Haha waarom en hoezo hier ook en Wat eet een eend, eland, bever enz uuhh weet het soms gewoon echt niet.
Ik zeg nu regelmatig.. begrijp je wat mama vertelt? Of snap je dat? Waardoor hij automatisch zegt, Ja... ik snap het of Ja.. ik begrijp het mama. Dan vraagt hij niet meer verder haha.. Ze zijn te grappig voor woorden..
ik antwoord ook vaak 'wat denk jij?'en dan krijg ik gewoon antwoord. Soms ook hele grappige peuterlogica, ha ha
Grappig he, hier ook zo'n peutertje dat steeds vraagt "waarom". Of van die vragen stelt waar ik zelf ook het antwoord niet op weet. @ First: Haha, jij bent echt wel erg met je nesteldrang, dat je zoontje je nu al na gaat doen met kussentjes opschudden en de keukenkastjes afnemen, hihih. Extra hulp in de huishouding...
@first je schiet al aardig op , bij D was je eerder bevallen toch? fijn he die nestedrang, leuk dat D meehelpt! grappig he die peuter opmerkingen ik lig hier af en toe helemaal dubbel, vorige week kwam in naar benenden had me aangekleed en zo zegt G tegen me mama wat zie jij er mooi uit haha ik had gewone normale kleren aan. G gaat vanaf volgende week extra naar de psz hij krijgt vve dagen voor zn taal. het slapen gaat nog steeds goed en nog steeds in zn eigen bed! met N gaat het ook goed die groeit als kool , inmiddels de provocatie test gehad en ze denken dat hij geen kma heeft ondanks hij die nachts toch veel buikpijn had, moet nu weer koemelk toe gaan voegen langzaam opbouwen tot nu toe gaat dit goed ! met mij gaat het iets minder , ben goed aan het nadenken wat ik moet doen met mn relatie het moet allemaal van 1 kant komen hijvraagt nooit eens hoe het met mij is of hoe mn dag was .heeft niks voor me over. als hij thuis komt vaak pas na 1900 dan eet hij en ploft op de bank . dit zijn nog maar een paar voorbeelden ook is mn gevoel voor hem ver te zoeken zeg maar geen gevoel. kortom ik voel me gewoon ongelukkig in deze relatie, maar met 2 kids erbij neem je niet zo gemakkelijk beslissingen. ik ga ff lekker bankhangen fijn weekend verder!
Bulldog, ten eerste super fijn dat het goed gaat met allebei de kinders. Helemaal fijn. Jammer dat je zo met je relatie in dubio zit. Het is zeker een moeilijke keuze met kinderen erbij. Als er geen verbetering komt dan zou ik voor mezelf en de kinderen kiezen dan een ongelukkige relatie hebben. Het is moeilijk maar je zal de keuze zelf moeten maken en dan zal het vast en zeker de goeie keuze zijn. Ik wil je sterkte wensen met deze moeilijke beslissing Dikke digiknuff voor jou en G en N!
@sjoon thnx ! weet je wat het is , als ik zeg dat hij eens wat meer moet doen met de kids en helpen in huis dan gaat het altijd maar hooguit 2 weken goed voel me af en toe net een papegaai word daar zo moe van. plus krijg ik het verwijt dat ik maar 20 uur werk maar hij vergeet wel dat ik hier in huis alles doe incl boodschappen .. in een ongelukkige relatie zitten is ookgeen optie ook niet voor de kids die hebben meer aan een gelukkige moeder! en mn man die vind het allemaal best die heeft niet eens in de gaten hoe ik me voel die heeft een plaat voor zn kop!
Hallo allemaal.. Bulldog: Ja, met D. was ik met 38 weken al bevallen. Heerlijk was dat, vooral omdat ik er geen rekening mee had gehouden. Ze vonden dat hij een groeiachterstand had en ik moest opeens ingeleid worden. - Wat vervelend voor je dat het niet zo goed gaat in je relatie. Soms moet je lastige beslissingen nemen. Ik zou voor jezelf kiezen als je zo niet gelukkig bent. In ieder geval heel veel sterkte met het maken van de juiste keuze. Het moet inderdaad van twee kanten komen, anders werkt het niet. Dikke knuff voor jou.. Hier gaat het goed. Van mij mag die komen..
@bulldog: hier gaat alles goed met Chiel en Elynn, Chiel is zo trots op zijn zusje, heerlijk om dat te zien! en zo lief ook... en dus sinds elynn er is is hij overdag zindelijk, ook makkelijk de een in de luiers en de ander eruit!
bulldog wat vervelend van je relatie. Is relatietherapie niets voor jullie? Een vriendin van mij had daar veel baat bij. Ik wens je veel wijsheid en sterkte bij je beslissing... spannend hoor First! 39 weken al... Ik dacht dat de driftbuien over waren maar ze zijn na een rustige periode helaas weer terug. Soms op eieren lopen, het gaat echt nergens over. Gisteren een megadriftbui omdat meneer een geel bord ipv een blauw bord had gekregen. Hij wordt dan helemaal hysterisch... Ik probeer die buien zoveel mogelijk te negeren of te vragen of ie gewoon kan vertellen wat ie wilt, helpt niet altijd. Hij wil alles op zijn manier en denkt dat wij gedachten kunnen lezen of zo, daarnaast kan hij geen 'nee' accepteren. Soms wordt ik dan net zo koppig als hij en doen we het gewoon op mijn manier...
Goedemorgen! Ellen: Ja driftbuien zijn erg kenmerkend voor deze leeftijd en het blijft lastig mee om te gaan. Hier hebben we daar geen last van momenteel. Maar ik merk wel dat D. een stuk luidruchtiger is dan voorheen. Ik probeer hem te laten inzien dat hij iets rustiger moet spelen.. niet zo hard moet praten, want als de baby er straks is dan moet hij daar rekening mee houden. Hij probeert het wel en begrijpt mij wel..we zullen zien. O ja, wij gaan waarschijnlijk verhuizen in maart. Dat beloofd wat na de bevalling haha.
@ bulldog: Wat naar dat het niet zo goed gaat met jullie telatie. Dit speelt al langer toch? Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe met het nemen van de juiste beslissing. @ Ellen: Helemaal herkenbaar. Hier ook nog steeds af en toe van die driftbuien om zulke onbenullige dingen, zoals kleur bestek. Ik zeg dan altijd: "Als je normaal praat kan ik je verstaan en dan kunnen we praten". Meestal helpt dit wel en kan hij wel op een normale manier zeggen dat hij een andere kleur wil (of wat dan ook). Maar als hij niet op een normale manier uitlegt wat hij wil krijgt hij in ieder geval niet zijn zin. @ First: Spannend, misschien verhuizen zo snel al. Loop jij nu voor je gevoel ook al overtijd? Ik ben van J. met 39 weken bevallen en toen ik van R 39+1 was, voelde dat als overtijd. Spannend voor jou hoor, sterkte met de allerlaatste loodjes.
komt ff kijken of first al bevallen is.. is het al onrustig of merk je nog niets? coco: haha, ik zeg dat ook altijd. We zijn vandaag lekker buiten geweest. De sneeuw is super maar het ijs durft R niet op. Dat terwijl ie al dagen lang praatjes had dat ie wel kon schaatsen. Ik vanochtend van die ijzertjes gekocht, wil hij niet Hij is wel consequent, dat is wel knap. Iedereen zit tegen hem aan te praten dat ie best het ijs op kan maar hij wil echt niet...
Firstbaby: Nou ik hoop maar dat je gauw ga bevallen, je gaat het helemaal uitlopen. Bulldog: wat vervelend zeg van je relatie ik hoop dat jullie er samen nog uit komen. Misschien eens samen uit eten gaan en het dan eens rustig bespreken??
Leuk zeg, wel jammer dat hij het ijs niet op wilde!! Hier 's ochtends een poos wezen schaatsen en 's middags ook, J. heeft heerlijk op de slee gezeten!! Helemaal dik ingepakt met 4 shirten, 2 truien en skijas en met 2 maillots en skisokken en snowboats had ze nog haast koude tenen. maar jah wat wil je als je een paar uur stil zit, want we waren een heel eind gegaan op de graafstroom. Was goed voor mijn conditie terug ook nog een eind mijn dochter geduwd van 7, maar echt oershollands gezellig hoor.
hij moet gewoon de kat uit de boom kijken, vandaag ging hij het ijs wel op. 5 min. op schaatsen en daarna de hele middag van een heuveltje met de slee zo op het ijs. De kleine ook! Vond het wel stoer... Op de slee had ik de dikke voetenzak van de wandelwagen, lekker warm!
Oh schaam me diep. Heb al heel lang niet gereageerd. Druk druk druk. Heb ook een week in de ziektewet gezeten. Dus had ook geen zin om te kijken. Was wel benieuwd of first al bevallen was. maar volgens mij nog niks (of je bent bezig, dat kan ook). Ik weet t niet meer wie t vroeg, maar t ging om t carnavalskostuum van J. Die heb ik bij Piet Kerkhof vandaan. maar bij ons in het dorp hebben ze 'm ook. verder met driftbuien. Kan er helaas heel veel over mee praten. over t minste of geringste heb ik een driftkikker. @ bulldog: Ik zit niet in jou situatie. maar ik wil je wel een digiknuffel geven. Mocht je er toch over willen praten... stuur maar een pb. Ik luister en ik ben een schouder om uit te huilen... Even toch nog een vraagje: normaal gesproken slaapt J heel goed door. maar de laatste tijd wordt hij om 4 uur 's nahcts wakker. maar ik ehb geen zin om een flesje te geven, want dat weet hij en komt hij zeker om 4 uur. Hebben jullie tips of advies hoe ik dit op kan lossen. Zijn laatste fles krijgt hij om 8 uur 's avonds. alvast bedankt dames.