) - doktersetje (ben al veel keren beter gemaakt ) Voor onze menneke: - bijtsleutels - kubus met activiteiten - een stuur (voor in de auto; dus veel herrie) - een telefoon (ook veel herrie) - wat kleine activiteiten dingen Al met al, zijn ze allemaal heel goed verwend. Maar sinterklaas is mij ook niet vergeten. Ik heb 2 flessen wijn gehad, een vogelhuisje. een boek (weet alleen neit meer hoe die heet).
@bb: gaat goed tot nu toe, maar heb ook nog niet vroeg op hoeven staan. Morgen en vrijdag wel! Hier is chiel ook lekker verwend door de sint. Hij is helemaal blij. Ik heb besloten om mij verjaardag weervlekker thuis in asten te vieren bij paps en mams, heb ik vorig jaar ook gedaan, en was lekker gezellig!!!
Hhaahah wordt t dan niet tijd om in deze buurt te komen wonen, sjoon? Het huis bij mij in de straat staat nog steeds te koop . Hoe was trouwens t kraambezoek van je collega's? Ben je lekker verwend? O ja.... sinds dinsdag kan J zitten. Nog niet zelfstandig, maar als je 'm ergens neerzet, dan blijft hij wel zitten. Heb ook al vast de kinderstoel naar beneden gehaald. Ben ik straks van de wipstoel en maxicosi af. Gelukkig!! en hij tijgert achteruit. nou ja... .tijgeren.. hij schuift naar achteren. Zo mooi om te zien.
@ coco: gefeliciteerd met de verjaardag van R. 1 jaar alweer. tijd gaat hard. J wordt zaterdag 7 maanden, dat gaat ook snel. heb jij t idee dat de 2e sneller gaat in z'n ontwikkeling dan de 1e?