@ First: Nog gefeliciteerd!! Super dat het zo goed gaat zeg. @ Ellen: Ik vind dierenopdemuur.nl denk ik leuker. Ben nu wel meteen nieuwschierig naar je werk...
Wat coco zei ben ik ook mee eens. En ook ik ben nieuwsgierig naar je werk. Dan heb ik ook nog een vraag . Kindjes die naar een dagverblijf gaan. Als jullie kindjes 4 worden, gaan ze meestal trakteren. Maar geven jullie de leidsters ook wat. Want ze gaan daarna naar school toe. Ik zag namelijk bij iemand die ook 4 is geworden, dat de leidsters ook wat kregen. Zouden jullie dat ook doen?
Ze hadden van iemand een flesje badschuim gekregen. dus vandaar dat ik t me afvroeg. Misschien een kleinigheidje. ze hebben daar wel 4 jaar gezeten.
misschien hebben ze in zo'n kado winkeltje wel iets met een leuke tekst erop voor weinig. geen idee eigenlijk vind het altijd zo moeilijk wat te kiezen
Klopt. want met m'n eigen verjaardag weet ik ook nooit iets. toevallig zijn we deze keer weggeweest. Ik heb nog 6 maanden over om na te denken. Maar eerst nog J zijn verjaardag... en da's ook al bijna.
BB: bij ons mogen de leidsters niets aannemen... ik zal als ik van de week eens tijd heb wat schilderijtjes in m'n fotoalbum plaatsen voor de nieuwsgierigen
BB: Wij geven de leidsters elk jaar met kerst een kleinigheidje met wat leuks dat D. dan thuis voor ze heeft geknutseld. Heb een aantal vriendinnen die op een kdv werken en hoor vaak wat zij krijgen van ouders en meestal heb ik dan gelijk een leuk idee. Als D. het kdv verlaat, dan zal ik ze inderdaad iets geven. Maar moet wel zeggen dat ik bijna vriendinnen met ze ben geworden. Heb ze op de whatsap en zij komen binnenkort op onze kraamfeest etc.
@first gefeliciteerd met jullie zoon , super leuke naam , fijn dat het zo goed gaat en dat D zo trots is ! @ellen dierenvriendjes is wel een leuke naam , ben wel benieuwd hoe ze eruit zien . @BB hier geen kdv dus geen idee wat je ze geeft. @all thnks voor jullie medeleven over het slecht gaan van mn relatie, is al iets rustiger in mn hoofd maar weet niet wat ik moet doen ik heb geen gevoelens meer voor hem maar zit wel met 2 kids hier dat maakt het wel lastiger ...
Wat fijn zeg dat het zo lekker loopt gelijk al!! BB. Misschien glazen theemok, met cup a soup zakje, theezakje en een bonbon erin?? Ellen: Nou ben ook benieuwd naar je kunst, leuk hoor dat je kan schilderen. Ik zou zeker een naam verzinnen met dieren erin dan vinden de mensen je eerder als ze op google zoeken. Bulldog: Je zit in een lastig parket, sterkte met je keuze!! Misschien eens samen een weekje weg gaan??
@ BB: Hier geen kdv, maar ik denk dat J. de juffen van de psz wel iets zal geven. Ik heb wel eens gehoord van een potje met vergeet-me-niet-zaadjes. Vond ik wel leuk. Op Traktaties, uitnodigingen en tips voor kinderfeestjes op Party-Kids.nl staan een hoop leuke traktatie-ideeën, ook een categorie apart voor juffen/meesters. @ bulldog: Ik weet niet zo goed iets nuttigs te zeggen, vind het zo moeilijk/ erg voor je... Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! Hier is J. vanochtend met bloemetjes (een potje hyacinten) naar de psz vertrokken. Z'n "vriendinnetje" is 4 geworden en is daar dus vandaag voor het laatst. Hij had al dagen een grote mond, bloemetjes kopen, samen het potje mooi versierd en ingepakt en hij kon niet wachten om het te geven. Staat hij daar vanochtend op school, komt dat meisje eraan. Dus ik zeg: kom we gaan de bloemetjes geven en gefeliciteerd zeggen. Nou hij ging met tegenzin mee. Stond hij daar, uitgestrekte arm met de bloemetjes, hij zelf keek de andere kant op, "HIER" zei hij, en toen liep hij zo weg. Whahahah, wat een stoere knul toch, hehe. De moeder van dat meisje ook lachen.
Bulldog: Dank je wel voor je felicitatie. Ik zou het gewoon rustig aanpakken en kijken hoe jullie het willen gaan regelen met twee kindjes. Veel sterkte! Coco: Wat schattig van J. Ellen: Ben benieuwd naar je schilderijtjes! Nou hier is M. 2 keer gekomen afgelopen nacht. Pfff merk het gelijk hoor ben niet zo goed wakker. Ik merk dat hij best veel spuugt na een voeding, ga daarom zo naar de open inloopspreekuur om hem te wegen. Ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen..
Dank jullie wel voor tips en adviezen. @ ellen: ben wel benieuwd. @ first: geen ervaring mee met spugende baby's. we hadden wel last van baby die veel honger had / heeft. mssn zijn t krampjes. @ bulldog: als je er over wilt praten, kan je nog steeds bij me terecht. Ik zit niet in zo'n situatie, maar kan wel een luisterend oor zijn voor. en een digitale schouder om op te huilen... mocht je er gebruik van willen maken. PB me maar. Ik zal niks door verklappen. (vraag maar aan Delfino, die weet er alles van)
hoi allemaal, heb er paar schilderijtjes in mn album geplaatst. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
@ Ellen: Wow, wat mooi zeg. Heb je er al een hoop verkocht of ga je dat pas in gang zetten als de website klaar is? Je wilt niet weten hoe mooi ik kan tekenen... net zo als een kind van 5, haha. Ik had laatst uit mn hoofd een olifant getekend en J. vroeg, wat is dat? Nou, dat zegt genoeg!
Ik heb trouwens helemaal zin in vandaag.Ga lekker samen met mijn man een dag naar de sauna. Een arrangement geboekt met high thea, en een massage erbij. De jongens gaan een dag naar opa en oma, die halen we vanavond rond 19.00 weer op. Heb er zo'n zin in en ben er zo aan toe. Dit is pas de tweede keer sinds R. geboren is dat we samen een dag weggaan.