juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Vanavond de wekelijkse boodschappen doen. Zit elke keer weer: wat zullen we nu weer eten???? Iemand nog ideeën voor een makkelijke en gezonde maaltijd?

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ik had ook kruidvat testen en die van mij waren de eerste dagen echt een heel stuk lichter. Dit is echt een positieve test hoor. Gefeliciteerd.
    Wanneer is nou precies je NOD? Denk dat ie van het weekend eraf knalt!

@ Bianca: Spannend, een sollicitatie. Bij welk park ga je solliciteren?

@ Ellen: Ik vind het ook altijd zo moeilijk, die boodschappen. Daarom doe ik ook meestal elke dag kleine boodschappen, dan vind ik het ietsje makkelijk te verzinnen. Maar nu is de buurtsuper dicht, aan het verbouwen (Super de Boer wordt C1000) dus doen we wat vaker grote boodschappen met de auto, maar och wat is het moeilijk.
    Vanavond eten wij kipkrokantschnitzel met aardappeltjes en sperzieboontjes, lekker simpel.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco moet morgen eigenlijk ongi worden dus ga zondag nog een testje proberen.

@ellen ik eet van het weekend tomatengroenten soep , shoarma, en gekookteaardappels.
    en voor de rest van de week doe ik dinsdagsboodschappen.

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bulldog, wauw dat ziet er wel uit als een streepje hoor! Hoop het zo voor je! En dat-ie zondag dan nog maar veel duidelijker mag zijn.

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ bulldog,wat spannend meid,zoals ik het zie ben je zwanger!!:D:D
    FF afwachten tot zondag!;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog jaa ik zie het streepje hoor!!!!:D:D:D:D hopelijk zonder nog duidelijker maar volgens mij ben je echt zwanger!! :D

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog, ik zie ook wel een streepje! dus alvast een kleine felicitatie dan maar? en symptomen heb je ook al iets he! Spannend voor zondag nog! succes

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Spannend begint er echt op te lijken nou als het echt zo is ga je het nog zwaar krijgen bij de slager, luchtjes genoeg daar!!;)

xxx1974: Balen van je hulp zeg, ga je nog een ander proberen??

Bianca: Spannend hoor solliciteren, leuk hoor Centerparcs!

9. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Woowww, ik zie ook heel duidelijk een streepje. Alvast een felicitatie van mijn kant. Ik hoop dat je morgen een HELE DUIDELIJKE streep ziet!

Bianca: Succes met solliciteren! Gewoon doen als je ergens anders aan toe bent..

Ellen/Coco: Hahaha, dat stiekem eten doe ik regelmatig hoor, want D. mag gewoon niet alles wat ik wel mag. En als D. op bed ligt zit ik meestal aan de koffie met wat lekkers haha

Ellen: Jammer van je hulp. Had jij dan wat tegen haar gezegd? Ik weet wel dat sommige hulpjes het niet leuk vinden als de eigenaren van het huis aanwezig zijn.

Hier doen wij 1 keer in de week grote boodschappen en doordeweeks om de twee dagen vers brood halen en nog kleine dingen. Meestal haalt mijn man dat, want tegenover zijn werk staat een ah.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @all thanks voor de reacties.

vanmorgen nog een ovutest gedaan deze was zeer positief , morgen een zwangerschaps test en dan zal het zich moeten uitwijzen.

ik ga gauw weer verder

fijn weekend allemaak....

11. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Bulldog: Ik zie duidelijk twee strepen. Ik hoop dat het morgen nog duidelijker is!

@fl3xgirl: Veel plezier op het feestje morgen!

@Mineke: Ik kan me voorstellen dat je je schaamde over het voorval met de roltrap, maar ik moest er eigenlijk wel een beetje om lachen. :p Ze zijn ook zo vliegensvlug hè. Je hoeft maar een seconde niet op te letten of ze zijn weg of zitten overal aan.

@Sjoon: Gelukkig dat de uitslag goed was. Heb je altijd dit soort lange cyclussen? Dan duren 16 rondes wel extra lang. Ik hoop in elk geval dat je niet aan de Chlomid hoeft. Ik heb dat destijds ook geslikt en ik weet niet of het een standaard procedure is, maar ik moest rond de vruchtbare periode om de paar dagen naar het ziekenhuis voor een follikelmeting en bloedprikken enzo. Echt een heel gedoe.
    Ben jij trouwens degene die een paar maanden terug naar Ballorig is geweest of was dit iemand anders? Ik ben aan het overwegen om er met onze familie (kinderen tussen de 1 en 6 jaar) naartoe te gaan, maar ik zag dat je geen eten/drinken mag meenemen. Ik kan op de site niet vinden of het eten daar beetje betaalbaar is.

@Coco: Als straf moet ze bij ons in een hoek van de huiskamer staan. De gang vinden we te riskant i.v.m. de trap. Als we zeggen "ga maar in de hoek staan", dan rent ze er meteen naartoe zonder te protesteren en dan moet ik ook m'n lach inhouden. En daarna doen we hetzelfde als wat jij doet, dus praten, sorry zeggen en knuffelen. Maar we geven eigenlijk niet zo vaak straf, we hebben ook zoooooo'n voorbeeld kind dat altijd luistert *kuch*. :D Dat laatste was helaas een grapje. :p Maar we geven eerst een waarschuwing en soms wat afleiding en dan is het meestal wel goed.

Over stiekem eten. Ik had laatst bami gemaakt, maar ik ben na twee happen eten gestopt. Niet bepaald een goed voorbeeld, maar ik vond het echt vies. Gelukkig had mijn dochter niets door. Toen ze op bed lag, heb ik een pizza in de oven gedaan.

Mijn lijf is volgens mij helemaal van slag. Ik vloei nu al zeven dagen helder- en donkerrood bloed. Het bloedverlies was eerst vergelijkbaar met een lichte menstruatie, de laatste dagen tussen licht en gemiddeld in. Dit heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt. In combinatie met de pijn van vorige week, heb ik het vermoeden dat ik wel een bevrucht ei heb gehad, maar er iets niet goed is gegaan met de innesteling of het vruchtje. Ik vraag me af hoelang ik nog blijf vloeien en wanneer/of ik daarvoor naar de huisarts moet gaan als het langer duurt. Ik zal dan nog eerst even een zwangerschapstest doen voor de zekerheid, al denk ik dat dit gewoon een echte menstruatie is en ik niet zwanger ben.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeetje schaapje, dat is ook niet fijn dat je nu niet weet wat het is. ik vloei de ene keer ook veel meer dan de andere keer. dan moet ik echt zo'n supertampon en een maandverband in, en dan zeker binnen 2 uur weer verschonen (soory voor de onsmakelijke zinnen...)

ik ben idd naar ballorig geweest en laatst ook weer een keer. het eten en drinken is daar normaal qua prijzen.
    de entree is 6.50, voor de hele dag, en je hebt ook peuterochtenden tot 12.00 en dan is het 4 euro entree, je betaald niks voor volwassenen. en de kids hebben de tijd van hun leven!

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Schaapje: Vervelend zeg ben het hier ook de ene keer heel erg en de andere keer bijna niks!! Dus weet het ook niet maar als je het niet vertrouw zou ik gewoon even naar de dokter bellen of langs gaan.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou meiden

ik ben echt zwanger
    test is veel duidelijker dan vrijdag.
    ik zal straks nog ff proberen voor een foto....

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

GEFELICITEERD!!!

geniet ervan

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Whooohoooeeee!! Gefeliciteerd bulldog! Ben zo blij voor je.

Wij hadden vanochtend een cadeautje in onze schoen! Allemaal een lekkere chocoladeletter en J. heeft ook autootjes gekregen. Hij is er nu lief mee aan het spelen.
    Ik vind het zo lief dat hij nu het hele gedoe van Sinterklaas snapt. Gisterenmiddag al de intocht gekeken en gisterenavond onze schoen gezet en een liedje gezongen. Hij vindt het allemaal reuze-interessant.

Vanmiddag gaan we lekker high tea-en, alvast voor mn verjaardag, heb er zin in. Nog nooit gedaan, maar het ziet er altijd zo gezellig uit...

Verder geen verplichtingen vandaag, lekker rustig aan doen.

Zo, nu even een boterhammetje eten.

Fijne dag dames.

En bulldog, ben benieuwd naar de foto!

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bulldog, Gefeliciteerd meid! Wat fijn dat je nu een nog duidelijkere streep hebt. Geniet ervan!

18. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Bulldog: Gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Veel last van kwaaltjes?

@Mineke: Bedankt, als ik woensdag nog steeds vloei dan zal ik even naar de huisarts gaan. Er beginnen nu wel allemaal enge scenario's door m'n hoofd te spoken. :(

@Sjoon: Op dit forum worden er soms dingen geschreven die vele malen onsmakelijker zijn, dus ik ben wel wat gewend. :p Wanneer mag jij trouwens testen?
    Ik had inderdaad gezien dat volwassenen in Ballorig niets betalen, maar het geld moet dan toch ergens vandaan komen? En meestal is het eten en drinken dan peperduur, maar dat valt dus wel mee. Ik vind het trouwens ook wel prettig voor de kleintjes dat jongeren van 13 t/m 17 jaar geen toegang hebben.

@Coco: Veel plezier vanmiddag! Ik zie dat je morgen al 38 weken zwanger bent! Spannend!

Kunnen jullie kindjes eigenlijk al goed zingen? Of worden er voornamelijk losse woordjes geroepen?

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Wat fijn zeg Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!!:D Ga je het met Sinterklaas vertellen of met kerst??;)

Schaapje: Hier kan ze sommige liedjes helemaal goed zingen, andere die ze half kan hoor je alleen woorden en is de rest onverstaanbaar. Maar ze word hier aangestoken door haar grote zus want die zingt altijd en zit nou ook op koor dus die versjes kan zei nu ook gelijk.:D

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Bulldog,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!:D
    Nu nog je banner veranderen!:p

Deel Deze Pagina