Hier kan noa zich ook nog niet zelf aan en uitkleden....broek en sokken kan idd wel maar tshirt is hier ook drama....gaan ze in groep 1 al gelijk gymmen dan?
@ Linda: Hier krijgen ze het eerste jaar 's winters gymles in de gymzaal en 's zomers extra buitenspelen.
Hallo meiden, Lang geleden dat ik hier ben geweest zit nu zoveel in ander topic hihi... hoe gaat het hier met jullie en de kindjes? hier gaat alles zijn gangetje met de 2 kids Esmay is sinds paar maanden eindelijk zindelijk overdag dan... gaat ook helemaal alleen naar de wc hoef met niks te helpen dat is wel fijn aangezien ze straks op school ook alles zelf moeten doen! aan en uit kleden doet ze ook helemaal zelf echt heerlijk!!! ze is zo enorm gegroeid laatste maanden niet normaal! ben echt super trots 7 maart hebben we intake met de school wel weer een grote stap straks als ze naar de "grote" school gaat Kaylee gaat ook al sinds ze 2 is naar de psz ze vind het helemaal geweldig! ze zijn zo lief voor elkaar en ook voor mij Esmay zorgt goed voor me en is erg bezig met de baby ze vraagt ook steeds of de baby al is geboren haha zoooo schattig!! met de baby gaat ook alles goed... ik moet wel elke week vingers prikken ivm controle suiker omdat hij 1x afweek pfff nu kom ik niet meer van het ziekenhuis af! gisteren te horen gekregen dat mijn ijzerwaarde te laag is en zit nu dus aan de ijzertabletten hoop dat ze helpen en dat ik eindelijk na 25 weken me eens een keer goed voel! deze zwangerschap is alles behalve genieten en ga dus nu ook eerder stoppen met werken donderdag is mijn laatste werkdag. ik kan niet wachten tot we ons ventje in onze armen mogen sluiten dan kan ik weer doen en laten wat ik wil zonder bijna ko te gaan! zo dat was wel even kort samengevat hoe het hier gaat zal vanaf nu proberen mee te kletsen
@ first gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat het zoon makkelijk mannetje is.... @ Delphine wat balen dat je van deze zwangerschap niet kan genieten...hopelijk voel je je snel beter!
Hier hebben ze wel gelijk gym, maar ik lette altijd op wat voor kleren ik die 2 dagen aan deed. Mijn dochter is al 7 maar als ze op dinsdag schoolzwemmen heeft, trek ik ze nog steeds was makkelijks aan. Ga wel eens mee en als je dan zie hoe sommmige kinderen staan te tobben met bijv een vestje met een touwtje ofzo dan help ik altijd maar gauw omdat ik het zo sneu vind. Coco: Hebben jullie het zaterdag naar je zin gehad zo samen?? Delfino: Fijn dat het zo goed ga met je meiden. Jammer van je zwangerschap, maar vooruit nog even doorbijten je ben al een eind. Wel lekker dat je met zwangerschapsverlof ga.
@ Diadeem, het was zondag. Het was echt super. Even heerlijk relaxen en genieten. Bij de massage viel ik bijna in slaap. De sauna's waren heerlijk, lekker gezwommen, en daar lekker high tea gedaan en 's avonds een hapje gegeten, was ook super. Kortopm, een zeer geslaagde dag. De jongens hebben ook een superdag gehad, want die hadden we samen met opa en oma naar de dierentuin gestuurd.
Zo, ben ook weer in t land der levenden... 4 dagen carnaval.. pfff.. merk echt wel dat ik gaan 18 meer ben. maar goed. pakken zijn gewassen en hangen weer in de kast tot volgend jaar. @ linda: leuk dat je ookweer reageert. Hoe gaat t met je? @ coco: fijn dat je dagje uit geslaagd was. Je komt echt wel bij. @ delfino: ik las t op FB. Nog eventjes meid en dan kan je gaan genieten. ik wacht wel op t kaartje. @ sjoon: hoe is je 1e werkdag bevallen? @ diadeem: ik moet dan ook nog gymschoentjes halen. Maar wat moet ik dan nog meer meenemen met de gymles. Hebben ze bij jullie gymbroekjes of doen ze dat nog steeds in de onderbroek? Hier gaat t verder uitstekend. We kunnen afwisselend doorslapen. de ene nacht is J gigantisch aan t rotzooien en de andere keer ligt hij lekekr te slapen. geen touw aan vast te knopen. Hij is 9,5 maand en begint zich nu overal aan op te trekken. De bank, de tafel en als ik met S bezig ben op de grond ben ik ook heel erg in trek en begint hij mij ook t beklimmen. Tis natuurlijk keileuk hoe je kan zien hoe hij zich ontwikkelt, maar aan de ander kant... t gaat zo snel.
@ bluebird ja gaat goed!! Met jullie ook? Zo dus jij 4 dagen gefeest en gezopen? Vind t echt zo zielig als ze in hun onderbroekje en hemdje moeten gymmen....hebben ze het dan niet koud?..
J. heeft denk ik een allergische reactie op iets, zit ineens helemaal onder de bultjes, en heeft heel erg jeuk. Hij was zo zielig vanavond... en de hele tijd maar willen krabbelen. Omdat hij zo zielig was mocht hij vanavond lekker op het grote bed slapen, en mijn man is om 20uur meteen lekker naast hem gekropen. Uiteindelijk kon hij de jeuk een beetje vergeten en hadden ze het lekker gezellig samen in bed. Ik hoop maar dat het morgen minder of over is... en dat het een allergische reactie was en niet iets anders.
@ linda: nou ja 4 dagen... viel wel mee hoor. Ik drink niet. ik heb carnaval als nuchtere door t leven gegaan. En dat beviel prima @ coco: T kan een aanval van eczeem zijn. Wat ik er altijd op doe als de mannen het hebben. Dermolin. Je kan t gewoon bij de etos krijgen. Tis herstellende creme en t werkt fantatisch. tis m'n 5e liefde zo... ik ga naar huis. tis weekend....
R. heeft vandaag helemaal zelf los gefietst, zonder zijwielen!!! **trotse mama** Diadeem: zag nu pas dat je op m'n foto's had gereageerd, leuk!
Al los fietsen?! Wow wat knap zeg. Hier komt J. nog amper vooruit op zn fiets met zijwieltjes, hij snapt nog steeds het trappen niet helemaal.
hij wilde vandaag naar het kdv fietsen maar halverwege ging het toch niet zoals hij wilde, arme jongen. Hij is wel verder gegaan als loopfiets, ha ha
Ach, wel echt super knap zeg, nou hier moet ze eerst eens op die fiets durven. Ik zit hier op vakantie in Oostenrijk!! Mijn oudste docher had erge kiespijn, kreeg gister aan het eind van de dag een dikke wang. Dus is hier gisteravond eruit getrokken in het ziekenhuis (waar friso ligt) Ze moet vandaag binnen blijven, heeft ook een kuur gehad voor de onsteking. Wel jammer van de sneeuw maar vooruit dit gaat voor!! En we hebben nog tot zaterdag.
@ Diadeem: Fijne vakantie, en beterschap voor J. Merkte je er nog iets van qua drukte of beveiliging dat het het ziekenhuis is waar Friso ligt? Gelukkig geen bultjes meer voor J. De volgende morgen was het al helemaal over. Maar ik ga het zeker in de gaten houden.Voorlopig geen pruim meer (ik denk dat het daarvan kwam) en als hij het nog eens heeft naar de dokter. Hier toch een lastig mannetje tegenwoordig met winkelen. Elke keer als we bij Kruidvat zijn wil hij stickers hebben. Hij mocht één keer stickers uitzoeken maar nu wil hij maar niet snappen dat dat niet iedere keer kan. Heb hem de afgelopen week al 2 keer boos/huilend mee de winkel uit moeten nemen, pfff... En als we langs Intertoys lopen wil hij naar binnen om een Schleich beestje uit te zoeken. Hij heeft dit eigenlijk nooit gehad maar tegenwoordig elke keer.. Ik zei tegen hem: Dan moet je sparen, dan kan je een beestje of stickers kopen. Krijg ik als antwoord: "geef maar geld dan kan ik sparen." Moest toch stiekem eigenlijk wel lachen om dat gevatte antwoord van hem!
Haha leuk antwoord van hem! Dat soort dingen gaan we nu natuurlijk allemaal krijgen hihi kan ik me borst alvast gaan natmaken want esmay heeft mijn karakter! *slik*