juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Iedereen de beste wensen voor 2012!!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Happy new year!!!! :)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Vanuit hier ook iedereen de beste wensen!

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!!! Allemaal de beste wensen voor 2012

BB: Ik ben op 6 februari uitgerekend.

Diadeem: Ik geniet echt met volle teugen van mijn verlof. Ik merk opeens dat het leven een stuk makkelijker is geworden haha.

Kijk er aan de ene kant uit dat de baby er snel is, maar aan de andere kant probeer ik zo veel mogelijk van de rust in huis te genieten haha

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    happy new year!

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Beste wensen voro t komende jaar en dat we nog veel mogen kletsen hier bij de juni mama's :D

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Meiden, nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst voor jullie.

@ Schaapje: Gefeliciteerd met jullie dochtertje.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hadden J. wel wakker gemaakt om 23.45 uur. Hij vond het vuurwerk schitterend van achter het raam. 's Nachts zijn we niet naar buiten geweest, overdag hadden we al wat sterretjes ed afgestoken. Toen we rond 00.30 naar bed gingen, mocht J. in zn kamer nog even blijven kijken naar het vuurwerk. Toen ik 5 minuten later ging kijken, zat hij nog steeds op zn knieën in bed met zn ellebogen in het raamkozijn, zo schattig, hihi.

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    R. werd zelf wakker en we hebben op het dakterras met z'n 3-en gekeken. D. sliep voor het eerst in z'n leven 12 uur achter elkaar door!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, hier hebben we te maken met een klein terrortje. We zijn al een paar dagen binnen gebleven omdat de jongens allebei erg verkouden en niet zo lekker zijn, maar je merkt echt aan J. dat hij dan zn energie niet zo goed kwijt van. Hij wordt er een beetje vervelend van af en toe.
    Gisteren (ik was aan het werk, man was thuis) had hij straf gekregen. Stond hij op de gang: "Als jij stout doet tegen mij doe ik stout tegen jou, ik ga in mijn broek plassen" En ja hoor, heel zn broek nat,, gewoon om te pesten.
    Verder is hij gewoon de allerliefste hoor, maar af en toe van die momenten.....

Vandaag toch maar een lekkere wandeling maken buiten.

Oja, en vannacht voor het eerst dat R. de hele nacht heeft doorgeslapen, zonder avondvoeding en zonder nachtvoedingen. Heerlijk!

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Coco, zal het aan het weer liggen? chiel was ook al lekker lastig... Pff, ik was blij toen mijn vriend thuis was.

12. Blue Bird

Dat denk ik wel. S had hier namelijk ook last van. Gelukkig werk ik deze week en kan ze d'r energie kwijt op t kdv.

@ coco: j krijgt z'n laatste voeding (een papfles) rond half 9. en meestal red hij t tot half 7. Maar de laatste 2 maanden wordt hij wakker rond 4 uur (doorkomende tandjes), dan praat hij wat en valt daarna weer in slaap.

Pfff.... heb de hele week niks te doen. we zijn over gegaan op een ander systeem en t werkt nog niet echt zoals t moet werken. Heb nog wel wat opgeruimd, maar kan en mag nog niks boeken omdat de datum niet fatsoenlijk werkt. echt balen. en maandag komen ze van kPMG om de audit te doen bij ons... heeerlijk gepland zo.... maar niet heus.... :x

En.... hoogwaarschijnlijk heb ik vanmiddag voor EUR 325,00 een moederfiets op de kop getikt. via marktplaats. Ik ga straks na m'n werk even kijken en proefrijden. Als t iets is, dan gaat manlief 'm morgen ophalen. Wil ik ook wel doen, maar m'n oduers komen. Dus als iemand nog een fiets nodig heeft... :D (hij is wel van een junk geweest en heb 'm ergens in Utrecht gekocht voor 25 eurootjes.... (gestolen dus, maar ja.... ik moest vervoer hebben.... :)). en ik rijd er nog steeds op :D

13. Blue Bird

oh ja nog iets (da's ook weer iets voor ons).... gisteren stormede t toch zo hard. we hebben ons tuinstel buiten staan. wel netjes ingepakt met een zeil er omheen. Dus wij dachten: dat staat wel goed voor de winter (welke winter??). In de schuurt hebben we geen plek.
    Ging ik vanochtend naar buiten toe om de poepluier van J weg te gooien, ligt t tuinstel dwars op t terras. Gelukkig de airco unit niet geraakt. Is die hele gevaarte omgevallen.
    Dus ik manlief gebeld (want die zat al op z'n werk). Hij moest wel lachen en zei dat hij straks wel eerder thuis komt van z'n werk en dat ding weer recht zet. Ik kon t niet alleen (want tis nogal zwaar).
    :D:D ik heb altijd wel wat, moet mij weer overkomen....

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh fijn om te lezen hier was ze ook al tegendraads, komt vast door de storm.
    Nou zeg Bianca zo'n zwaar ding helemaal omgewaaid is ook een wind niet normaal meer.
    Ik heb ook altijd gekke dingen hier was gisteren mijn oudste dochter aan de oplader van de nintendo gaan hangen. Dus 1 pin van de oplader was afgebroken en zit nog in het stopcontact.:$ Toen had ik manlief maar opgebeld, maar het kon geen kwaad als ze er niet aanzitten en er niks uitsteekt. Dus moet nog een nieuwe lader halen.:cool:
    En manlief heeft vorige week de rondraaiarm van de Actifry gebroken, ik zeg altijd maar als het hier niet stuk ga kan het niet kapot.:D

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Diadeem, de ds lite hebben wij, en daar konden we nergens meer een lader voor krijgen ( hier was t zelfde gebeurt met chiel..) op bol.com hadden ze die nog wel voor een paar euro, en de volgende dag al in huis!!

16. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Beetje laat, maar ik wens ook iedereen het beste toe in 2012!
    En bedankt voor de felicitaties.

@Sjoon: Jij ook gefeliciteerd met je dochter! Hebben jullie al een beetje een ritme kunnen vinden zo met twee kinderen? En hoe vindt Chiel dat hij een zusje heeft? Onze oudste dochter moet nog duidelijk wennen aan de nieuwe situatie (niet meer zindelijk en soms vreselijk irritant) en dat het vakantie is, helpt ook niet echt mee. Hopelijk gaat het beter als ze weer naar de psz kan.

@Firstbaby: Succes met de laatste loodjes!

Er is nu trouwens een website waar je een banner kunt maken met twee data (zie handtekening). Dan kun je dus de leeftijd bijhouden van twee kinderen of kind en zwangerschap/cyclus, etc. Misschien ook iets voor jullie?

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Thanks ga zo gelijk kijken want kon er niet aankomen vanmiddag in de stad!

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    rustig hier...

First: wanneer was je nou uitgerekend en hoe gaat het??

Coco: lekker he dat doorslapen. D. slaapt opeens sinds 31 december (geen vuurwerk gehoord) 10 a 12 uur achterelkaar. Ik ben er nog steeds niet aan gewend, ik slaap zo diep nu dat ik helemaal van de wereld ben als ik wakker wordt, ha ha

Zijn de peuters nog tegendraads?? Hier gaat het supergoed. Ik vind R. weer wat 'ouder' geworden. Hele verhalen heeft ie, is minder moe e.d. Met D. samen gaat het nu ook erg leuk, kletsen lekker tegenelkaar.
    Wat een gedoe zeg, ik ben aan het puzzelen om werk te combineren met school en KDV. Blijkt dat de BSO geen opvang heeft op woensdag, grr... Denk dat ik aan het ouderschapsverlof zal moeten... Voor diegene die werken hier, hoe gaan jullie dat doen?

19. Blue Bird

@ xxxx1974: Wanneer S. naar school toe gaat, ga ik andere dagen werken. S. gaat 12 augustus naar school. Vanaf 1 augustus ga ik ma, di en do werken. wo en vrij ben ik vrij. Ik werk van 9:00 - 17:30 uur. M'n man wil 1 dag thuis werken, maar heb tegen 'm gezegd. Waarom werk je 2 ochtenden op je werk en de middagen ben je thuis (of werk je thuis) en dan haal S. op van school. en 1 dag gaat S. zowiezo naar de BSO. En zo hebben we t geregeld.

Maar ja, niet iedereen is flexibel met z'n werk.

Ik weet niet meer wie t vroeg, maar first is 6 feb. uitgerekend. ik heb t ook al een keer aan d'r gevraagd. ;)

hier is t soms een gevecht met wat betreft slapen, ze heeft t zo hard nodig. en 's avonds is zo moe en vervelend. ze valt dan letterlijk om.

20. Blue Bird

woehoe.... Onze J. is 8 maanden.... gaat snel zeg...

Deel Deze Pagina