@ diadeem: hij doet t steeds minder (gelukkig). wanneer zou ik kunnen gaan beginnen met iets er op tedoen (zoals smeerkaas?) @ bulldog: weten ze nu al wat is geweest? Dat N. van die sliertjes poept? heeft dat te maken met z'n koemelkallergie? @ first: hoe gaat t nu met je? laat je wel weten wanneer je bent bevallen? Hier gaat t uitstekend. J. gaat sinds gisteren vooruit tijgeren ipv achteruit. De kruiphouding is nog steeds z'n starthouding. Denk dat hij t over gaat slaan. Gisteren was ik aan strijken in de woonkamer. Gezellig muziekje er bij. J lag toch te slapen in bed en S. was aan t spelen. Zegt ze: mama, waarom strijk jij? Ik: omdat ik geen gekreukte kleding wil en mama en papa moeten netjes zijn op t werk. S: oh. toen was t even stil en zei toen: ik denk dat ik maar trouw met een rijke man. dus ik zei: nou, dan heeft mama toch iets verkeerds gedaan. en zei zij: nee hoor... je bent toch blij met papa.... tja, dan ben je klaar..... en ik: ja hoor, ik ben zeker blij met papa. we krijgen van t kdv maandelijks zo'n folder met alle ditjes en datjes en weet ik veel nog meer. en dan heb je ook een ding met prietpraat. en daar stond S dus ook bij (weer!!). ze was wat kwijt en zei: ach E (leidster) dat komt wel weer boven water. EN ik las dat en ik dacht: van wie zou ze dat nu weer hebben.... (van mij dus, want ik zeg dat ook altijd)
Coco: Ik wil absoluut in het ziekenhuis bevallen. Vervolgens zou ik weer 5 dagen in het kraamhotel willen verblijven. Bij D. vond ik dat geweldig. Maar ik ga er nu vanuit dat ik 2 dagen in het kraamhotel blijf en dan naar huis ga, maar stel dat ik me nog niet zo fit voel en D. heeft het naar zijn zin bij opa en oma dan blijven mijn man en ik langer in het kraamhotel. BB: Ik heb internet op mijn tel en in het kraamhotel heb je ook internet, dus ik kan jullie zeker op de hoogte houden als ik bevallen ben. - Wat grappig van S.! Ze worden al zo groot en die praatjes dan he.. Mocht ik over tijd raken, dan lijkt 12-02-2012 een mooie bevaldatum haha Ik voel me verder heel fit en energiek. Wat een verademing nu ik niet meer werk. Heb nesteldrang dus ben volop bezig met ramen, deuren, magazijnkast en kledingkasten opnieuw vouwen terwijl ze al netjes zijn. De baby mag van mij komen...
Haha first, ik baalde wel een beetje dat ik de nesteldrang niet zo aanwezig had, bij chiel ook niet... Is idd wel een mooie datum de 12 februari! Bb wat een leuke praat hebbe de kinderen he! Chiel ook al soms. Heerlijk om daar naar te luisteren
leuk he die praat! Vanochtend ook zo'n leuk gesprek gehad: R: mama, waarom is dit voor jou werk? (krat met spullen stond in de gang) Ik: nou, mama heeft die spullen nodig om les te geven, mama is ook een soort juffie na een stilte zegt R lachend: neeee hoor, mama is gewoon mama
Haha, leuk he dat ze dat niet kunnen plaatsen! Net als de juf van de speelzaal op de markt tegen komen, was volgens chiel ook niet goed. Ik vond het vroeger ook raar om de gymleraar in spijkerbroek te zien. Je zag hem altijd in trainingspak lopen
BB: Ik zou beleg gewoon eerdaags een keer proberen, hier ging mijn zoon pas met 1 jaar beleg eten maar dat is wel laat. Firstbaby: Poeh wat een nesteldrang zeg, wel lekker een schoon huis. Leuk zeg al die Pietpraat hier kunnen we er ook met z'n allen smakelijk om lachen! Nou ze was hier vandaag als een lammetje, hopelijk morgen weer.
@ diadeem: thanks. ik zal van t weekend eens proberen. @ first: da's idd een mooie datum. ik heb geen last van nesteldrang gehad. Althans niet bij J. Bij S. heel erg. pfff.. ben wel blij dat t vrijdag is. We zijn over gegaan op een ander systeem. Maar t werkt nog niet echt zoals t hoort. Ben wel moe. O ja.. we hebben voor J een carnavalsoutfit gekocht. Hij gaat als olifantje. geweldig. heeft hij t lekker warm als we naar de optoct gaat kijken. S. gaat als Mega mindy, mijn man als Mega toby (*krijg beeld: hij heeft buikje en moet dus ineen strakke mega toby pak* ). Ik ga als clown. 's Zondags gaan we naar de optocht en misschien dat we daarna nog even de kroeg in gaan. en helaas moet ik maandag werken. maar dan gaat m'n man met de kinderen weg. en dinsdag gaan we met z'n allen naar de kindermiddag. Hebben ze 's middags alleen maar kinderen in de kroegen. keigezellig. iig S. vindt t helemaal super....
@ Sjoon: hier ook! ze mogen ook verkleed gaan naar t kdv. vorig jaar moest ik S. uit haar pippi langkous outfit halen. want ik moest echt tegen haar zeggen dat t carnaval nu ECHT voorbij is. Ze heeft er gewoon 3 dagen in gewoond
haha ik krijg ook een beeld bij die verkleedpakjes. wel super grappig hier leeft dat niet zo, doe er nooit wat aan.
En anders kan ik nog de voorraad spekken met onze carnavalskleding!! Daardoor wordt de keuze alleen maar reuze
BB: waar heb je die pakjes gekocht? Hier is er niet zoveel te krijgen volgens mij. Op het KDV mogen ze verkleed komen. Voor R. wel leuk, D. is denk ik nog te klein....
Sjoon: Bij D. had ik ook geen nesteldrang.. Dit keer is het echt extreem. BB: Geef je adres maar op, kom ik je huis aan kant maken. Heb zoveel energie en plezier in schoonmaken haha. Diadeem: Jah voordeel is dat alles heerlijk schoon is. Nadeel is dat ik heel streng ben voor D. en mijn man en hen er steeds op wijs iets recht te zetten. D. schudt nu steeds de kussentjes van de bank op en zet ze recht zoals ik dat doe. Ik zag hem van de week mij nadoen met een doekje alle keukenkastjes afnemen en de deuren haha Vandaag 38 weken! Heb nog genoeg dingen te doen. Hoop graag met 40 weken te bevallen, maar we zien het wel..
Thanks voor de uitnodiging BB en Sjoon. Fistbaby: Haha ik was ook zo de laatse weken, mijn man werd werkelijk gek van me. Vind die kussens wel humor,ziet het hem al doen. Worden jullie kindjes ook zo bijdehand hier ging het gisteren zo. Judith was van de bank aan het afspringen. Ik: Van stop maar met springen straks val je J: Ik spring niet, ik ben aan het vliegen. Ik: Van nou mensen kunnen toch niet vliegen. J: Jah maar ik ben een vlinder, maar heb alleen geen flappen. Nou ik lach hier echt dubbel.
ha ha diadeem, grappig zijn ze nu he... Hier wordt ik heeeeelemaal dol van het woordje 'Waarom'. Echt bij alles 10x. Het is gewoon een spelletje aan het worden.
Diadeem: Hahaha zoo leuk en wat een fantasie hebben ze toch he! Ellen: Hier word ik ook gek van Waarom en Hoezo? Als hij een vraag met waarom stelt en ik heb hem zojuist beantwoord, dan krijg ik dezelfde vraag met hoezo?
ha ha, hier ook first. En na 10x vragen en antwoorden zie je hem nadenken en zegt ie 'ooo!' En dan beginnen we weer met een nieuwe reeks vragen